Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana soczewki z odbłyśnikiem Bixenon Valeo na soczewki z A4 B8


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

To teraz sie zastanawiam czemu moje jeszcze swieca :polew:

macie jakies pewne źródło zeby nie przeplacac?? Czester ten kolo od którego kupiłes niestety sprzedal juz wszystkie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czester no powiem, że ja się wcale nie dziwię, że nic nie widziałeś :decayed:

Lukaszxxx moje pewne źródło znasz ale cena chyba ciebie nie zadowala. Sam się długo zastanawiałem gdzie kupić, dzwoniłem mailowałem i wybrałem sklep w którym wiem, że mnie

nie wysiudają ( a przy okazji cena była do zaakceptowania) - np. w Norauto Philipsy mają po 320zł brutto / szt.

Swoją drogą muszę ich zapytać za jaką cenę kupują palniki od producenta. Gdzieś obiło mi się o uszy, że ceny wachają się w okolicach 190zł netto/szt. Skąd więc biorą się ceny na allegro 150 zł brutto?? Nie wiem, nie wnikam.... Mamy wolny rynek więc każdy kupuje tam gdzie uważa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Hamera ale się nie doczekałem, więc kupiłem na aukcji którą wkleiłem. Pytałeś go kiedy będzie mieć jakąś dostawę ? Poczytaj sobie jak odróżnić ori palnik i poszukaj czegoś na allegro.

---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:45 ----------

Czester no powiem, że ja się wcale nie dziwię, że nic nie widziałeś :decayed:

Lukaszxxx moje pewne źródło znasz ale cena chyba ciebie nie zadowala. Sam się długo zastanawiałem gdzie kupić, dzwoniłem mailowałem i wybrałem sklep w którym wiem, że mnie

nie wysiudają ( a przy okazji cena była do zaakceptowania) - np. w Norauto Philipsy mają po 320zł brutto / szt.

Swoją drogą muszę ich zapytać za jaką cenę kupują palniki od producenta. Gdzieś obiło mi się o uszy, że ceny wachają się w okolicach 190zł netto/szt. Skąd więc biorą się ceny na allegro 150 zł brutto?? Nie wiem, nie wnikam.... Mamy wolny rynek więc każdy kupuje tam gdzie uważa.

Oryginalnie wsadzali palniki Philipsa i Osrama, przy czym te drugie są jednak tańsze. Dlatego uważam, że cena 150zł za Osrama jest po prostu całkiem przyzwoita. Po 100zł chodzą Chińskie podróby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa pytałem, narazie nie ma i n ie wiadomo czy bedzie mial.. moze sie wstrzymam narazie zeby nie kupic jakiejs kiszki i przetwornice zeby nie powiedzialy papa.. no moje kiepsko w porównaniu do Tiguana ojca to żółto, ale tiguan ma 14tysi przebiegu heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec ja panowie polecialem troche z palnikami... kupiłem na allegro, miałby byc osramy.. po 155zł przyszly philipsy.. dzwonie do kolesia a on mowi ze oryginal, ma hologram pod blacha itd, ok zalozylem,,, prawy swiecil okolo 3 godziny i spalil przetwornice.. kupiłem drugą używke, spoko swieci... w niedziele po obiadku skoczylem do sklepu i zaświecił błąd, za pare minut drugi błąd.. wychodze z samochodu i ani prawa ani lewa nie swieci..no i co gosciowi zrobic?? chyba mu naebac bo co innego?? odeslalem mu to dziadostwo i kupiłem dwie nowki przetwornice i ori palnikiw aso wiec "oszczednosc" w plecy okolo tysiaca, nie wspomne o tym ile razy te lampy juz wyciagalem..no bo przeciez tylko wina palnika, fakt ze na przetwornicy pisze 2000h a moje patrzac po przebiegu to maja na bank 3 albo 4 tysie..tak ze mam 5 przetwornic i 4 palniki z czego polowa nie dziala.. wiecie gdzie regeneruja może??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec ja panowie polecialem troche z palnikami... kupiłem na allegro, miałby byc osramy.. po 155zł przyszly philipsy.. dzwonie do kolesia a on mowi ze oryginal, ma hologram pod blacha itd, ok zalozylem,,, prawy swiecil okolo 3 godziny i spalil przetwornice.. kupiłem drugą używke, spoko swieci... w niedziele po obiadku skoczylem do sklepu i zaświecił błąd, za pare minut drugi błąd.. wychodze z samochodu i ani prawa ani lewa nie swieci..no i co gosciowi zrobic?? chyba mu naebac bo co innego?? odeslalem mu to dziadostwo i kupiłem dwie nowki przetwornice i ori palnikiw aso wiec "oszczednosc" w plecy okolo tysiaca, nie wspomne o tym ile razy te lampy juz wyciagalem..no bo przeciez tylko wina palnika, fakt ze na przetwornicy pisze 2000h a moje patrzac po przebiegu to maja na bank 3 albo 4 tysie..tak ze mam 5 przetwornic i 4 palniki z czego polowa nie dziala.. wiecie gdzie regeneruja może??

