Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wspiera grzanej kierownicy. Pod grzana kiere musi byc z końcówka R ;)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czyli jednak mid-line.

W tym linku co podałem jednak jest lipa :facepalm:

Opublikowano

Niektorzy sugeruja sie strona rosstecha a tam jest wlasnie blad...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok dzięki, dziś zamówię w aso wiec w przyszłym tygodniu będę się męczył oraz was z kodowaniem :tongue4: tylko muszę sprawdzić czy mój kabel to obsłuży..

Opublikowano

co chcesz w aso zamawiac ?? manetke ??

Opublikowano

Ludzie na forum sprzedają manetki a ty chcesz do aso. No chyba że Ci nie szkoda kasy

Opublikowano

szkoda mi kasy, lecz mieszkam w uk a do końca tygodnia muszę zamontować bo jadę do Polski a nie ukrywam ze tempomat by się przydał na taka podroż.

żeby dołożyć sama manetkę muszę ściągać kierownice czy tylko obudowę?

Opublikowano

A masz czym zakodować?

Bo zwykłym kablem a'la viaken tego nie ogarniesz - powyżej 2004 r. jest komunikacja po szynie CAN :(

Opublikowano
szkoda mi kasy, lecz mieszkam w uk a do końca tygodnia muszę zamontować bo jadę do Polski a nie ukrywam ze tempomat by się przydał na taka podroż.

żeby dołożyć sama manetkę muszę ściągać kierownice czy tylko obudowę?

Kiera, obudowa i taśma do demontażu. Do tego pamiętaj że musisz mieć dziurę pod manetkę tempomatu :wink:

Opublikowano

Ja dziś wyrezałem moduł i manetkę. Wszystko działa ale na Vagu wywala błąd kodowania silnika ale zajmę się ty w poniedziałek.:wink:

Opublikowano

Panowie, trochę muszę odgrzać mój problem z ubiegłego roku... Otóż moduł N nie daje się zakodować i nie przyucza nowego vin. Dzięki Bogu był juz wczesniej skonfigurowany tak jak mi pasuje wiec wszystko działa tempomat tez. Ale drażni mnie błąd vin oraz to, ze nie przeskpcze juz tego po wymianie kierownicy jeśli się zdecyduje. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć? Dwa moduły probowałem i nic. Kabel. Viaken i vcds lite ale próbowano było tez mocniejszym sprzętem. Moduły nie łykaja ani kodowania ani nie przyuczają vin przez kanał 81

Opublikowano

Zobacz jeszcze vag com 411 przy przyuczaniu odczekaj minutę dla pewności

Opublikowano

O ile pamiętam to chłopak z Sserwis starszym vag tez próbował i nie poszło. Żeby to był jeden moduł to bym podmienił, ale dwa wyprobowałem. Ciekawe co w tym draństwie siedzi.

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

Kurcze nie wiem, może w pierwszych b6 albo tych na niektóre rynki w tym polski brakowało czegoś w okablowaniu albo co...

Opublikowano

Ja w B7 mam trojramienna kierownice i modul z literka S wiec widocznie w trojramiennych takze moze wystapic modul S czyli lowline. To tak w kwestii nawiazania do pierwszego postu i informacji, ze przy trojramiennej jest highline.

---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 15:10 ----------

Pany,

Czy do podlaczenia multifuncyjnej kiery w B7 musze miec modul z literka R lub Q czyli z B7? Czy wystarczy wsadzic modul highline z B6 do B7 zeby miec fis, tempo i MF z kierownica B7? Pomijam oczywiscie ze do MF musi byc tasma, lacznik etc.

Opublikowano

A ile możne być kosztować taki zestaw na allegro? Mniej więcej?

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F)

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa)

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D

Opublikowano
A ile możne być kosztować taki zestaw na allegro? Mniej więcej?

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F)

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa)

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D

To zależy kolego od wielu czynników. Na allegro jeżeli ktoś coś sprzedaje to przeważnie wie co i za ile. Lepiej po dzwon po różnych szrotach co trudnią się częściami do Audi. Wynegocjujesz dobre ceny. Taki zestaw nie powinien Cie wyjść więcej niż 500 zł ale musisz się postarać i podzwonic.

Opublikowano

JawoR36,

8P0 880 201 K to pooducha ze strzałkami do sterowania (bez narysowanych słuchawek)???

Kompletowałem jakiś czas temu taki zestaw i takie ceny mam mniej więcej w gowie, jeśli liczyć średnio na sztuki:

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K - 200zł (300zł jeśli ma guziki do odbierania połączeń) poduchy takie same mimo innych przycisków, tylko kodowanie inne

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F) - średnio 200zł

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa) - 50zł

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S - 50zł

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B - 50zł

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E - 50zł

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D - 50zł

Na allegro są też jakieś horrendalne ceny np jeśli jakiś kabel jest poszukiwany.

Jeśli chcesz wystawić na sprzedaż taki zestaw jak powyżej to 500-600 możesz zaśpiewać. Jeśli poducha ma słuchawki to 100zł więcej.

Opublikowano

Panowie mam problem z programowaniem. Skąd mogę zczytać jakie hamulce są w moim aucie?

* 0x?xx: Hamulce

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

EDIT:/ podziękował niestandardowy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...