Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] A4 TDi


slepy

Rekomendowane odpowiedzi

nie pierwsze, takie cos juz bylo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie pierwsze, takie cos juz bylo :wink4:

no to drugie :tongue4:

na diesla nie wyrabiam, a Ty chcesz mi uturbioną benzynkę wpakować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełku sory że robie Ci śmietnik ale mam małe zapytanko :) ty masz 1Z? powiedz mi czy w tym silniku da sie cos zrobic na"moc" bo mam B4 z takim silnikiem i chciałem ja troche podgonic :wink4:

silnik odrzutowy do bagaznika :evil: i idzie jak rakieta :evil::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełku sory że robie Ci śmietnik ale mam małe zapytanko :) ty masz 1Z? powiedz mi czy w tym silniku da sie cos zrobic na"moc" bo mam B4 z takim silnikiem i chciałem ja troche podgonic :wink4:

silnik odrzutowy do bagaznika :evil: i idzie jak rakieta :evil::decayed:

po co robisz mu jeszcze gorszy smietnik :wallbash: nie znam sie więc chciałem sie dopytac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełku sory że robie Ci śmietnik ale mam małe zapytanko :) ty masz 1Z? powiedz mi czy w tym silniku da sie cos zrobic na"moc" bo mam B4 z takim silnikiem i chciałem ja troche podgonic :wink4:

silnik odrzutowy do bagaznika :evil: i idzie jak rakieta :evil::decayed:

po co robisz mu jeszcze gorszy smietnik :wallbash: nie znam sie więc chciałem sie dopytac

u slepego to norma ze polowa to smietnik... :decayed:

ja ogolnie planuje 216 + program i jakas moc po miedzy 110-120 bo potem to juz zaduze koszta sie robia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie u siebie coś takiego chciałem kolo 130 wydaje mi sie ze jak na zwykła B4 tyle styknie :)

Tak, jak pisze Dropsone, 216 i chip, to najlepsze i najtansze rozwiązanie dla 1Z :wink4:, chcąc robić większą moc trzeba zmieniać kompa, turbo, potem FMIC, a to już generuje koszty, ja nie mam zamiaru się w to bawić i jak coś wpadnie jakiś mocniejszy silnik, i bardziej rozwojowy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana kompa czyli od jakiego autka bedzie pasowac? :)

musiałbyś zmienić na 16bitowy, np. z AFNa, lub nawet z AHU :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana kompa czyli od jakiego autka bedzie pasowac? :)

musiałbyś zmienić na 16bitowy, np. z AFNa, lub nawet z AHU :wink4:

wlasnie ahu sa pod tym wzgledem lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu są :kox: 312mm :kox:

zdjcie0482o.jpg

zacząłem je dzisiaj czyśćić, ale muszę kupic klucz żeby odkręcić jarzma :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opory toczenia tych tarcz i jarz będą większe niż moc silnika hehehehehehehehhehe :polew:

jak dowale taki tonaż na te biedne zwrotnicę to niewiem ,czy wogóle ruszy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian A4

w końcu są :kox: 312mm :kox:

zdjcie0482o.jpg

zacząłem je dzisiaj czyśćić, ale muszę kupic klucz żeby odkręcić jarzma :decayed:

Rozbierasz auta popowidziowe????

Sama rdza :thumbdown::sick3:

:kox::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przyszłym tygoniu bedą błyszczeć jak nówki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...