Olszak86 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Choroba wygrala. W czwartek o 20 kto pod narodowym bd ? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
kloch Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Kochani, szukam B6 1.8T, najlepiej BEX, najlepiej avant i najlepiej S-line. Ktoś, coś, gdzieś? Rozważę również BEX w quattro bez s-line'a bo łatwiej dołożyć s-line'a niż bawić się w dokładanie quattro. Ogólnie wezmę różne opcję pod uwagę ale chciałbym trafić coś co pasowało by w pierwsze założenie. Byłbym wdzięczny. Taka stoi blisko warszawy, wydaje mi się, że drogo jak na nie s-line'a ale wiadomo każda cena podlega negocjacji http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8-turbo-190-km-quattro-stan-idealny-gwarancja-ID6ykZXB.html#9b8bfeb656 Coś jej dolega tak patrząc po samych zdjęciach na pierwszy rzut oka? Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez kloch
Karolwnik Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja moze bede Duzy wypas a nawet tanio. Nie wiem czy z przodu nie powinno byc alkantary pod golenie a jest skora ale moge sie mylic. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Karolwnik
MichałA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Michał czy to nie przypadkiem warsztat na Roi bo zdaje się parę dni temu widziałem Cię jak wywijałeś tamtędy Tak chłopaki tam z nim walczą ale regenerację niestety robił zakład ze Stalowej Woli , i na jednym wtrysku dalej nie bangla i korekcję pokazuje na +2,99, udało się też załatwić 4 używki nie wiadomego pochodzenia ale o dziwo po instalacji jednego z nich wszystko chodzi jak powinno, a ze Stalowej Woli wciskają kit że pompa brudna że syf z niej uszkodził wtrysk i takie tam bzdury, wysłane były do regeneracji 4 szt z czego jedna właśnie z takim objawem reszta nie wskazywała zbytnich odchyłek ale ze robie dla siebie to poszły wszystkie, i po powrocie znów się okazało że jeden nie działa tak że tak to po krotce wygląda.... Robota nie idzie, auto od 2 tyg nie jeździ i każdy zbywa problem. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez MichałA4
M4T3U5Z Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Podepnę się, uważam że pod dupskiem, ten element fotela regulowany powinien być w alcantarze, mam identyczne fotele i mam pełną alcantarę w środku a po bokach skórę, widać też, że autko miło robione te dwa elementy fotela z przodu, skóra jest wręcz nowa, a jak pojedziesz oglądać, pewnie po dotyku stwierdzisz, że ktoś to obszył eco skórą a ta po bokach jest zdecydowanie z lepszego materiału. takie wrażenie odnoszę, trochę autko miało chyba przygód, bo z tego co widzę, to tylny zderzak i klapa są w innym kolorze poza tym, co ciekawe, jeśli taka igła to czemu deska rozdzielcza ma inny kolor listwy ozdobnej niż jest na drzwiach? Uderzony w przód i zmieniali deske bo poduchy wywaliło, trzeba sprawdzić, czy podłużnice proste i zobaczyć jak lakierniczo, jeśli jest kilo szpachli i drugie tyle lakieru, to nie ma sensu brać, albo wziąć za 17tyś i robić po swojemu dla siebie tak ja uważam Kochani, szukam B6 1.8T, najlepiej BEX, najlepiej avant i najlepiej S-line. Ktoś, coś, gdzieś? Rozważę również BEX w quattro bez s-line'a bo łatwiej dołożyć s-line'a niż bawić się w dokładanie quattro. Ogólnie wezmę różne opcję pod uwagę ale chciałbym trafić coś co pasowało by w pierwsze założenie. Byłbym wdzięczny. Taka stoi blisko warszawy, wydaje mi się, że drogo jak na nie s-line'a ale wiadomo każda cena podlega negocjacji http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8-turbo-190-km-quattro-stan-idealny-gwarancja-ID6ykZXB.html#9b8bfeb656 Coś jej dolega tak patrząc po samych zdjęciach na pierwszy rzut oka?
Karolwnik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak masz alkantade to jest prawda ze zeby ja zniszczyc to trzeba sie bardzo mocno postarac? O mechaceniu i zalaniu wody nie mowie tylko o mechanicznym zniszczeniu. Odnosnie tego auta ma chyba wytarta kiere a skore ciezko zatrzec. Niech poda ci rejestracje i spr na stronie w necie bo po nr rej ze szwajcarii masz wglad do przebiegu Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Karolwnik
otis89 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Pany był by ktoś mi wstanie dziś albo jutro użyczyć swojej sprawnej przepływki z 1.8t do zrobienia jednego loga?
Robero321 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Michał zostaw sobie jakąś sprawną używkę a im trzeba opinie odpowiednią wystawić na kilku forach i tyle jeśli na innych jest ok a na tej od nich lipa to czegu tu więcej szukać Walą w uja i tyle.
