Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 X na końcu numeru zazwyczaj oznacza konieczność zdania "starej" części Tak jest także i w tym przypadku czyli oznacza to ze te z X są nowszymi zamiennikami ?? W tym konkretnym przypadku, tak.
Fr0styyy. Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ile można wziąć za skrzynię FSD ze wszystkimi pierdołami, półosie itp. Skrzynia oczywiście sprawna.
tomek_vw Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 dobra widze ze mój przypadek bedzie specyficzny Udałem się dzisiaj do ASO koleś potwierdził ze dla silnika BFB niema rozróżnienia w ETCE na skrzynie automat-manual w komputerach. Zasugerowal że powinien pasować i do takiej skrzyni i takiej. Nie dało mi to spokoju więc zalatwiłem sobie numer nadwozia od rocznika 2002 z manuala i jakie było moje zaskoczenie jak wyskoczył w ETCE ten sam numer komputera co mój ( 8e0909518AA ) odrazu sprawdzil ze napewno jest z manuala bo jet przypisana 5 skrzynia do numeru nadwozia. Ma ktoś pomysł ?? Jutro siadam sam i sprawdzę kodowania
Nosb Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 To bym kupil takie samo ale od manuala :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 dobra widze ze mój przypadek bedzie specyficzny Udałem się dzisiaj do ASO koleś potwierdził ze dla silnika BFB niema rozróżnienia w ETCE na skrzynie automat-manual w komputerach. Zasugerowal że powinien pasować i do takiej skrzyni i takiej. Nie dało mi to spokoju więc zalatwiłem sobie numer nadwozia od rocznika 2002 z manuala i jakie było moje zaskoczenie jak wyskoczył w ETCE ten sam numer komputera co mój ( 8e0909518AA ) odrazu sprawdzil ze napewno jest z manuala bo jet przypisana 5 skrzynia do numeru nadwozia. Ma ktoś pomysł ?? Jutro siadam sam i sprawdzę kodowania W swoim poście założyłeś - że nie mogąc ustawić kodowania ECU pod manual - problemem jest wersja sterownika a dokładniej jego podział na manual/automat. A ja poszedłem Twoim tropem Numery sterowników, które podałem - spotkałem w autach z Multitronikiem (dlatego tych numerów i ich zastosowania w CVT bylem pewien). Obecna sytuacja tłumaczy brak podziału wersji tego sterownika w ETCE. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to to, że masz za słaby interfejs aby zmienić kodowanie ECU. Albo aby to wykonać trzeba w pierwszej kolejności odpalić jakiś tryb serwisowy (np. przez Security Access). Aby się upewnić co do teorii Pana z ASO - najlepiej poproś kogoś z forum z silnikiem BFB i manualem, aby podłączył interfejs i odczytał numer ECU (ETKA potrafi czasem pokazywać bzdury - co do rzetelności informacji uzyskanych od pomocników autoryzowanego serwisu, też mam zastrzeżenia - czasem trafisz dobrze a czasem nie ).
tomek_vw Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 temat ciągnę dalej dzisiaj zdobyłem numery nadwozia auta z 2003roku model 2004 ze skrzynia manualna i numer sterownika wyszedł po etce 8E0909518AL co by potwierdzało teorie ze sterowniki sa uniwersalne dla manuala i automatu. Jestem na poniedziałek umówiony z kumplem który jest elektrykiem w ASO zobaczymy co uda sie wymyślić wspólnie
truckmaniac Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Chyba przychyliłbym się do teorii Bartka, że po prostu masz za słabego fejsa
Fr0styyy. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 I jak tam ze swapem? Dobrze wszystko się zakończyło? btw. Ile można wziąć za skrzynię FSD ze wszystkimi pierdołami, półosie itp. Skrzynia oczywiście sprawna.
daffi0808 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Witam! Zrobiłem przekładkę z multitronic na manual w a4 b6, Wszystko poszło dobrze oprócz prędkościomierza. Z tego co się dowiedziałem to a4 b6 odczytuje prędkość z czujników ABS/ESP. Orientuje się ktoś, co trzeba jeszcze przekodować żeby zadziałał prędkościomierz po przekładce? Przekodowałem: Silnik na 02012, ABS/ESP na 04255, liczniki na 01045. A widz man wielką prośbę do kolegów co z tym sobie poradziły o pomoc z tym problemem!!! Z góry dziękuje!!!
