black4 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Witam, Panowie krótkie pytanie: auto ma bi-xy skrętne, jaki moduł (+taśma) potrzebna jest do wymiany kierownicy żeby wszystko chodziło (w tym multu-funkcja), Z góry dzięki! Pozdrawiam!
Wielki Dao Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Teraz nie działają mi światła poprawnie. Tempomat działa, abs/hamulec znikneły, przy zapalaniu swiatel na 2 pozycje zapalaja sie dlugie, manetka od dlugich nie da rady ich wyłączyć, ktoś coś wie jak to zrobić? Może wstawić starą manetkę od kierunków? Przy wymianie tylko manetki znowu będę musiał wszystko kodować?
wrclaguna Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Witam, Panowie krótkie pytanie: auto ma bi-xy skrętne, jaki moduł (+taśma) potrzebna jest do wymiany kierownicy żeby wszystko chodziło (w tym multu-funkcja), Z góry dzięki! Pozdrawiam! 1 post sie klania Kolega wyżej wstawił fotkę modułu z Q, jednak ja nie posiadam tego dodatkowego miejsca na wtyczkę. tam masz moduł razem z tasma Wielki Dao przeczytaj ten post http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14538-wymiana-modulu-kierownicy-pod-tempomat-kierownice-multifunkcyjna/page-147#entry5002111
MARCIN607 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Siema Czym sie różni moduł 549q od 549R?
Gregory87 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Siema Czym sie różni moduł 549q od 549R? 549R jest dla grzanej kiery
damin1994 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 WITAM Dołożyłem sobie tempomat i kompletny fis , oczywiście zmieniłem moduł z F na Q i czujnik położenia kołą kierownicy g85 opanowałem i ABS również oraz fis odblokowany problem leż w tempomacie walcze z nim i walcze i nie działa kodowanie w silniku zrobione w kierownicy również adaptacja też i co nie chodzi to nie chodzi . KOLEDZY pomóżcie może spotkaliście sie z czymś takim już może o czymś zapomniałem proszę o pomoc będę wdzięczny .
damin1994 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) auto ma program ? O jaki program chodzi ? Jestem lajkiem w tym temacie wszystko co dokładałem to przy pomocy a4-club Edytowane 24 Grudnia 2016 przez damin1994
damin1994 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Program = zwiększona moc silnika. Tak jeśli o to chodzi to tak 1.9 awx na 173km i 402Nm
wrclaguna Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 tu moze byc problem gdzie to robiłes ? jak tuner ?
damin1994 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Nie mam pojecia jaki tuner mapa robiona przez kumpla a hamownia w v-tech tyle wypluła
damin1994 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) A zmiana programu ma coś do tego nie idzie jakoś tego tempomatu ominąć koledzy a jak wy kodujecie tempomat jaka kolejność i jakie kody Edytowane 24 Grudnia 2016 przez damin1994
Tomeczek1403 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Ja też walczyłem aby uruchomić tempomat w swojej audi. Tempomat był fabrycznie instalowany, ale po wgraniu programu zwiększającego moc(jak się okazało domorosłego znawce) tempomat znikł. Wszystko to wyszło po moim zakupie samochodu, ale w końcu też już nie miałem pomysłu co jeszcze sprawdzić, więc podjechałem na hamownie do osoby która zajmuje się tym profesjonalnie. Po sprawdzeniu wyszło, że mam program od wersji bez tempomatu i z manualną klimatyzacją (wentylator od klimy też załączał się po włączeniu zapłonu). Po wgraniu oryginalnego programu wszystko wróciło do normy, a przy okazji zmodyfikował mi program (nie na maxa) i wyszło 380Nm i 164 KM. Dlatego koledzy pytają się o to czy był zmieniany program, warto podjechać i sprawdzić, czy aby z programem wszystko ok.
damin1994 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Dzięki kolego teraz to już wiem kogo za to gonić że nie działa;) Posprawdzam to i zobacze czy faktycznie przez to Narazie dzieki wielkie po świętach sie odezwe .
kaju Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy.
damin1994 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy. No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy. No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają szach mat
damin1994 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy. No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają szach mat Koledzy zrobione winowajcą zamieszania był czyjnik sprzegła . kumpel miał czujnik hamulca podpasaliśmy go do sprzęgła trzeba było troche kostke zmodyfikować i działa wszystko jak należy )
B_udyn Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam kolegów, Zamierzam założyć do swojego Audi tempomat i jeżeli chodzi o część manualna to nie widzę żadnego problemu z montażem manetki jak i wymiany modułu gdyż mój kończy się literą S i niestety bez tego się nie obejdzie ale do rzeczy. Zakładałem manetkę fis i musiała być z numerem 4E0 953 503 C gdyż auto jest właśnie z przełomu 2003/2004 moje pytanie dotyczy tego czy gdy teraz wymienię moduł który obsługuje tempomat to czy będzie obsługiwało manetkę fis i czy numery z modułu ( ostatnia litera ) musi się jakoś pokrywać z numerami manetki tempomatu czy wystarczy dowolny moduł obsługujący tempomat i dowolna manetka do tempomatu z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi