Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zawieszenie 1BE & sprężyny EIBACH PRO-KIT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiatm mam pytanko mam zalozone aktualnie na aucie orginalne zawieszenie 1BE i czy jak zmienie same sprezynki pod te amorki mam na mysli dokladnie EIBACH PRO-KIT jak bedzie sie zachowywalo auto czy siadzie nizej czy wogole bedzie jakas roznica :) z gory dzieki za info pozdrawiam:)

Opublikowano

Amortzatory nie ustalaja wysokosci auta, wiec jeśli te sprzynki masz niższe nizw 1BE a zapewne tak jest, to auto siadzie nizej od tego co masz teraz, amortyzatory 1BE jak najbardziej nadają sie pod te spręzyny :good:

Opublikowano

Amortzatory nie ustalaja wysokosci auta, wiec jeśli te sprzynki masz niższe nizw 1BE a zapewne tak jest, to auto siadzie nizej od tego co masz teraz, amortyzatory 1BE jak najbardziej nadają sie pod te spręzyny :good:

:) a powiedz mi bo czytalem na forum ze nizsza sprezyna to ze na dziurach niby podskakuje auto :)

Opublikowano

To zalezy bardziej o twardosci, zakładaj :good:

Opublikowano
:hi: podepnę się pod temat jeśli można,ja mam zawieszenie 1BA czy jest możliwość włożenie jakichś obniżających sprężyn na te seryjne amory?
Opublikowano

wiatm mam pytanko mam zalozone aktualnie na aucie orginalne zawieszenie 1BE i czy jak zmienie same sprezynki pod te amorki mam na mysli dokladnie EIBACH PRO-KIT jak bedzie sie zachowywalo auto czy siadzie nizej czy wogole bedzie jakas roznica :) z gory dzieki za info pozdrawiam:)

Amortyzatory 1be mają krótszy skok niż te od 1ba.

Dlatego można do nich montować krótsze spreżyny np. -30 (tak jak eibach pro-kit).

Charakterystyka pracy obu elementów będzie podobna.

Opublikowano

jest sens w ogole wrzucac pro-kit?

skoro on jest -30mm

a ori 1be-20mm

moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch

Opublikowano

jest sens w ogole wrzucac pro-kit?

skoro on jest -30mm

a ori 1be-20mm

moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch

Przerabiałem już sprężyny obniżające do seryjnych amortyzatorów.

Te same sprężyny do amortyzatorów o skróconym skoku.

Gwint

...

Patrząc z perspektywy czasu, żałuję że od razu nie kupiłem gwintu. Uwierzyłem w stereotyp, że jak gwint to musi być mega twardo, wielka gleba. A to nie do końca prawda. Zależy co się kupi (producent gwintu), ja na zimę podnoszę do -25mm :good:

Opublikowano

jest sens w ogole wrzucac pro-kit?

skoro on jest -30mm

a ori 1be-20mm

moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch

Jest sens, ostatnio porównywałem zawias 1BE do sprężyn Eibacha -30 i różnica jest widoczna gołym okiem.

Porównania również były do ori kompletu 1BV i tu różnice nie były widoczne gołym okiem, lecz eibach siedzi nieco niżej.

Dlatego, jak ktoś chce jeszcze bardziej posadzić auto niż na samych sprężynach z 1BE, to sens wsadzania -30 jest jak najbardziej polecany :good:

Opublikowano

:hi: podepnę się pod temat jeśli można,ja mam zawieszenie 1BA czy jest możliwość włożenie jakichś obniżających sprężyn na te seryjne amory?

sprężyny 1BE :good: ja tak mam i jest ok :good:

Opublikowano

siadzie centymetr wiecej, czy jest sens sam oceń :gwizdanie:

Opublikowano

moje 1BE z przodu wygladalo jak koza, dlatego wrzucilem springi -30 na przod, a tyl zostal 1BE i wyglada to o wiele lepiej :) Zmian w twardosci, komforcie nie zauwazylem, a autko przynajmniej stoi teraz rowno :)

Opublikowano

moje 1BE z przodu wygladalo jak koza, dlatego wrzucilem springi -30 na przod, a tyl zostal 1BE i wyglada to o wiele lepiej :) Zmian w twardosci, komforcie nie zauwazylem, a autko przynajmniej stoi teraz rowno :)

podeslij foto swojej fury :)

Opublikowano

dscn3467ss.jpg

takie spy foto, felga jest 8,5' i kapuc 215/45 dlatego taka szpara heh Dopoki nie wypoleruja mi sie parabolki musze jezdzic na tych :naughty:

Opublikowano

dscn3467ss.jpg

takie spy foto, felga jest 8,5' i kapuc 215/45 dlatego taka szpara heh Dopoki nie wypoleruja mi sie parabolki musze jezdzic na tych :naughty:

na tym foto masz springi z przodu -30 ??

Opublikowano

si, chyba nawet eibacha

Opublikowano

to faktycznie duzo nie siadla :)

Opublikowano

:hi: to jak to jest panowie można do 1ba amorków wsadzić H&R -40mm

lub Weitec -35mm

Opublikowano

mozna ale na wybojach bedzie podskakiwac jak pilka bo amorki beda mialy wiecej pracy z tlumieniem drgan i wiecej wychylen/skokow auta bedzie im to zajmowalo

Opublikowano

:wallbash: szukałem na forum ale nie znalazłem żeby ktoś miał opisany taki zabieg ;(

bo chodzi o to żeby małym kosztem obniżyć moją kozę

mogę założyć sportowe zawieszenie TECH... ale komfort pójdzie

dlatego pomyślałem żeby samymi sprężynami pójść w dól o -35mm na ori 1ba :mysli: :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...