Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku naprawa wykonana w celu wyeliminowania hałasu szczególnie wydobywającego się ze sprzęgła po włączeniu trybu ECON = wymiana łożyska (35x52x22) i gumek amortyzujących.

Adam czyli jak włączyłeś klimę to hałas ustępował a miało to miejsce tylko w trybie ECON?

U mnie ma ECON-ie cichutko dopiero po załączeniu klimy słychać chrobotanie? na 90%

hałas jakby łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne info u mnie jakiś czas temu hałas powoli zaczął wracać ... zatem czeka mnie pełny serwis klimy - głównie pod kątem odpowiedniej ilości oleju do czynnika.

Zatem zanim się zabierzecie za robotę sprawdźcie ten hałas lub dajcie na klimę na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam czyli jak włączyłeś klimę to hałas ustępował a miało to miejsce tylko w trybie ECON?

i jak?[br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 20:33_________________________________________________

Zatem zanim się zabierzecie za robotę sprawdźcie ten hałas lub dajcie na klimę na serwis.

:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odwrotnie ... dziwny dźwięk pojawiał się się w trybie ECON, obecnie czasem słyszę go znowu, ale jeszcze taki niedokuczliwy jest.

Warto też poobserwować silnik w momencie włączania i wyłączania klimy, jak zauważymy wyraźne szarpnięcia i drgania silnika po obciążeniu klimą to jednym z powodów mogą być duże opory na kompresorze a zatem zbyt mała ilość oleju w układzie chłodzenia - w autach od połowy 2003 raczej nie ma to zastosowania gdyż tu wirnik sprężarki obraca się zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, chyba tak :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o częsci potrzebnę do naprawy sprężarki Denso 6SEU14C.

Czy do naprawy tej sprężarki wybrałem prawidlowe części? Pytam ponieważ nie chciałbym popełnić pomyłki przy zamówieniu

http://www.newageproduct.pl/index.php?page=shop&run=det&gr=21&ru=list&kat1=3&order=3&str=2&odk=12&id=214

http://www.newageproduct.pl/index.php?page=shop&run=det&id=209&opt=2

Pozdrawiam,

R@dek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że powinieneś kupić to zamiast tego co podałeś w 1 linku. Plus gumki te co są w 2.

http://www.newageproduct.pl/index.php?page=shop&run=det&gr=21&ru=list&kat1=3&order=3&str=2&odk=12&id=169

Ale nie jestem na 100 % pewien więc poczekaj na potwierdzenie od jakiegoś fachowca. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jako że i u mnie wystepuje chrobotanie na eco chciałbym sie dowiedzieć jaki model sprężarki jest u mnie? Może był stosowany jakiś standard i oszczedził bym sobie rozbierania. Silnik AVF Lipiec 2004.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mógłbym prosić o dokładny numer czesci jaki mam zamowić do swojej A4 2004? Kompresor to 6seu14c 8E0 260 805 BA. Potrzebowałbym samego sprzegła i gumek. Prosiłbym o link do jakiejs strony w PL ewentualnie numer czesci z ASO to zamowie u brytoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanko rozebralem sprezarke 6SEu16c(AWX 2001)

objaw klima super chlodzi na wlaczonej jest ok.Na wylaczonej tarabani mocno.Rozebralem.Sprzeglo ok,lozysko wmiare.

Luz jest na frezie jak dobrze rozumiem to bedzie do wymiany obudowa sprzegla(ta czarna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

moze mi ktos powiedziec co juz przerabial ten temat co jest powodem zrywania tego sprzegielka?? Pytam poniewaz szykuje mi sie juz 3 wymiana w ciagu 2lat, jak wymienie wszystko jest jak najbardziej ok

Kiedys ktos pisał ze podczas jazdy jak wylaczasz econ czest to wlasnie zrywa sie to sprzegielko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys ktos pisał ze podczas jazdy jak wylaczasz econ czest to wlasnie zrywa sie to sprzegielko

Po ostatniej wymianie staralem sie praktycznie caly czas jezdzic na AUTO takze nie wydaje mi sie ze to przez to a i klimy nie odpalalem jak silnik byl na wysokich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podczas odpalenia auta cos jakby stuknęło pod maską i jak sie później okazało awarii uległo sprzęgiełko. Po ściągnięciu osłony silnika okazało się że zabierak leży na osłonie . W owym zabieraku zerwany jest wielowypust wygląda to tak jakby śruba się odkręciła i zabierak spadł z wału sprężarki. Ciekawe tylko czy nie zniszczył się wielowypust i śruba na osi sprężarki.

Jaka śruba powinna trzymać zabierak? Jest to śruba wkręcana w wał sprężarki czy może nakrętka nakręcana na wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie na szybko: odleciała obudowa sprzęgiełka, sprzęgiełko prawdę mówiąc nie wiem w jakim stanie....

I teraz pytanie: (żeby nie dotykać tematu 2 razy):

Kupić: obudowę i sprzęgiełko?

aaa... i jeszcze jedna sprawa: sprzedający na allegro (ten z 1-szego wątku) ma 2 rodzaje sprzęgiełek (16 i 19 mm.),

który brać?

--------------------------

Ok, chyba doczytałem że w audi 19mm.... więc to zamówiłem...

Zobaczymy co z tego będzie :) z resztą od sprzedawcy: 19 jest bardziej wytrzymała od 16mm - a średnica dokładnie ta sama, a tylko 3mm różnicy w wysokości,

więc powinno wejść bez problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...