iwadrian Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Mam pytanie: czy w a4 b7 występują moduły kierownicy niekompatybilne z manetką to znaczy 8E0-953-549-F lub 8E0-953-549-S czy każda b7 ma już kompatybilny? Chodzi o to, że mam do kupienia kompletną kolumnę od b7 z manetkami od kierunków i wycieraczek(bez tej od tempomatu) ale nie mam możliwości sprawdzenia jaki moduł tam siedzi. Edit: znalazłem odpowiedź powyżej.
Filutek Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Mam problem, próbowałem koledze podłączyć FIS i Tempomat. FIS działa ale tempomat niestety nie są błędy: 00884-ignition switch (D) terminal X 57-10-electric circuit failure - intermittent 00885-ignition switch (D) terminal 50 57-10-electric circuit failure - intermittent 01044-control module incorrectly coded 35-10----intermittent 00895-cruise control switch (E45) 37-10-faulty - intermittent proszę o pomoc chyba coś źle zakodowaliśmy
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Przeprowadź jeszcze raz całe kodownie od początku krok po kroku, wydaje mi się że manetka tez może być uszkodzona ale najpierw zrób kodowanie i zobaczysz co wtedy. Następnym krokiem jest rozebranie manetki i zobaczenie co się dzieje w środku bywa że w transporcie spada z prowadnic itp. Sprawdź sobie od razu czujnik położenia sprzęgła w blokach pomiarowych w silniku.
Filutek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Przeprowadź jeszcze raz całe kodownie od początku krok po kroku, wydaje mi się że manetka tez może być uszkodzona ale najpierw zrób kodowanie i zobaczysz co wtedy. Następnym krokiem jest rozebranie manetki i zobaczenie co się dzieje w środku bywa że w transporcie spada z prowadnic itp. Sprawdź sobie od razu czujnik położenia sprzęgła w blokach pomiarowych w silniku. Dziś powtórzyłem kodowanie i dalej nic myślę ze manetka jest w porządku. Jak sprawdzić czujnik położenia sprzęgła.
wrclaguna Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 A jaki jest nr Modułu kierowniczego ?
Filutek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Numeru nie pamiętam musiał bym jeszcze raz VAGa podpinać, ale wychodzi ze czujnik jest walnięty bo w sterowniku silnika kanał 06 drugie pole jest 100 a powinno być 000
Filutek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Coś żle zakodowane jest Dlaczego? te błędy skasowałem i nie wróciły 00884-ignition switch (D) terminal X 57-10-electric circuit failure - intermittent 00885-ignition switch (D) terminal 50 57-10-electric circuit failure - intermittent 01044-control module incorrectly coded 35-10----intermittent 00895-cruise control switch (E45) 37-10-faulty - intermittent
BASTO Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Posiadam sterownik z oznaczeniem F na koncu czyli nie obsługuje tempomatu...jakie koszta w przybliżeniu zamontowania u mnie tempomatu??moduł,manetka,tasma też??
wrclaguna Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Posiadam sterownik z oznaczeniem F na koncu czyli nie obsługuje tempomatu...jakie koszta w przybliżeniu zamontowania u mnie tempomatu??moduł,manetka,tasma też?? Tempomat - 60-80 PLN MODUŁ z literką L , M ,N- 150-180 PLN Tasmy nie zmieniasz
BASTO Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie..
wrclaguna Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie.. Do B6 ciezko znależć
jarek_ns Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 ceny używek na allegro??z ASO chyba nie:)to dobrze ze tasmy nie.. W sprawie modułu i manetki pisz do siemiana lub czakiego. I ewentualnie jak nie chcesz ciąć swojej obudowy to potrzebna będzie ci dolna obudowa pod tempomat. Jak będziesz się bawił swoja to jest temat w dziale warsztat.
BASTO Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzięki panowie sam tego na pewno nie będę robił bo boje sie że cos popsuje:)zapytam ich czy mają
jarek_ns Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzięki panowie sam tego na pewno nie będę robił bo boje sie że cos popsuje:)zapytam ich czy mają Jesteś z Cieszyna to uderzaj do Marka (Siemiana) on ci wszystko ogarnie.
bazam Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Po zamontowaniu tempomatu pojawił się problem. Tempomat działa ale zdarzyło się podczas jazdy na nim że włączyło się ESP ale nie sama kontrolka tylko zaczęło boruczeć i wyhamowywać auto. Dopiero po rozłączeniu tempomatu hamulcem ESP się wyłączyło. Na VAGu błędów brak. Przerabiał to może ktoś?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Po zamontowaniu tempomatu pojawił się problem. Tempomat działa ale zdarzyło się podczas jazdy na nim że włączyło się ESP ale nie sama kontrolka tylko zaczęło boruczeć i wyhamowywać auto. Dopiero po rozłączeniu tempomatu hamulcem ESP się wyłączyło. Na VAGu błędów brak. Przerabiał to może ktoś? Pierwszy raz słyszę o takim przypadku, na początek polecam wszystko rozłożyć i jeszcze raz uważnie poskładać bo może być tak że gdzieś nie łączy itp. To dziwne że nie zostają Ci żadne trwałe błędy w układzie hamulcowym 03 w Vagu po takich cyrkach. Sprawdź czy czujniki sprzęgła Ci odpowiednio działają i jak wygląda sprawa taśmy czy w pozycji prostych kół kąt ma wartość do -/+ 5.
Rekomendowane odpowiedzi