ono Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj ,
lukaszr Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj , Żadna nowość
Korzeń Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj , Żadna nowość aaa byłeś pierwszy :>
hornet Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj , :polew: :polew: szablon zmieniłeś ? Zawsze było że już nie pijesz :mysli:
moskal Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 "wakacyjna fotka z tubylcem" - Sopot sierpień'2010
adamooo Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 dobry dzik..pewno właściciel jakiegoś rs4
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 "wakacyjna fotka z tubylcem" - Sopot sierpień'2010 mistrze wszyscy trzej
Reggi Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 "wakacyjna fotka z tubylcem" - Sopot sierpień'2010 Wymiękam :polew: Panowie ...pytanie odnośnie hebli. Czy jak zmienię setup z 240 na 262 to poprawi się hamowanie czy dla takich wartości/rozmiarów nie opłaca się tyłka zawracać ? Zaznaczam, że nie wchodzi w grę 280 -> bo nie potrzebuje aż tak byczego hebla. Pytanie bo stoję przed wyborem..regeneracja moich zacisków pod serię 240 czy kupic używany zestaw 262 razem z większą pompą
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Chcesz porównywać tarczę 238mm litą z dwukrotnie grubszą 262 wentylowaną? Rożnica powinna być duża, więc nie masz się co zastanawiać, bierz komplet pod wentylowane. Pompy nie musisz zmieniać, bo stara wydoli na bank. Jaką masz teraz? Średnica tłoka cylindra: 20,64mm? A tak ogólnie to w 1.5 montowali chyba już 262mm? 240 były na tyle? Co więc chcesz zmieniać.. tył na przód?
adamooo Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 pompa wydoli bez problemów..nie ma aż takiej różnicy wielkości..dodatkowo załóż tarczę wentylowaną i nowy płyn hamulcowy..
Reggi Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Chcesz porównywać tarczę 238mm litą z dwukrotnie grubszą 262 wentylowaną? Rożnica powinna być duża, więc nie masz się co zastanawiać, bierz komplet pod wentylowane. Pompy nie musisz zmieniać, bo stara wydoli na bank. Jaką masz teraz? Średnica tłoka cylindra: 20,64mm? Pytanie tylko, czy robisz swapa z piastami bo dla 262 jest inna średnica otworu centrującego. U mnie pompa jest mniejsza ( 0,5 cala ) ...w 262 jest ( 0,75 cala ). Piasty mam takie same więc nie potrzebuję tych z 262 W zestawie są jarzma, zaciski, tarcze, klocki , pompa. pompa wydoli bez problemów..nie ma aż takiej różnicy wielkości..dodatkowo załóż tarczę wentylowaną i nowy płyn hamulcowy.. Się rozumie Ogólnie to czekam na wieści od typa..jak nikt mnie nie ubiegł to łyknę chyba to ..cały zestaw za 300 zł :gwizdanie: W 1.5 montowali chyba już 262mm? 240 były na tyle? Co więc chcesz zmieniać.. tył na przód? Specu..1.5 to jest w ciul modeli Ja mam 1.5 bez ABS ..przód 240 tył bęben. Wersje z ABS miały 262 przód 240 tył.
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 tył też rezasz? Chyba w civicu nie ma problemów z wyjabaniem bębna i włożeniem w to miejsce tarcz. W aero był chyba tylko jeden 1.5 114KM MB9
Reggi Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 tył też rezasz? W aero był chyba tylko jeden 1.5 114KM MB9 Zgadza się w Aero były 114 KM..ale tak jak pisałem ja mam wersję ubogą ( bez ABS ) i na tył przewidzieli mały bęben. Tyłu nie rezam dlatego, że musiał bym kupic korektor hamowania - cały swap od Aero VTI kosztuje 900-1000 zł .. gdzie całego angola 1.8 VTI można wyczaic za 3000- 3500 zł Druga strona jest taka, że skoro producent przewidział, że bęben wystarczy do auta z taką mocą to nie będę kombinował z tyłem..może kiedyś zmieni się silnik to i heble kompletne. Chyba w civicu nie ma problemów z wyjabaniem bębna i włożeniem w to miejsce tarcz. Największy problem jest z rozstawem..ja mam 4X100, a VTI 4x114..więc musiałbym zmienic też felgi Natomiast wywalac bębny i wrzucac 240 to pomysł średnich lotów.
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No to jest zagwozdka, bo zobacz w wątku układ hamulcowy co się dziej chłopakom po swapie jedynie przodu. A 260x10mm na tył? One mają 4x100..
Reggi Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No to jest zagwozdka, bo zobacz w wątku układ hamulcowy co się dziej chłopakom po swapie jedynie przodu. Problem z rozkładem hamowania ? Podrzuc jakiś temat jak możesz bo ja tam obcy jestem W Hondzie to wiem, że przy konwersjach 240 -> 280 trzeba zmieniać korektor hamowania..ale przy małym rozrzucie 240- 262 nie powinno byc problemu Juz sam nie wiem. A 260x10mm na tył? One mają 4x100.. Tylko skąd ja takie dorwę ?
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Tylko skąd ja takie dorwę ? :naughty Dzwoń do gościa z Kobyłki, ma w ch***j części do Hond. W tym do pełnowartościowych aerodecków z ABS`em gość ma chyba ma imię Rafał, ma łeb. Ziom u mnie w robicie kołował od niego graty. (jest też na allegro) 503-690-789
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Poziek znowu nie wytrzymal tempa ...
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Poziek znowu nie wytrzymal tempa ... :naughty no fakt.. jego koszula
Reggi Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Tylko skąd ja takie dorwę ? :naughty Dzwoń do gościa z Kobyłki, ma w ch***j części do Hond. W tym do pełnowartościowych aerodecków z ABS`em gość ma chyba ma imię Rafał, ma łeb. Ziom u mnie w robicie kołował od niego graty. (jest też na allegro) 503-690-789 Robiłem parokrotnie zakupy u Ralfa ..ale jest tańszy pacjent..Wojtek z Marek, który ma przeważnie Aero i tylko VTI :naughty: Tak czy inaczej tył zostaje bez zmian na chwilę obecną..przód tylko chciałem poprawic, a skoro powiadasz że jest sens w całej operacji to będę kminił w tym kierunku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się