Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj , :sick3:

Żadna nowość :tongue4:

aaa byłeś pierwszy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło rzesz kurwaaa jak sie najebałem wczoraj , :sick3:

:polew: :polew: :polew: :polew: szablon zmieniłeś ? Zawsze było że już nie pijesz :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wakacyjna fotka z tubylcem" - Sopot sierpień'2010

kloszard.jpg

Wymiękam :polew: :polew:

Panowie ...pytanie odnośnie hebli.

Czy jak zmienię setup z 240 na 262 to poprawi się hamowanie czy dla takich wartości/rozmiarów nie opłaca się tyłka zawracać ?

Zaznaczam, że nie wchodzi w grę 280 -> bo nie potrzebuje aż tak byczego hebla.

Pytanie bo stoję przed wyborem..regeneracja moich zacisków pod serię 240 czy kupic używany zestaw 262 razem z większą pompą :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz porównywać tarczę 238mm litą z dwukrotnie grubszą 262 wentylowaną?

Rożnica powinna być duża, więc nie masz się co zastanawiać, bierz komplet pod wentylowane.

Pompy nie musisz zmieniać, bo stara wydoli na bank. Jaką masz teraz? Średnica tłoka cylindra: 20,64mm?

A tak ogólnie to w 1.5 montowali chyba już 262mm? 240 były na tyle? Co więc chcesz zmieniać.. tył na przód? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wydoli bez problemów..nie ma aż takiej różnicy wielkości..dodatkowo załóż tarczę wentylowaną i nowy płyn hamulcowy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz porównywać tarczę 238mm litą z dwukrotnie grubszą 262 wentylowaną?

Rożnica powinna być duża, więc nie masz się co zastanawiać, bierz komplet pod wentylowane.

Pompy nie musisz zmieniać, bo stara wydoli na bank. Jaką masz teraz? Średnica tłoka cylindra: 20,64mm?

Pytanie tylko, czy robisz swapa z piastami bo dla 262 jest inna średnica otworu centrującego.

U mnie pompa jest mniejsza ( 0,5 cala ) ...w 262 jest ( 0,75 cala ).

Piasty mam takie same więc nie potrzebuję tych z 262 :wink4:

W zestawie są jarzma, zaciski, tarcze, klocki , pompa.

pompa wydoli bez problemów..nie ma aż takiej różnicy wielkości..dodatkowo załóż tarczę wentylowaną i nowy płyn hamulcowy..

Się rozumie :wink4:

Ogólnie to czekam na wieści od typa..jak nikt mnie nie ubiegł to łyknę chyba to ..cały zestaw za 300 zł :gwizdanie:

W 1.5 montowali chyba już 262mm? 240 były na tyle? Co więc chcesz zmieniać.. tył na przód? :naughty:

Specu..1.5 to jest w ciul modeli :wink4:

Ja mam 1.5 bez ABS ..przód 240 tył bęben. Wersje z ABS miały 262 przód 240 tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył też rezasz? Chyba w civicu nie ma problemów z wyjabaniem bębna i włożeniem w to miejsce tarcz.

W aero był chyba tylko jeden 1.5 114KM MB9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył też rezasz? W aero był chyba tylko jeden 1.5 114KM MB9

Zgadza się w Aero były 114 KM..ale tak jak pisałem ja mam wersję ubogą ( bez ABS ) i na tył przewidzieli mały bęben.

Tyłu nie rezam dlatego, że musiał bym kupic korektor hamowania - cały swap od Aero VTI kosztuje 900-1000 zł .. gdzie całego angola 1.8 VTI można wyczaic za 3000- 3500 zł :wink4:

Druga strona jest taka, że skoro producent przewidział, że bęben wystarczy do auta z taką mocą to nie będę kombinował z tyłem..może kiedyś zmieni się silnik to i heble kompletne.

Chyba w civicu nie ma problemów z wyjabaniem bębna i włożeniem w to miejsce tarcz.

Największy problem jest z rozstawem..ja mam 4X100, a VTI 4x114..więc musiałbym zmienic też felgi :kwasny:

Natomiast wywalac bębny i wrzucac 240 to pomysł średnich lotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest zagwozdka, bo zobacz w wątku układ hamulcowy co się dziej chłopakom po swapie jedynie przodu. A 260x10mm na tył? One mają 4x100..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest zagwozdka, bo zobacz w wątku układ hamulcowy co się dziej chłopakom po swapie jedynie przodu.

Problem z rozkładem hamowania ? Podrzuc jakiś temat jak możesz bo ja tam obcy jestem :wink4:

W Hondzie to wiem, że przy konwersjach 240 -> 280 trzeba zmieniać korektor hamowania..ale przy małym rozrzucie 240- 262 nie powinno byc problemu :embarrassed: Juz sam nie wiem.

A 260x10mm na tył? One mają 4x100..

Tylko skąd ja takie dorwę ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd ja takie dorwę ? :naughty

Dzwoń do gościa z Kobyłki, ma w ch***j części do Hond. W tym do pełnowartościowych aerodecków z ABS`em :D gość ma chyba ma imię Rafał, ma łeb. Ziom u mnie w robicie kołował od niego graty. (jest też na allegro)

503-690-789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd ja takie dorwę ? :naughty

Dzwoń do gościa z Kobyłki, ma w ch***j części do Hond. W tym do pełnowartościowych aerodecków z ABS`em :D gość ma chyba ma imię Rafał, ma łeb. Ziom u mnie w robicie kołował od niego graty. (jest też na allegro)

503-690-789

Robiłem parokrotnie zakupy u Ralfa :wink4: ..ale jest tańszy pacjent..Wojtek z Marek, który ma przeważnie Aero i tylko VTI :naughty: :naughty:

Tak czy inaczej tył zostaje bez zmian na chwilę obecną..przód tylko chciałem poprawic, a skoro powiadasz że jest sens w całej operacji to będę kminił w tym kierunku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...