rusektdi Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, mam auto po programie. To już stanowczo za mało. W nablizszym czasie montuje fmic, brd. W tej chwili juz wiem ze dwumas mam raczej do wymiany a ori sprzeglo Luka zmienilem kilka miesiecy temu. W jaki dwumas iść zeby potem nie bylo problemu ? Czy jak kupie nowy oryginalny to bedzie dobrze ? Prosze o porade.
MAGIC87 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 zalezy jaki styl jazdy preferujesz... znam przypadek ze seryjne sprzegło AJM trzyma 410 Nm mysle ze 400 seria wytrzyma 1
Jarol Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 zalezy jaki styl jazdy preferujesz... znam przypadek ze seryjne sprzegło AJM trzyma 410 Nm mysle ze 400 seria wytrzyma U mnie seria trzymała 405 Nm ale to już raczej kres mozliwości dla tego sprzęgła.
rusektdi Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja zakladam tylko ic + brd wiec wynik pewnie bedzie ~ 185 km i 390 Nm ? Wiec chyba powinno trzymac. WIec smialo kupywac nowy dwumas Luka i sie niczym nie martwic ? styl jazdy tylko weca ale nie z 1 ani przy 80km/h 5bieg i ogien. Wydaje mi sie ze tez kwestia strojenia tunera ma sporo do powiedzenia[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 21:00_________________________________________________http://allegro.pl/kolo-zamachowe-dwumasowe-vw-passat-1-9-tdi-130-km-i1535275627.html Czy to takie coś ?[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 21:04_________________________________________________Znalazłem też cos takiego.... http://allegro.pl/kolo-038105266ab-1-9tdi-115-130-km-vw-audi-skoda-i1571854763.html
Tony Stark Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 myslales o sztywnym kole zamachowym? podobno lepeij znosi chipowanie ja mam to teraz u siebie i nie narzekam
rusektdi Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Podpowiedz cos wiecej ? Jakie to koszta ? i jak to wychodzi ? jestem bardzo ciekawy bo niestety seria sprzeglo awx to straszna bieda ;/
marewel Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Jam masz sensownie poprowadzony moment to 400 wytrzyma jak ktoś zrobi to nie umiejętnie to może się poślizgiwać.
rusektdi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Wiesz moze za pol roku mi sie przysni ze chce miec ponad 400 nm i znowu bol heh tragedia
farmer91 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 ja też sie podpinam, bo mam turbo BRD czekające na montaż i dokupie jeszcze FMIC, i może jeszcze jakby była kasa to wtryski AL-ki, ale przedtem właśnie chciałem ogarnąć sprzęgło, bo to ori w AWX to raczej tego nie wytrzyma, a juz i tak mam do wymiany bo na wykończeniu.. myślałem o całej zmianie skrzyni na 6 biegową od 2.0 TDI tak jak to uczynił jedne z użytkowników forum, ale niestety nie mam dokładnego info co i jak, czy to pasuje bez większych problemów do AWX-a... może ktoś się wypowie na ten temat?? z góry dzięki
Jarol Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 ja też sie podpinam, bo mam turbo BRD czekające na montaż i dokupie jeszcze FMIC, i może jeszcze jakby była kasa to wtryski AL-ki, ale przedtem właśnie chciałem ogarnąć sprzęgło, bo to ori w AWX to raczej tego nie wytrzyma, a juz i tak mam do wymiany bo na wykończeniu.. myślałem o całej zmianie skrzyni na 6 biegową od 2.0 TDI tak jak to uczynił jedne z użytkowników forum, ale niestety nie mam dokładnego info co i jak, czy to pasuje bez większych problemów do AWX-a... może ktoś się wypowie na ten temat?? z góry dzięki Skrzynie 6 biegową bez problemu można zapodać do AWXa tyko trzeba troszkę pozmieniać. Jak co to pisz na PW to powiem co i jak. Co do sprzęgła z BRD to nie jest wcale takie mocne jak niektórzy mówią moje właśnie zaczeło się uślizgiwać. Wytrzymało około 10 tyś km z momentem 430Nm.
juby_p Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 A od AVF nie podejdzie ma większą średnicę zdaje się, kolega w ośce AWX ma 400Nm i to raczej opony nie wytrzymują
nandoz Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Tak jak piszą koledzy 400 to jest max ,ale jak chcesz tylko fmic i brd to starczy.
Jarol Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ja mam sprzęgło z BRD ono ma tą samą wielkość co to z AVFa. BRD podobno miało być mocniejsze niż z AVFa. Moje auto było hamowane w lecie i wyszło 430Nm teraz gdy jest zimno koło 10 stopni to silnik generuje jeszcze więcej momentu obrotowego pewnie koło 450Nm i sprzęgło już sobie z tym nie radzi.
juby_p Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 no moje w AVF sobie nie radzi ale mam quattro
aju Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 awx daje radę, wcześniej ajm też jakoś 400 trzymało
Jarol Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Dokładnie u mnie sprzęgło z AWX przez 2 lata trzymało 400Nm a to z BRD wytrzymało tylko pół roku z 430Nm. Wniosek z tego taki że sprzęgło w 2,0 TDi i w AVFie nie jest dużo mocniejsze niż to w AWX
daniels Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie
David Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ??
daniels Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? myślałem o 420Nm
spanky Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? myślałem o 420Nm i myslisz ze poczujesz roznice ... ludzie zejdzcie na ziemie , meczyc osprzet dla 15 Nm wiecej ... ehhhhh no ale wazne ze na papierze bedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się