Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bedzie pasił :wink:

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam pytanie: czy w a4 b7 występują moduły kierownicy niekompatybilne z manetką to znaczy 8E0-953-549-F lub 8E0-953-549-S czy każda b7 ma już kompatybilny?

Chodzi o to, że mam do kupienia kompletną kolumnę od b7 z manetkami od kierunków i wycieraczek(bez tej od tempomatu) ale nie mam możliwości sprawdzenia jaki moduł tam siedzi.

Edit: znalazłem odpowiedź powyżej.

Opublikowano

Mam problem, próbowałem koledze podłączyć FIS i Tempomat. FIS działa ale tempomat niestety nie są błędy:

00884-ignition switch (D) terminal X

57-10-electric circuit failure - intermittent

00885-ignition switch (D) terminal 50

57-10-electric circuit failure - intermittent

01044-control module incorrectly coded

35-10----intermittent

00895-cruise control switch (E45)

37-10-faulty - intermittent

proszę o pomoc chyba coś źle zakodowaliśmy

Opublikowano

Przeprowadź jeszcze raz całe kodownie od początku krok po kroku, wydaje mi się że manetka tez może być uszkodzona ale najpierw zrób kodowanie i zobaczysz co wtedy.

Następnym krokiem jest rozebranie manetki i zobaczenie co się dzieje w środku bywa że w transporcie spada z prowadnic itp. Sprawdź sobie od razu czujnik położenia sprzęgła w blokach pomiarowych w silniku.

Opublikowano
Przeprowadź jeszcze raz całe kodownie od początku krok po kroku, wydaje mi się że manetka tez może być uszkodzona ale najpierw zrób kodowanie i zobaczysz co wtedy.

Następnym krokiem jest rozebranie manetki i zobaczenie co się dzieje w środku bywa że w transporcie spada z prowadnic itp. Sprawdź sobie od razu czujnik położenia sprzęgła w blokach pomiarowych w silniku.

Dziś powtórzyłem kodowanie i dalej nic myślę ze manetka jest w porządku. Jak sprawdzić czujnik położenia sprzęgła.

Opublikowano

A jaki jest nr Modułu kierowniczego ?

Opublikowano

Numeru nie pamiętam musiał bym jeszcze raz VAGa podpinać, ale wychodzi ze czujnik jest walnięty bo w sterowniku silnika kanał 06 drugie pole jest 100 a powinno być 000

Opublikowano

Coś żle zakodowane jest

Opublikowano
Coś żle zakodowane jest

Dlaczego?

te błędy skasowałem i nie wróciły

00884-ignition switch (D) terminal X

57-10-electric circuit failure - intermittent

00885-ignition switch (D) terminal 50

57-10-electric circuit failure - intermittent

01044-control module incorrectly coded

35-10----intermittent

00895-cruise control switch (E45)

37-10-faulty - intermittent

Opublikowano

Numer błedu o tym mówi :wink:01044

Opublikowano

Posiadam sterownik z oznaczeniem F na koncu czyli nie obsługuje tempomatu...jakie koszta w przybliżeniu zamontowania u mnie tempomatu??moduł,manetka,tasma też??

Opublikowano
Posiadam sterownik z oznaczeniem F na koncu czyli nie obsługuje tempomatu...jakie koszta w przybliżeniu zamontowania u mnie tempomatu??moduł,manetka,tasma też??

Tempomat - 60-80 PLN

MODUŁ z literką L , M ,N- 150-180 PLN

Tasmy nie zmieniasz :wink:

Opublikowano

ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie..

Opublikowano
ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie..

Do B6 ciezko znależć :wink:

Opublikowano
ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie..

W sprawie modułu i manetki pisz do siemiana lub czakiego. I ewentualnie jak nie chcesz ciąć swojej obudowy to potrzebna będzie ci dolna obudowa pod tempomat.

Jak będziesz się bawił swoja to jest temat w dziale warsztat.

Opublikowano

Dzięki panowie :) sam tego na pewno nie będę robił bo boje sie że cos popsuje:)zapytam ich czy mają:)

Opublikowano
Dzięki panowie :) sam tego na pewno nie będę robił bo boje sie że cos popsuje:)zapytam ich czy mają:)

Jesteś z Cieszyna to uderzaj do Marka (Siemiana) on ci wszystko ogarnie.

Opublikowano

Po zamontowaniu tempomatu pojawił się problem. Tempomat działa ale zdarzyło się podczas jazdy na nim że włączyło się ESP ale nie sama kontrolka tylko zaczęło boruczeć i wyhamowywać auto. Dopiero po rozłączeniu tempomatu hamulcem ESP się wyłączyło. Na VAGu błędów brak. Przerabiał to może ktoś?

Opublikowano
Po zamontowaniu tempomatu pojawił się problem. Tempomat działa ale zdarzyło się podczas jazdy na nim że włączyło się ESP ale nie sama kontrolka tylko zaczęło boruczeć i wyhamowywać auto. Dopiero po rozłączeniu tempomatu hamulcem ESP się wyłączyło. Na VAGu błędów brak. Przerabiał to może ktoś?

Pierwszy raz słyszę o takim przypadku, na początek polecam wszystko rozłożyć i jeszcze raz uważnie poskładać bo może być tak że gdzieś nie łączy itp. To dziwne że nie zostają Ci żadne trwałe błędy w układzie hamulcowym 03 w Vagu po takich cyrkach. Sprawdź czy czujniki sprzęgła Ci odpowiednio działają i jak wygląda sprawa taśmy czy w pozycji prostych kół kąt ma wartość do -/+ 5.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...