Klecha86 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wiatm mam pytanko mam zalozone aktualnie na aucie orginalne zawieszenie 1BE i czy jak zmienie same sprezynki pod te amorki mam na mysli dokladnie EIBACH PRO-KIT jak bedzie sie zachowywalo auto czy siadzie nizej czy wogole bedzie jakas roznica z gory dzieki za info pozdrawiam:)
Kowi87 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Amortzatory nie ustalaja wysokosci auta, wiec jeśli te sprzynki masz niższe nizw 1BE a zapewne tak jest, to auto siadzie nizej od tego co masz teraz, amortyzatory 1BE jak najbardziej nadają sie pod te spręzyny
Klecha86 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Amortzatory nie ustalaja wysokosci auta, wiec jeśli te sprzynki masz niższe nizw 1BE a zapewne tak jest, to auto siadzie nizej od tego co masz teraz, amortyzatory 1BE jak najbardziej nadają sie pod te spręzyny a powiedz mi bo czytalem na forum ze nizsza sprezyna to ze na dziurach niby podskakuje auto
Kowi87 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To zalezy bardziej o twardosci, zakładaj
wild80 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 podepnę się pod temat jeśli można,ja mam zawieszenie 1BA czy jest możliwość włożenie jakichś obniżających sprężyn na te seryjne amory?
Armi Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wiatm mam pytanko mam zalozone aktualnie na aucie orginalne zawieszenie 1BE i czy jak zmienie same sprezynki pod te amorki mam na mysli dokladnie EIBACH PRO-KIT jak bedzie sie zachowywalo auto czy siadzie nizej czy wogole bedzie jakas roznica z gory dzieki za info pozdrawiam:) Amortyzatory 1be mają krótszy skok niż te od 1ba. Dlatego można do nich montować krótsze spreżyny np. -30 (tak jak eibach pro-kit). Charakterystyka pracy obu elementów będzie podobna.
adrianus Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 jest sens w ogole wrzucac pro-kit? skoro on jest -30mm a ori 1be-20mm moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch
Armi Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 jest sens w ogole wrzucac pro-kit? skoro on jest -30mm a ori 1be-20mm moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch Przerabiałem już sprężyny obniżające do seryjnych amortyzatorów. Te same sprężyny do amortyzatorów o skróconym skoku. Gwint ... Patrząc z perspektywy czasu, żałuję że od razu nie kupiłem gwintu. Uwierzyłem w stereotyp, że jak gwint to musi być mega twardo, wielka gleba. A to nie do końca prawda. Zależy co się kupi (producent gwintu), ja na zimę podnoszę do -25mm
tolek85 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 jest sens w ogole wrzucac pro-kit? skoro on jest -30mm a ori 1be-20mm moze lepiej poczekac i zainwestowac w jakis gwincioch Jest sens, ostatnio porównywałem zawias 1BE do sprężyn Eibacha -30 i różnica jest widoczna gołym okiem. Porównania również były do ori kompletu 1BV i tu różnice nie były widoczne gołym okiem, lecz eibach siedzi nieco niżej. Dlatego, jak ktoś chce jeszcze bardziej posadzić auto niż na samych sprężynach z 1BE, to sens wsadzania -30 jest jak najbardziej polecany
vdm Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 podepnę się pod temat jeśli można,ja mam zawieszenie 1BA czy jest możliwość włożenie jakichś obniżających sprężyn na te seryjne amory? sprężyny 1BE ja tak mam i jest ok
Krzyh00 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 siadzie centymetr wiecej, czy jest sens sam oceń :gwizdanie:
clinque Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 moje 1BE z przodu wygladalo jak koza, dlatego wrzucilem springi -30 na przod, a tyl zostal 1BE i wyglada to o wiele lepiej Zmian w twardosci, komforcie nie zauwazylem, a autko przynajmniej stoi teraz rowno
Klecha86 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 moje 1BE z przodu wygladalo jak koza, dlatego wrzucilem springi -30 na przod, a tyl zostal 1BE i wyglada to o wiele lepiej Zmian w twardosci, komforcie nie zauwazylem, a autko przynajmniej stoi teraz rowno podeslij foto swojej fury
clinque Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 takie spy foto, felga jest 8,5' i kapuc 215/45 dlatego taka szpara heh Dopoki nie wypoleruja mi sie parabolki musze jezdzic na tych
Klecha86 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 takie spy foto, felga jest 8,5' i kapuc 215/45 dlatego taka szpara heh Dopoki nie wypoleruja mi sie parabolki musze jezdzic na tych na tym foto masz springi z przodu -30 ??
Klecha86 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 to faktycznie duzo nie siadla
marcin120383 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 to jak to jest panowie można do 1ba amorków wsadzić H&R -40mm lub Weitec -35mm
pioteros Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 mozna ale na wybojach bedzie podskakiwac jak pilka bo amorki beda mialy wiecej pracy z tlumieniem drgan i wiecej wychylen/skokow auta bedzie im to zajmowalo
marcin120383 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 szukałem na forum ale nie znalazłem żeby ktoś miał opisany taki zabieg ;( bo chodzi o to żeby małym kosztem obniżyć moją kozę mogę założyć sportowe zawieszenie TECH... ale komfort pójdzie dlatego pomyślałem żeby samymi sprężynami pójść w dól o -35mm na ori 1ba :mysli:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się