Gość Trzeniu Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Widze bede musiał sobie sam poradzić... coś taki nerwowy dziś wtorek i jeszcze nie wszyscy ze spota wrócili :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 A3, bylo wpasc na spota, podpytac co i jak, zawsze mozesz od kogos znajomego pozyczyc kabel/lapka i poradzic sobie sam. Nie mniej jednak warto auto sprawdzic przed kupnem w solidnej firmie, ktora wie co to S4.
A3 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ja nie umiem korzystać z vaga/nigdy tego nie robiłem...więc lamptop i kabel to mi nic nie daje musze się z kimś zabrać
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Link do auta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7129030 furmanka jest z konkurencyjnego forum [podkaldki pod blachy] wiec tam poszukaj ... moze czegos sie dowiesz ...
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Szukałem ani słowa na EU o tej S4 no to lipa ...
Gość Trzeniu Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Link do auta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7129030 furmanka jest z konkurencyjnego forum [podkaldki pod blachy] wiec tam poszukaj ... moze czegos sie dowiesz ... takiego to bym za darmo nie wziął :decayed:
Italiano Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Szukałem ani słowa na EU o tej S4 Przecież pisał ci Raggaman czyja to może być fura
Suli Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 takiego to bym za darmo nie wziął :decayed: Nie znasz się A3 ma misję wejść w posiadanie ramek EU Abyśmy je mogli komisyjnie spalić :polew: PS Znowu nie udało mi sie dotrzeć na spota
Gość Trzeniu Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 :polew: :polew: a to szacun dla niego :polew:
A3 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 takiego to bym za darmo nie wziął :decayed: Nie znasz się A3 ma misję wejść w posiadanie ramek EU Abyśmy je mogli komisyjnie spalić :polew: PS Znowu nie udało mi sie dotrzeć na spota
Suli Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 A3 no co Ty Cały Klub bedzie Cię podziwiał za Twoje poświęcenie Myślę, że to jest wytsrczający powód aby Cie w tym wesprzeć :polew: Ja bardzo chętnie bym Ci pomógł niestety nie mam VAG-a
A3 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mieć Vaga to nie wszystko...musi być ktoś kto zna parametry silnika 2.7 BiT kumasz? bo podpiąć Vaga i uruchomić program to i mój Amstaff umie chodzi żeby się przejechać z tym Vagiem i ocenić czy te cyferki tam są ok czy nie
jarko Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zlot Ogólnopolski Bukowina Tatrzańska III Urodziny "Audi A4 Klub Polska" >> ZAPISY << Przypominam również o możliwości składania zamówień na bluzy oraz polary klubowe do dnia 14.12.2008r. I to już jest ostateczny termin. >> ZAMÓWIENIA <<
lukaszr Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kolejny wymysł: http://wiadomosci.onet.pl/1877906,11,nowe_fotoradary_wylapia_sprytnych_kierowcow,item.html Ciekawe jak udowodnią kto prowadził.
Norbi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 A3 wyluzuj poślad, jakoś tam ogarniemy temat, można jakiegoś vaginatora przygarnąć (zawsze to lepiej pije się we dwóch w trasie :drool: ), ale nie koniecznie. Miernik lakieru zorganizuj i dowiedz się gdzie w okolicach Łochowa można sprawdzić zbieżność. Silnikowo jak będzie masakra to wyjdzie też bez vaga. Koniecznie wyduś od pacjenta VIN i sprawdz wczesniej historię, bo przebieg wydaję się ori (chyba pierwsza taka, większość ma od 90 tysi do 140 max. )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się