MichałA4 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak zrobię Robert, w pt z nimi rozmawiałem to wyobraź sobie że jeszcze dwie stowki chcieli za rzekome czyszczenie wtrysku który odesłałem im na gwarancję, ręce mi opadły, a nerwy puściły, ale przynajmniej żadnej dopłaty nie będzie,nie odpuszczę im tego tematu bo strasznie zalezli mi za skórę, we wt powinienem mieć paczkę od nich w rękach tego samego dnia wtryski będą w aucie jeżeli dalej nie zatrybi ten jeden to z powrotem im go odeślę, ale już tak miło nie będzie,zarzadam zwrotu kosztów regeneracji oraz 3 krotnego rozbierania samochodu, przez ich zabawę zawalilem kilka ważnych spraw, postanowiłem też zaopatrzyć się chociaż w jedną pewna używana sztukę żeby mieć ją w razie czego. Najlepsze jest to że facet na koniec rozmowy powiedział cyt: że jak Pan nie wierzy naszym pomiarom to wyślemy ten wtrysk do ekspertyzy do Nadarzyna do Diesel Centrum, czyli wiadomo kto rozdaje karty jeżeli chodzi o regenerację w naszym kraju. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez MichałA4
Robero321 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Szkoda słów. Jak dalej będą cieli to podliczasz wszystko co było robione ponad normalna regenerację i wymianę czyli wszystkie wysyłki demontaże montaże itp czyli to za co zapłaciłeś i żądasz zwrotu kosztów. Jeśli nie zareagują i oleją temat to po kilu dniach wysyłasz przed sądowne wezwanie do zapłaty. od tego momentu liczą ci się odsetki itp jeśli zechcesz odebrać kasę na drodze sądowej a po 3 latach sądzenia się dostaniesz pewnie z 3 razy tyle ile zapłaciłeś
pafcio87 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pany, pytałem już w innych tematach. Ale jako, że tutaj większość z Warszawy to może doradzicie gdzie naprawić auto po stłuczce. Mam kilka typów: ASO Rowiński Wajdemajer, ASO Połczyńska, S-Plus na Łopuszańskiej czy vCentrum na Woronicza? Ktoś korzystał z któregoś punktu? Mam nadzieję, że nie będzie konieczności lakierowania błotnika i wystarczy tylko wyciągnięcie wgniecenia i spolerowania rysy, która de facto nie jest głęboka. Oczywiście wszystko chciałbym zrobić na oryginalnych częściach.
MichałA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Szkoda słów. Jak dalej będą cieli to podliczasz wszystko co było robione ponad normalna regenerację i wymianę czyli wszystkie wysyłki demontaże montaże itp czyli to za co zapłaciłeś i żądasz zwrotu kosztów. Jeśli nie zareagują i oleją temat to po kilu dniach wysyłasz przed sądowne wezwanie do zapłaty. od tego momentu liczą ci się odsetki itp jeśli zechcesz odebrać kasę na drodze sądowej a po 3 latach sądzenia się dostaniesz pewnie z 3 razy tyle ile zapłaciłeś No niestety takim podejściem klientów sobie nie zatrzymają, w przypadku gdyby sprawa nie została załatwiona polubownie to zostaje tylko rozwiązanie sądowne i oficjalne pismo o zwrot poniesionych kosztów, fakt że takie sprawy ciągną się latami bo nie sądzę żeby się przestraszyli tak nagle Na szczęście w poniedziałek miałem już pompki w rękach zabezpieczone, zaplombowane i z kupą pomiarów , odrazu też zostały one wrzucone na auto i co..... popatrz chodzą , a więc można?-można tylko dlaczego zawsze trzeba się na wku...... przy tym gdybym posłuchał tego co mówili to do tej pory ten samochód by nie jeździł, cały czas sugerowali syf w układzie paliwowym, a to bak do czyszczenia, a to pompa zardzewiała w głowie się nie mieści jak można komuś kit wciskać po to żeby tylko od siebie odsunąć odpowiedzialność.
MAT1000 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Pany, pytałem już w innych tematach. Ale jako, że tutaj większość z Warszawy to może doradzicie gdzie naprawić auto po stłuczce. Mam kilka typów: ASO Rowiński Wajdemajer, ASO Połczyńska, S-Plus na Łopuszańskiej czy vCentrum na Woronicza? Ktoś korzystał z któregoś punktu? Mam nadzieję, że nie będzie konieczności lakierowania błotnika i wystarczy tylko wyciągnięcie wgniecenia i spolerowania rysy, która de facto nie jest głęboka. Oczywiście wszystko chciałbym zrobić na oryginalnych częściach. Jeszcze zobacz Janicar: http://janicar.pl/kontakt Z polecenia tutaj robiłem u nich listwy na drzwi S4 i zrobili idealnie, teraz z AC robią mi przedni zderzak. Na placu same grube fury, więc fuszery nie powinni wypuszczać. Po demontażu zderzaka wyjdzie pewnie coś jeszcze w uszkodzeniach, tłumik pewnie też oberwał. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez MAT1000
Kolkov Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Również polecam Janicar. Z resztą jak wjedziesz do nich na parking, to będziesz wiedział czemu Wysłane z mojego XT1562
AdamRysiek Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 mała propozycja, a może we wtorek robimy spot pod Stadionem? ma być pogoda i będzie również : https://www.facebook.com/events/242094012845856/244076669314257/ no i grilla można zrobić
pafcio87 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Auto oddałem do vCentrum,jako że wcześniej u nich robiłem serwis. Jedna kwestia, ktora mnie niepokoi to, że chcą wyciąć szybę z błotnika żeby cały blotnik polakierowac, bo nie da się wyciągnąć tego wgniecenia, z tego względu, że jest wzdłużne a nie punktowe. Co myślicie, nie wiem czynie lepiej poszukać jakiegoś warsztatu (być może S-Plus) i zrobić to później na własną rękę. Wysłane z mojego Avanta ;-)
Olszak86 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 mała propozycja, a może we wtorek robimy spot pod Stadionem? ma być pogoda i będzie również : https://www.facebook.com/events/242094012845856/244076669314257/ no i grilla można zrobić Jestem za.Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Olszak86 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Czy zna ktos jakiegos speca na terenie warszawy lub okolic ktory sciaga immobilizer? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka A może któryś z chłopaków posiada vag commandera żeby ściągnąć immo ?? Oczywiście jeśli bd potrzeba to zapłace.
Kolkov Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 adrian998998 ogarnia takie tematy, ale on jest z Węgrowa. Wysłane z mojego XT1562
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się