Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niepotrzebnie zmieniałeś czujnik, skoro tempomat działał. Widocznie w Twoim silniku czujnik sprzęgła może być w innym bloku. Nie masz się czy m przejmować z tymi obrotami przy rozłączaniu tempomatu sprzęgłem :wink:

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale przed wymianą czujnika silnik przy zmianie biegów trzymał trochę dłużej obroty i dopiero spadały, było to niekomfortowe uczucie szarpnięcia, po wymianie wszystko płynnie się odbywa. Ciekawe w którym bloku jest możliwość sprawdzenie działania oprócz tego co w każdym.

Opublikowano (edytowane)

Panowie zainstalowałem tempomat wg instrukcji, ale nie działa. Błędów w sterownikach nie ma. W blokach pomiarowych manetka daje oznaki życia przyciski zmieniają wyświetlane komunikaty, pedał sprzęgła i hamulca działa poprawnie (grupa 066 poz 2 reaguje)

Jedynie co mnie interesuje to czujnik prędkości. Zrobiłem log i w grupie 005 prędkość wyświetlana jest poprawnie w grupie 066 poz 1 prędkość pokazuje tak jak dla grupy 005 ale w poz 3 jest cały czas 0 pytanie z którego odczytu kożysta tempomat /??? :/

Macie jakiś pomysł co może być jeszcze nie tak ?? Nic więcej nie znalazłem i nie przychodzi mi do głowy sprawdzić :/

8svrw9hv.jpg


Może ktoś sprawdzić czy ma wskazania prędkości u siebie w grupie 066 w polu 1 i 3

Edytowane przez kupczak90
Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie proszę czy zdarzyło się komuś w b6 mieć moduł "S"? W opisie pisze że "S" jest od B7 czy nie ma to większego znacznenia. Dziś oglądałem auto które chce kupić i wiem że miał moduł "s" i mnie to zaintrygowało czy było coś kombinowane czy po prostu pod koniec produkcji B6 pakowali już moduł s-ki ?

Edytowane przez maq203
Opublikowano

Powiedzcie proszę czy zdarzyło się komuś w b6 mieć moduł "S"? W opisie pisze że "S" jest od B7 czy nie ma to większego znacznenia. Dziś oglądałem auto które chce kupić i wiem że miał moduł "s" i mnie to zaintrygowało czy było coś kombinowane czy po prostu pod koniec produkcji B6 pakowali już moduł s-ki ?

Tak, ja miałem u siebie S w B6 z 2004 roku. Niestety nie wspiera on tempomatu, więc się go pozbyłem.
Opublikowano

ok dzięki. Takiej odpowiedzi oczekiwałem. Jak wezmę to auto to u mnie pewnie też wyleci ... ale zobaczymy bo jeszcze jedna rzecz mi nie pasi... ale o tym zaraz napiszę w odpowiednim dziale. Dzięki nitro

Opublikowano

Witam

Mam pytanie

Czy sterownik modułu kierownicy pod tempomat o nr 8E0 953 549 L z literką L pasuje do A4 B6 Avant?

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie ma różnicy czy Avant czy sedan, gdyż to się koduje w module. Tak pasuje :wink:

Opublikowano

Nie ma różnicy czy Avant czy sedan, gdyż to się koduje w module. Tak pasuje :wink:

Dzięki

Opublikowano

No i bangla :banan:

Nawet funkcje głosowe bluetooth zaczęły śmigać :decayed: Tyle tylko że cholernie ciężko się mówi z angielskim akcentem i zaprogramowanie numeru zabiera kilka chwil... :wink:

Opublikowano

Witam, posiadam modul 8E0 953 549 N z B6 ktory wedlug opisu wspiera multi i tempomat. Ja mam B7, bedzie bez problemu mi dzialala MF ?

Opublikowano

Niestety N wspiera MF B6 only.

Musisz się zaopatrzyć w moduł Q lub R. Jest na forum topic odnośnie MF w B7 albo zamontowanie w B6 kiery z B7/B8 i tam jest wyjaśnione.

Opublikowano

Ja mam inne pytanie - w jaki sposób wymienić dolną część obudowy pod kierownicą? Odkręciłem dwa torxy po bokach oraz jeden pod spodem, ale podczas wyciągania przeszkadza mi regulacja kierownicy...

Opublikowano

Też przed tym problemem stanąłem.

Ponoć są mistrzowie kierownicy, którzy potrafią to zdjąć, ale moje próby skutkowały tylko poobcieraniem elementu.

Więc 3 dodatkowe śrubki i cały panel osłaniający nogi kierowcy poszedł w 1 minutę na glebę i osłona dolna kolumny kierownicy jest gotowa do wybrania.

Opublikowano

Też przed tym problemem stanąłem.

Ponoć są mistrzowie kierownicy, którzy potrafią to zdjąć, ale moje próby skutkowały tylko poobcieraniem elementu.

Więc 3 dodatkowe śrubki i cały panel osłaniający nogi kierowcy poszedł w 1 minutę na glebę i osłona dolna kolumny kierownicy jest gotowa do wybrania.

Dzięki za info. Muszę pomalować całą obudowę, to dobrze wiedzieć, że trzeba też osłonę znad nóg ściągnąć :thumbup1:

Opublikowano

Bardzo proszę o pomoc.

Zamontowałem tempomat w A4 B6 mojego kumpla. Moduł wymieniłem na Q. Wszystko działa.

Kolejny mod to wymiana kierownicy ze zwykłej na taką ze sterowaniem radiem. Kierownicę już mam, jest kabelek i taśma airbag.

Czy ten moduł będzie to obsługiwał i czy pomiędzy modułem a radiem będę musiał ciągnąć jakieś kabelki?

Opublikowano

Kierownica będzie z B6. Moduł Q trafił do auta bo był w bardzo dobrej cenie wraz z osłoną dolną oraz manetkami. Patrząc na ceny modułów to naprawdę była okazja.

Tylko czy teraz ruszy kierownica na tym module.

Więc podsumowując:

Audi A4B6

Kierownica z B6

Moduł Q

Zadziała to?

Opublikowano

Kierownica będzie z B6. Moduł Q trafił do auta bo był w bardzo dobrej cenie wraz z osłoną dolną oraz manetkami. Patrząc na ceny modułów to naprawdę była okazja.

Tylko czy teraz ruszy kierownica na tym module.

Więc podsumowując:

Audi A4B6

Kierownica z B6

Moduł Q

Zadziała to?

Moim zdaniem tempomat ruszy, ale MF nie. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.
Opublikowano

Odwrotnie ponoć działa, jak do B7 włożysz moduł Mid-Line N lub L z B6, wówczas masz tempomat bez MF.

Ale tutaj szkoda zabawy. Moduł z Q jest chodliwy - 250zł (w porywach 300zł jak na allegro posucha). A tu na forum kupisz N lub L w przedziale 150-200zł.

Ryzyko jest. Dłubania 2-3 godziny. Podmienić moduł na N lub L, albo sprawdzić jeśli jest czas i chęci.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...