Wujek141 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Witam Skoro jest taki sam temat o silnikach 1.9 TDI, ciekawi mnie jak sprawa się ma w wersjach z motorami 2.5 TDI Podawajcie roczniki, oznaczenie silnika i przebiegi U mnie to wygląda tak : 1999 - AKN - przebieg obecnie 275 tkm. Potwierdzony w ASO i książką serwisową. Ja jak na razie mam za sobą wymianę przepływomierza masowego powietrza ~ 265 tkm Arto19 wpadł na dobry pomysł, ażeby podawać naprawione już usterki ( poważniejsze i poważne )
pesik87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a myslalem ostatnio o takim watku.. heh.. do tematu: AFB 1998 - seria - obecnie 268 tkm.. a chodzi jak pszczółka..
Wujek141 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Heh to wyczucie Czekamy na odpowiedzi innych
arto19 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 B6 BFC 227 tkm wałki jak nowe VP 44 robiona juz niestety a moze napiszemy cos o naprawach co i jak przy danym przebiegu:)
krecik_20 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 B5 AFB 1998r przebieg 250tys. ( czy prawdziwy?? niewiem) przy 215tys (z takim przebiegiem go kupiłem) wymiana wałków,( Kolbenschmidt),Camshaft Int.- hydraulika i przeplywomierza. Przy 240tys załozona nowa pompa vp44 (ZANAP Diesel Mikołów)
pesik87 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 ja jak kupilem to moja miala 219000km.. teraz mam 268000km i jeszcze przy silniczku nic nierobilem.. tylko olej i filtry wymieniam.. i leje dobre paliwko.. teraz dopiero bede wymienial rozrzad.. a do walków mialem patrzone jakies 25000km temu.. i byly igly.. nic nie powycierane.. wiec mam nadzieje ze bedzie narazie dobrze.. jedynie wymienilem jakis czujnik cisnienia oleju..
michalik Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 B6 AYM-155km Przebieg 175000tys. wymienilem jakis czas temu przeplywke na orginal.Waleczki niestety juz troche podtarte pewnie wymiana oleju co 30.000 tys je zalatwila i olej 5W40 mysle ze to jego sprawka przy ostatniej wymianie zmienilem olej na MAGNATEKA 10W40.i powiem wam ze silniczek chodzi ciszej.No i turbinka kiepsko mi pompuje od dolu sprawdzilem juz wszystko co mozliwe i zostaje mi tylko regeneracja. A wy koledzy na jakim smigacie oleju?[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 18:42_________________________________________________Co do slynnej odmy naczytalem sie ze czesto sie zatyka wklad wiec po kupnie zaraz zamowilem w serwisie za jedyne 260zl.Co sie okazalo niepotrzebnie wydalem forse w moim silniku o oznaczeniu AYM wystepuje nie papierowy wklad lecz plastikowy który wygladal jak nowy.Przerobilem wiele postow ale nigdzie nie bylo zmianki ze występuje kilka rodzai wkladow.
arto19 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 piszcie piszcie moze rozwijemy troche niechlubną opinie o 2.5 V6
robert_c77 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 1998 - AFB - 340 tys moje poprzednie AFB w momencie sprzedaży miało 340 tys. km, zrobiłem nim 70 tys w 3 lata. Z wymian - standard: olej i filtry co 15 tys, odma, rozrząd, czujnik temperatury, na koniec zaczęła turbina olej przepuszczać , wałki były jeszcze dobre, pewnie Niemiec zrobił :> Generalnie byłem super zadowolony.
pięknyzadek Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 piszcie piszcie moze rozwijemy troche niechlubną opinie o 2.5 V6 mój znajomy ma na a6 (2001) wykręcone ponad 600tkm Z silnikiem nie było nigdy problemów za to automatyczna skrzynia poleciała my już dwa razy
g1zm0 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 B5 AKN 1999r avant FWD 209tys czy prawdziwy nie mam pojecia(mam chęć sprawdzic jakoś). Wymieniane były wałki, pompa wstawiona od a6 (tu moje pytanie jak rozpoznać jaki model pompy siedzi w aucie) regenerowana turbina. Kupiłem ją jakieś 3 tys temu i wymieniłem jedynie odmę, a jak będę miał kasę zregeneruje zaciski z tyłu. Wygląda na to że bedę musiał też i przepływkę zmienić bo nie ma ciągu takiego jaki powinna miec. Ale brak czasu oraz baaaardzo ograniczone fundusze w ostatnim okresie uniemożliwiają mi szybką diagnozę Ogólnie jestam bardzo zadowolony mimo tych mankamentów.
