antonio Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Antonio! Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi (może szukasz chętnych do swojego prywatnego fan klubu)? może coś z tobą nie tak zwróć uwagę na to kiedy edytowałem pierwszego posta (tego z instrukcją) kiedyś był tam opis z naprawy u mechanika (z racji tego, że popsuło się drugi raz naprawiłem to sam) Zapomniałeś o najważniejszej rzeczy: przed zdjęciem osłony silnika, TRZEBA ZDJĄĆ ZDERZAK PRZEDNI, DWA WENTYLATORY I PRZEDE WSZYSTKIM CHŁODNICĘ co ty bredzisz???????????? opis dotyczy ALL B6 i skoro nie jest nic wspomniane na temat zdjęcia zderzaka i chłodnic to znaczy, że ja tego nie ściągałem
OLO_GDA Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witman1, weź jakieś proszki, bo mało ze wypisujesz glupoty to jeszcze najezdzasz na kogos kto pomaga innym naprawic. To ze Ty dwie godziny lewarowales auto to nie znaczy ze inni tez nie radza sobie w garazu a szczegolnie z czytaniem ze zrozumienim. akurat dzieki temu opisowi zreanimowalem swoje sprzegielko, ktore chociaz ejst zueplnie innej budowy dziala podobnie. gwarantuje Ci ze w 3.0tdi jest tak malo miejsca ze nawet sobie nie wyobrazasz ale ja jakos bez rozbierania przodu naprawilem co trzeba. mamy podobna operacje w 2.0T do zrobienia i tam jest tyle miejsca (w porownaniu do 3.0) ze nie widze najmniejszego problemu, szczegolnie ze mozna sprzearke opuscic na dol , u mnie sie nei da bo pod spodem jest miska olejowa. wiec nie atakuj ludzi tylko dlatego ze amsz dwie lewe rece albo braki w czytankach. pewnie ze ze zdjeciem przodu jest latwiej.baa zaplacic 700 tez jest latwiej... wiec to chyba wyjscie dla Ciebie/
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ja tylko potwierdzę, temat jest dla B6 i nie trzeba tutaj ściągać zderzaka aby zdemontować kompresor...
witman1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A jednak fan klub się rozwija. Tak trzymajcie. Przyszłość przed Wami.
OLO_GDA Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 bierzesz jakies proszki? moze powinienes? :wallbash: nic nie trzeba sciagac i jest tak jak ktos opisal, jak sobie nie poradziles to idz wylewac zale gdzies indziej bo nie kumam co Cie tak boli...
antonio Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A jednak fan klub się rozwija. Tak trzymajcie. Przyszłość przed Wami. nie płacz przecież nic Ci nie zrobiliśmy co ma oznaczać tekst "liczę na pomoc w sytuacjach trudnych." który masz w profilu - mamy Ci pomóc wybrać lekarza???
domjenick Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A jednak fan klub się rozwija. Tak trzymajcie. Przyszłość przed Wami. troszkę ogłady jak nie podoba Ci się opis-nie zabieraj głosu -kiedy to robisz-ludzie zaczynają odchodzić od głównego wątku,a rozmowa przeobraża się w niepotrzebną dyskusję ,pełną epitetów i nerwowej atmosfery zawsze możesz zrobić to po swojemu i opisać projekt,jako "łatwiejszy" wszyscy na tym skorzystają...
wypsiu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Miałem zerwane to sprzęgiełko, zostało całe łącznie z kołem wymienione na nowe ( ponoć na orginalne chodź tego na 100% nie jestem pewien bo nie miało żadnej nalepki ), po tygodniu odkręciła się blaszka ale została przykręcona i było dobrze przez kolejny tydzień, teraz na wyłączonej klimie i w trybie ECO chrobocze to kółko ale coś w jego pobliżu. Byłem u tego mechanika i odrazu stwierdził, że to sprężarka bo kółko jest nowe. Co mam z tym fantem zrobić?? Przerabiałem ostatnio podobny problem w swojej B6.... Po założeniu nowego kompletu sprzęgiełko i koło pasowego z łożyskiem po uruchomieniu klimatyzacji kompresor zblokował i nastąpiło ponowne zerwanie sprzęgiełka diagnoza kompresor do wymiany... Kupiłem nowy kompresor został zamontowany (oczywiście bez żadnego zdejmowania przodu... BZDURA!!! ) nabity nowy czynnik i klimka śmiga jak ta lala Ps. Kompresor kupiłem w Inter Cars po zdaniu starego dostałem jeszcze zwrot 310zł Dzięki Mateusz za wykonanie dobrej roboty....
