adamresinski Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Dev ekspercie, jakie tarcze klocki 312 polecasz, co potrzeba żeby w B7 przejść z 245 na 255 z tyłu i ewentualnie co kupic z tarcz klocków ?
cysiek18 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 8 godzin temu, adamresinski napisał: Dev ekspercie, jakie tarcze klocki 312 polecasz, co potrzeba żeby w B7 przejść z 245 na 255 z tyłu i ewentualnie co kupic z tarcz klocków ? Co prawda ja nie dev ale poczytaj sobie kilka podpiętych tematów z tego działu: https://a4-klub.pl/forum/284-audi-a4-b6b7/ Olej 312 i ładuj 320
adamresinski Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Co prawda ja nie dev ale poczytaj sobie kilka podpiętych tematów z tego działu: https://a4-klub.pl/forum/284-audi-a4-b6b7/ Olej 312 i ładuj 320 Az tyle kasy nie mam zamiaru ladowac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
felldn Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288? Pozdro
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 150kM miały 288/245mm 163 i 180kM - 312/255mm
Wandej Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 7 godzin temu, felldn napisał: Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288? Pozdro Nie jasny temat to tylko AYM 155KM. Reszta ma 312mm
słoniu Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Słuchajcie które jarzmo jest właściwe do b6 ? Bo tu na aukcji widzę różne mocowania. klik 1klik 2
Dev Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Godzinę temu, słoniu napisał: Słuchajcie które jarzmo jest właściwe do b6 ? Bo tu na aukcji widzę różne mocowania. klik 1klik 2 2
słoniu Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Podziękował,Czyli do swap z 288 te z linku nr 2 będą pasować? Wysłane z mocą....
Enduro Grybów Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Nie chcesz robić na 320mm?Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
słoniu Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Szczerze to wymiana wisi w powietrzu (gdzieś po lecie) chciałem wstępnie bez większej ingerencji w auto zmienić heble. A dwa nie doczytałem się w żadnym wątku odnośnie czy przy swapie na 320 ew. 320/288 ktoś zmieniał kodowanie sterownika ABS pod większe heble. Latam głównie trasy, po mieście to jakieś 25% ogólnych km na miesiąc.
Enduro Grybów Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Nie trzeba nic kodowac.Zakładasz kompletny zacisk(z jarzmem) i tarcze.tyle. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 21 minut temu, słoniu napisał: Szczerze to wymiana wisi w powietrzu (gdzieś po lecie) chciałem wstępnie bez większej ingerencji w auto zmienić heble. A dwa nie doczytałem się w żadnym wątku odnośnie czy przy swapie na 320 ew. 320/288 ktoś zmieniał kodowanie sterownika ABS pod większe heble. Latam głównie trasy, po mieście to jakieś 25% ogólnych km na miesiąc. Nikt .nic.nie.kodowal bo sterownik na to nie pozwala
Enduro Grybów Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 W razie potrzeby mam odrestaurowane polakierowane na czarno zaciski przednie 320mm w super stanie. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
słoniu Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Tzn. Komplet do swpa? W cenie? podeślij PW zobaczymy
cocoo24 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Panowie, prosze o pomoc bo już sam nie wiem, czy hamulce a4 b6 312 podejdą do passata b6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się