dawid@1993 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 AFB 1999 r. Avant,przebieg 212 tys. km nie wnikam dalej bo na 99 % przekręcony chodź wałki jak nowe.Ostatnio regeneracja turbiny i uszczelnienie silnika ( odma itp.) a tak to nic,chodzi aż miło.Oby tak dalej.Ogólnie super zadowolony Pozdr. No oczywiście filtry,rozrząd itp.ale to akurat standard co 15 tys. km.Mam zamiar teraz olej zmienic na MOTUL 8100 5w40 505.00.Czy faktycznie będzie duża róznica itp.,jak powiedziałem w sklepie że chcę taki olej kupic to zaczęli się ze mnie śmiac Sorry jak pytanie nie na miejscu bo nie o tym temat.
Magdalenah Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 BFC 2,5 2002 model 2003 BFC z multi- przebieg 174 tys i sprawdzony,że cofnięto mu 90 tys. Po wymianie rozrządu i normalnym serwisie plus wymiana nastawiacza kąta wtrysku. Jeżdżę od 3 lat bez problemów.
Wujek141 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Ja jeżdzę na Shell 10W40, poprzedni właściciel taki lał więc nie zmieniałem marki. Też miałem nie oryginalną przepływkę i pojawiały się przerwy w mocy, znalazłem z rozbitej za 80 zł ( w ASO ponad 1000zł ) Za niedługo szykuje mi się rozrząd. Czekamy na dalsze informacje od posiadaczy 2.5
Hikiel Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 BDH 2004 Quattro 238kkm potwierdzonego przebiegu, śmiga aż miło
przemek4net Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 afb 2000r w passacie - 270tys kupilem przy 200tys, zostal odchwaszczony (rozrzad, wycieki, plyny + rozne niesilnikowe), zrobilem 70tys w 3,5 roku. Rozdybal sie tiptronic, padl alternator + przednie wahacze "na raty" wymienilem w zasadzie chyba wszystkie i przednie amory, tarcze, klocki itp Teraz ponownie zatkana odma bedzie wymieniona + tylne takie "trzymadelka" do belki (nie wiem jak to sie nazywa - takie uchwyty z gumami) Jak na przebieg ktory zrobilem juz leciwym dziadkiem (200tys przebiegu na starcie) co w sumie wyszlo niezle - ja w walki czy remont pompy vp44 sie nie wpakowalem ale poprzednik jakis zalapal sie na walki Wizja wydatkow liczonych w tysiacach w tym silniku zawsze wisi... Generalnie przy obcenych cenach wachy 2.5v6tdi w automacie 5b to szkoda tankowac bo w miescie w korkach to realnie ze 13 pali a na trasie z 7,5 - pewnie lepiej to wyglada w manualu 6b to wyglada (obstawiam 11 w korkach + 7 trasa przy moim stylu) Pozdrawiam, Przemek
Irek41 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 B6 2004 BCZ jezdze 2 lata 40000km ja zrbilem ,ogolnie 180000 w automacie,procz oleju i filtrow ,zero problemow...oby tak dalej....
_Krzysiek_ Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 B5 AKN 1999 rok. Przywieziona z niemcowni przy 216000 tys. realny przebieg potwierdzony książką. Na dziś dzień jest 271000. Pompa padła dwa tygodnie po sprowadzeniu W Irl wymieniłem filtr odmy (za dużo się naczytałem na forum i wolałem profilaktycznie wymienić ). W ubiegłum roku nowa przepływka zakupiona w ASO Audi w niemcowni. Poza tym uszczelnienie pod pokrywami zaworów plus uszczelka za 2 (słownie dwa złote w ASO KIM) z pod której wyciekał olej z przodu silnika pod paskami rozrządu - koszt wymiany 400 pln. Oczywiście słynne przednie zawieszenie. To na tyle. Olej co 12000 plus filtry. W tym roku czeka klimatyzacja. Kupując sporo się naczytałem o 2.5 TDi więc wiedziałem czego mogę się spodziewać. Dlaczego nie ma elektrycznie składanych lusterek? Audi, dlaczego??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się