bartus301 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witman1.nie masz zielonego pojecia o audi a4,nie zaslugujesz na nie heheh.d..u..p..a blada,i potwierdzam nie trzeba zdejmowac przedniego pasa tylko kretyN wezmnie sie za taka robate bo kazdy normalny najpierw poszuka innych sposobow a jeli juz to nie pomoze wtedy przechodzi do tych trudniejszych czynnosci...kurde jakie to latwe ...WYSTARCZY POMYŚLEC ;( pozdrwaiam kolege serdecznie i przepraszam z gory ale nie lubie takiego pierd....nia ,a tak to nic do ciebie nie mam bo sie nie znamy wiec (i tu znowu wystarczy pomyslec) nie moge cie oceniac na podstawie tej jednej wypowiedzi bo wiadomo kazdy ma zly dzien.pozdrawiam.
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 A jednak fan klub się rozwija. Tak trzymajcie. Przyszłość przed Wami. Jaki znowu fanklub? Wyciągałeś kiedyś kompresor w B6? Nie wiem co mają na celu Twoje komentarze, do wątku nic nie wnoszą a jedynie wkurzają osoby, które naprawdę chcą pomóc… Po zdjęciu paska wielorowkowego odkręcasz 3 śruby zaznaczone na zdjęciu poniżej (zobacz ile tam jest miejsca) - po czym sprężarkę można opuścić na dół (trzyma się na wężach). Aby nie było już żadnych wątpliwości co do możliwości wyciągnięcia sprężarki bez ściągania przedniego pasa dorzucam fotkę jak to wygląda po odkręceniu w/w śrub - pozycja do demontażu koła pasowego... Czy jeszcze coś wydaje Ci się niemożliwe? Dziękuję, dobranoc...
witman1 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 OK!! Poddaję się. Z pewnością macie rację co do B6. Niemniej informuję tych, którzy tak jak ja mają B5, że próba samodzielnej wymiany sprzegła bez zdejmowania zderzaka i chodnicy, graniczy z cudem. Pozdrawiam.
mateogda Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Niemniej informuję tych, którzy tak jak ja mają B5, że próba samodzielnej wymiany sprzegła bez zdejmowania zderzaka i chodnicy, graniczy z cudem. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie, a w czasie który byśmy zmarnowali na zdejęcie zderzaka wypijemy piwko [br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 19:37_________________________________________________ Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi (może szukasz chętnych do swojego prywatnego fan klubu)? Antonio nie ma żadnego fan klubu, już nawet na spoty nie przyjeżdża bo nikt nie chce z nim gadać
grafik_dtp Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam kolegów Jestem świeżo po wymianie sprzęgiełka przy sprężarce do klimy...operacja trwała 2h. Potrzebny był wjazd na kanał by dobrac sie do tego od dołu. Wyciągnelismy spręzarke i wymontowalismy uszkodzony element i wstawilismy nowe sprzęgielko za 80zł...potem montaż spręzarki i naładowanie gazem układu...teraz wszystko chodzi pięknie. Koszt to 400zł razem z robocizna dla fachowca od klimy.
januszek002 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 ja mam a4 1.8 125 km i nie wiem czy moge zalozyc od innej pojemnosci czy np.dizla???przy wyrzszych obrotach jest stukanie i stwierdzono,ze czeba wymienic papke!muwie tu o uzywce
ernius Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 U mnie powodem chroboczenia po wymianie całego koła ze sprzęgiełkiem było ponowne odkręcenie się śruby. Śruba nowa + jakiś klei + podkładka sprężynowa. Takie info dał mi mechanik. Co o tym sądzicie? Śruba to jakaś M6.
antonio Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 śruba musi być wkręcona na klej do gwintów Ciekawe czy po ponownym odkręceniu sprzęgiełko nie dostało w doope??
ernius Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Nie wiem czy dostało czy nie ale znowu chyba się odkręciło bo znowu chroboli. Czy jest sens wogole to jeszcze naprawiac??
antonio Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 dopoki nie zobaczysz sprzegielka to trudno to oceniac Moja rada jest taka aby nie jeździć na wlączonym ECON jezdziles ostatnio mając na econ?
gofer86 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Wtrącę się do tematu. Mam autko z 2004 roku 116 koni, kompresor mam bardziej od strony kierowcy, w moim przypadku również chodzi o "chrobotanie" pan w warsztacie powiedział ze ja mam jakiś nowy model kompresora i musi całość wyjąć, rozkręcić i wtedy będzie wiedział co jest przyczyną chrobotania, na ostatnich zdjęciach pokazujących kompresor jest tak jak u mnie domyślam się że to właśnie to sprzęgło, po czym poznać jaki model kompresora ma w moim aucie? jest na nim jakieś oznaczenie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się