Lukaszxxx przykre to co się Tobie przytrafiło, :shock3: ale ja już dawno mówiłem, że NIE MA ORYGINALNYCH PALNIKÓW NA ALLEGRO A ZWŁASZCZA ZA 100-150zł!!! Niech wszyscy co to czytają wbiją sobie to do głowy. Skoro palniki u producenta kosztuje ok 230-240 zł to powinno już dać do myślenia. A to, że niektórzy kupili i działa - cóż szczęście, szczęście i jeszcze raz szczęście.

Kiedyś ktoś na forum przytoczył bardzo fajny cytat: "Nie stać mnie aby kupować tanie rzeczy" - Ja na tym zakończę mój wywód.

Pomimo tego co się przytrafiło mam nadzieję, że jesteś zadowolony ze zmiany soczewek na te z B8 - oczywiście po montażu już nowych palników :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak teraz jest poezja.. cuz no przykro sie mowi, kolesiowi walne kontret negatyw i ot wszystko, przetwornice zregeneruje, moze cos grosza sie wróci.. ty Marcin z którego masz roku autko?? przetwornice ori??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Wczoraj wymieniłem soczewkę w prawej lampie. Rożnica jest kolosalna, ale zauważyłem ze podczas włączania ksenonów prawa lampa nie poziomuje się tak jak lewa. Odchyla się tylko trochę w porównaniu do lewej. Co mogłem zrobić źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadziles w bixenon czy xenon?

w bixenon. Teraz to oglądałem i chyba obciera o tą wtyczkę co wchodzi do przetwornicy. Dlatego blokuje jego ruchy. mam jeszcze jeden problem bo uwaliłem jeden ząbek w regulacji i nie umiem teraz wyregulowac lampy;( ma ktos jakis pomysł?;D

13233822042012119.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu ja nie pomoge bo ja robilem w zwyklym xenonie ale tez mialem problem z zacinaniem sie przeslonki, ocierala o plastik lampy.. a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati9591 generalnie powinieneś na tyle na ile to możliwe docisnąć soczewkę do tej srebrnej obramówki w lampie (kolor zielony ) - tak aby za samym palnikiem odległość do przetwornicy się zwiększyła.

Po drugie musisz wyregulować poziomy na lampie (śruba n.r2) - jeśli po zmianie soczewki nie włączałeś zapłonu bez podłączonych wszystkich lamp to wszystko powinno ustawić się na takim samym poziomie jak było to wcześniej. Po trzecie musisz przybliżyć trochę srebrną obramówkę zaznaczoną kolorem zielonym zgodnie z strzałką. Mi regulacja zajęła kilka godzin - robiłem wszystko na czuja :kox:. Teraz jak bym do tego podszedł poszło by z "bańki" - próbuj na pewno się uda :thumbup1:

Co do urwanego ząbka to wyregulowanie może być trochę trudne. Spróbuj jeszcze skleić ten ząbek.

540x405lampabixenona796.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Dzisiaj się trochę męczyłem i chyba jest git. Soczewka chodzi chyba prawidłowo. Testowałem Vagiem. teraz mam problem z urwanym ząbkiem, bo skleiłem poxipolem i niestety po założeniu znowu pękną;/ nie można nigdzie kupić tej części? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio założyłem soczewki z B8 do swoich lamp i mam problem z jedną lampą. W pierwszej po łożeniu wkładu zostało mi trochę luzu między palnikiem a przetwornicą, w drugiej (lewej) mimo że wcisnąłem ją bardziej niż pierwszą i mocno opiera się o ozdobną ramkę chromowaną przetwornica mocno dociska do palnika. Co może być nie tak? Jeżeli chodzi o jakość świecenia to nie ma porównania nawet na starych wysłużonych palnikach które muszę wymienić bo bańki są całe jak mleko, a jedna w dodatku lekko świeci na fioletowo.

---------- Post dopisany 08-05-2012 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2012 at 17:49 ----------

Czy dobrze myślę, że jak pokręcę taką samą ilość obrotów śrubą nr1 i nr2 w tym samym kierunku to cały chromowany wkład przesunie się do przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio założyłem soczewki z B8 do swoich lamp i mam problem z jedną lampą. W pierwszej po łożeniu wkładu zostało mi trochę luzu między palnikiem a przetwornicą, w drugiej (lewej) mimo że wcisnąłem ją bardziej niż pierwszą i mocno opiera się o ozdobną ramkę chromowaną przetwornica mocno dociska do palnika. Co może być nie tak? Jeżeli chodzi o jakość świecenia to nie ma porównania nawet na starych wysłużonych palnikach które muszę wymienić bo bańki są całe jak mleko, a jedna w dodatku lekko świeci na fioletowo.

