Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Po wyjęciu bagnetu oleju leci dymek....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Po wyjęciu bagnetu leci z dziury dymek. Nie jest to bardzo mocne ale wcale nie takie słabe! Czy przyczyną może być zapchana odma czy pierścienie się kończą? Olej motul, przebieg 220 tyś w oryginale.

Opublikowano

Temat poruszany na forum :szukaj:

W PD to normalne zjawisko.

Pozdr

Opublikowano

Będziesz sie przejmowal jak przestanie jeździć puki co lej on i w drogę.

Opublikowano

Dymek jest normą, w PD potrafi z rurki pryskać mgiełka oleju

Opublikowano

w AWX/AVF to normalka, jak Ci nie ubywa ani nie przybywa na bagnecie to nie masz się czym martwić

Opublikowano

Sorry za OT.

Kupiłeś auto i masz problem czy dalej szukasz?

Opublikowano

Oglądałem ostatnio takiego który był fajny ale miał kilka problemików - między innymi ten właśnie. Właściwie dalej szukam - w sobotę mam jeszcze jechać coś oglądać

Opublikowano

Jak biały dymek to spoko a jak ciemny to nie spoko :kox:

Opublikowano

ja mam 140tys na blacie i też mam dymek i sie nie przejmuje :)

Opublikowano

ja mam 140tys na blacie i też mam dymek i sie nie przejmuje :)

mhm a ja mam ponad 300 i tez mam. oby nie ciemny to jest :good:
Opublikowano

ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm

Opublikowano

ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm

nawet w zimne dni ? :cool1:

Ten wątek to tzw. "szukanie dziury w duuupie" :wallbash:

Opublikowano

nawet w zimne dni

Opublikowano

nawet w zimne dni

to przestań nabijać bezsensowne posty do setki, aby móc umieścić ogłoszenia :wallbash:

Opublikowano

ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm

Nie masz ale na zimnym silniku, na ciepłym napewno się pojawia - zagrzej silnik i sprawdź, ludzie w nowych samochodach sprawdzali i leciał dymek a u Ciebie niema........ ? :cool1: Chyba, że masz VP ....

Opublikowano

Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da.

Opublikowano

Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da.

hehehe, następna mądrość :polew:

Opublikowano

Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da.

A jak silnik ma przebieg 30 kkm to gdzie te opary oleju się wydobywają jak wyciągniesz bagnet ? A może wtedy nie ma takiego zjawiska :mysli:

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

z drugiej strony fajna teoria na sprawdzanie i niwelację przebiegów :good::polew:

Opublikowano

He he,,,,, jak ktoś widział pompowtryska po 150tysiach to musiał za niego sporo wybuliś bo ktos przedaje dobre auto bez wad??? Każde a raczej przeważnie każde sprzedawane jest po 2 dużym przeglądzie na którym trzeba wymienić cały wydech rozrząd płyny i ponad pół zawiechy a to koszt który stawia nowe auto na 1 miejscy więc potencjalny nabywca zostawia auto na salonie w rozliczeniu i bierze nowe a polaczek z lawetą łyka robi licznik i już jest jak nówka a później ludzie się dziwią że wtryskiwacz padł po 180 tys. a w rzeczywistości na już prawie 400tysięcy. Wiem to bo robiłem w belgi na serwisie audi więc nie piszcie mi że takich bajerów że ktoś sprzedaje auto za 2/3 ceny z małym przebiegiem. Postawicie się na jego miejscu, czy sprzedali byscie auto jak nowe które się nie psuje i ma mało najechane, wątpię.

Także prawda jest bolesna, auta z zachodu są albo całe z dużym przebiegiem albo mocno uszkodzone i innych nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...