fokusmok15 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 To jeszcze prosze bardzo rozpiska kostek od multitronica z a6 c5 2003rTak to opisałem sobie jak coś niejasne to pytajcie. KOSTKA PRZY SKRZYNI pin1 ----- 2 zielony/żółty 3 brązowy/żółty (przewód do czujnika od wstecznego) 4 brązowy/biały 5 brązowy/czerwony (przewód do czujnika prędkości) 6 ------ 7 niebieski z szarym 8 czarny/zielony (gruby) 9 czarny/zielony (gruby) 10 pomarańczowy/czarny CAN L 11 pomarańczowy.brązowy CAN H 12 szary/biały 13 zielony/fioletowy 14 zielony/szary 15 zielony/niebieski 16 ------------- 17 ------------ 18 ------------ 19 ------------ 20 ------------ 21 ------------ 22 ------------ 23 ------------ 24 ------------ 25 brązowy (gruby pewnie masa) Drugi przewód od obu czujników to oczywiście brązowy i do masy auta trzeba dać. W skrzynce od komputera a raczej za nim znajdziesz niebieską kostkę. W pinie 7 będzie ten brązowy/żółty od czujnika wstecznego. Dodatkowo mam to podam nr cześci łap do 6-tki skrzyni Lewa łapa 8D0 399 113 AH Prawa łapa 8D0 399 114 AC Pamiętajcie że to do modelu C5 A6 i B5 A4. Witam:) Odgrzeje temat Czy jest to rozpiska kostki okraglej czy prostokatnej? Czy roznia sie kolorami kabli te kostki? Jezeli tak to potrzebowalbym rozpike kostki prostokatnej
energy123 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam, jestem na etapie przekładki nieszczęsnego multitronica na manual 5 biegów, strone mechaniczną praktycznie mam już opanowaną. Mam parę pytań: 1)który przekaźnik trzeba zewrzec aby rozrusznik kręcił prawidlowo 2)Na pedałach które kupiłem są 2 kostki, sądzę że to czujnik stopu i sprzęgła jak się do tego podłączyć ewentualnie czy potrzeba to podłaczać 3)Jak poprowadzić swiatła wstecznego biegu. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc bo juz powoli tracę siłę
15lolo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 witam mam avf czy skrzynia manualna z b7 o kodzie csh bd pasowala p&p czy jest wymagana złaczka walu? ( jestem na etapie zakupu skrzyni a multi już wyjęty
fokusmok15 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 To jeszcze prosze bardzo rozpiska kostek od multitronica z a6 c5 2003rTak to opisałem sobie jak coś niejasne to pytajcie. KOSTKA PRZY SKRZYNI pin1 ----- 2 zielony/żółty 3 brązowy/żółty (przewód do czujnika od wstecznego) 4 brązowy/biały 5 brązowy/czerwony (przewód do czujnika prędkości) 6 ------ 7 niebieski z szarym 8 czarny/zielony (gruby) 9 czarny/zielony (gruby) 10 pomarańczowy/czarny CAN L 11 pomarańczowy.brązowy CAN H 12 szary/biały 13 zielony/fioletowy 14 zielony/szary 15 zielony/niebieski 16 ------------- 17 ------------ 18 ------------ 19 ------------ 20 ------------ 21 ------------ 22 ------------ 23 ------------ 24 ------------ 25 brązowy (gruby pewnie masa) Drugi przewód od obu czujników to oczywiście brązowy i do masy auta trzeba dać. W skrzynce od komputera a raczej za nim znajdziesz niebieską kostkę. W pinie 7 będzie ten brązowy/żółty od czujnika wstecznego. Dodatkowo mam to podam nr cześci łap do 6-tki skrzyni Lewa łapa 8D0 399 113 AH Prawa łapa 8D0 399 114 AC Pamiętajcie że to do modelu C5 A6 i B5 A4. Witam:) Odgrzeje temat Czy jest to rozpiska kostki okraglej czy prostokatnej? Czy roznia sie kolorami kabli te kostki? Jezeli tak to potrzebowalbym rozpike kostki prostokatnej No to odpowiem sobie sam Rozpiska ta pasuje do kostki prostokatnej - autor napisal ze do auta z 2003 r wiec sila rzeczy pasuje tez do wtyczki okraglej Pozdrawiam
15lolo Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 koledzy jestem po etapie zmiany multi na manual (zastąpiony skrzynia od 1.9 avf 6) pytanie które sterowniki przekodować i jak , jeśli było:kwasny: przepraszam nie mogę znaleźć proszę o link:jerk:
Fr0styyy. Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Napisz wrażenia z jazdy jak all ogarniesz 1
Stano Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Właśnie wróciłem autem po przekładce. Jutro jade na kodowanie. Wreszcie bez drgań a i auto całkiem miło przyspiesza U mnie koszta póki co to 4670zł z nowym sprzęgłem. ---------- Post dopisany 26-04-2013 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2013 at 18:52 ---------- Byłem dzisiaj na kodowaniu i jest zablokowane przekodowanie. Rocznik 2007. Co w tej sytuacji?
fokusmok15 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Mialem podobny problem - sterownik silnika nie przyjmowal kodowania Na szczescie mam znajomego ,ktory pracuje w servisie bosch i jemu udalo sie zdobyc jakis kod ,ktory odblokowywuje kodowanie sterownika - kosztowalo mnie to 80 euro (bez rachunku)- niestety kodu mi nie podal On przekodowal mi to profesjonalnym vagiem Ja natomiast po powrocie do domu sprobowalem ponownie pobawic sie i teraz sterownik przyjmuje kazde kodowanie - a z przeczytanych postow i z paru opini fachowcow wychodzilo ze bede musial kupic nowy sterownik - naszczescie obylo bez dodatkowych wydadkow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się