---------- Post dopisany 08-05-2012 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2012 at 17:49 ----------

Czy dobrze myślę, że jak pokręcę taką samą ilość obrotów śrubą nr1 i nr2 w tym samym kierunku to cały chromowany wkład przesunie się do przodu?

Śruba nr 2 odpowiedzialna jest za regulację poziomu ( góra - dół ) jeśli chcesz przybliżyć chromowany układ do przodu to musisz kręcić śrubą nr.1. Jeśli kręcisz i nic się nie przesuwa to prawdopodobnie śruba regulacyjna spadła tobie z plastiku regulującym chromowanym układem w samym środku lampy ( nie wiem jak to nazwać). Miałem tak u siebie - wtedy jedynym rozwiązaniem jest wyjąć lampę i włożyć plastikowy zaczep z powrotem na śrubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem o co chodzi. Nad regulacją góra dół jest śruba stała, myślałem że kręci się razem z dolną to by było bez sensu. Więc muszę wykręcić trochę śrubę nad regulacją pionową i wykręcić trochę regulację poziomą wtedy wysunie się trochę cały wkład. Jak włączam światła po włączeniu zapłonu nic się nie poziomuje. Mam błąd którego nie mogę wykasować 01539.

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

Już znalazłem, że nie mam ustawionych lamp pod VCDSem. Jutro to zrobię. Próbowałem regulować w poziomie (biała śrubka) i widzę że lustro długich się wysuwa, ale na ścianie wiązka światła mijania nie rusza się ani trochę. W drugiej lampie to samo :eusathink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie odnośnie modułu SD-2 w nieoryginalnych lampach bixenon ( soczewki z B8 w zwykłym xenonie ). Zapalając światła długie opuszcza się przesłona i jednocześnie zapalają się żarówki H7. Czy jednoczesne działanie elektromagnesu z żarówkami H7 nie powoduje zmniejszenia napięcia na żarówce i jej słabszego ( bardziej żółtego świecenia ). I druga sprawa jak by to działało gdybym zamiast zwykłej żarówki h7 wsadził H7 led. Czy taka żarówka jako do jazdy dziennej będzie normalnie świecić ( nie będzie się przepalać ).

I ostatnie pytanie. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak normalnie działają dzienne np w bixenonach z B7. Czy na długich świeci tylko soczewka czy ta żarówka z dziennych też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie odnośnie modułu SD-2 w nieoryginalnych lampach bixenon ( soczewki z B8 w zwykłym xenonie ). Zapalając światła długie opuszcza się przesłona i jednocześnie zapalają się żarówki H7. Czy jednoczesne działanie elektromagnesu z żarówkami H7 nie powoduje zmniejszenia napięcia na żarówce i jej słabszego ( bardziej żółtego świecenia ). I druga sprawa jak by to działało gdybym zamiast zwykłej żarówki h7 wsadził H7 led. Czy taka żarówka jako do jazdy dziennej będzie normalnie świecić ( nie będzie się przepalać ).

I ostatnie pytanie. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak normalnie działają dzienne np w bixenonach z B7. Czy na długich świeci tylko soczewka czy ta żarówka z dziennych też.

Watpliwe zeby elektromagnes powodowal takie spadek napiecia.Nie zauwazylem takich problemow u siebie.

Trwalosc zarowek led zalezy od ich jakosci.Musisz tez pamietac ze musisz zastosowac filtr imitujacy zarowke jesli masz kontrole przepalonej zarowki w aucie.

W b7 w lampach biks dlugie sa jedynie w soczewce w miejscu dlugich sa swiatla do jazdy w dzien.

w b6 przy lampach biks zapalaja sie dlugie razem z soczewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uhu2 dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że w B7 światła do jazdy w dzień mają osobną instalację.

Gdzieś tu doczytałem, że soczewki z B8 mają słabszy elektromagnes niż standardowe bixy z B6, mimo to, zapalenie jednocześnie świateł długich i opuszczenie przesłony w dołożonej soczewce z B8 nie powoduje jej podskakiwania na nierównościach drogi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam krótkie pytanko - Czy przerabiając j/w długie działaja jak pierwotnie?

Jak bardzo skomplikowane było by zrobienie takiego adaptera P&P mocowań soczewek B6 do soczewek B8.

Znam zdolengo tokarza, ktory lubi wyzawania, kwestja tylko projektu. Niestety nie wiedzłem jakie sa róznice mocowań, ale przypuszczam że jest to zrobienia, a Chętnych nie bedzie brakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...