poziek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 pewnie, że proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jesli klocki sa taki same to maja taka sama powieszchnie tarcia to nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica a juz nie jakas znaczaca. Kurcze panowie!!! to czysta fizyka SIŁA * RAMIĘ = ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 dudi - zrób taki test. rozpedz kolo roweru i staraj sie je zatrzymac przy piascie i przy obreczy. Moze byc bolesne, ale zrozumiesz na czym polega róznica piszac w ogole o hamowaniu nie mozna zapomnies jeszcze o kilku rzeczach temperatura - tak jak pisze Musashi odprowadzenie gazów (powierzchnia tarcza/klocek) wlasciwosci plynu hamulcowego (rozszerzalnosc termiczna i temp wrzenia) elastycznosc przewodów dla pelnego efektu polecalbym zmienic plyn na sportowy i przewody na stalowe lub w oplocie stalowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Musashi to co ty napisales to ja o tym wiem, bo napisalem bardzo podobnie jak ty ale dziedzi za info Ale uswiadomil mnie dopiero Murzyn historyjka o kole od roweru i masz swieta racje dlatego dziekuje wam wszystkim i zycze powodzenia. :th: Czlowiek sie cale zycie uczy dodrze ze ktos mu w tym pomoze. :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 oczywiscie oczywiste z tym ramieniem. nie wzialem pod uwage ze klocki sa mocowane na wiekszym promieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 no ja cały czas szukam tych jarzm bo mam plan zmienic hamulce na 312mm moze ktos ma jakies pewne namiary na jarzma ?? chetnie kupie w ASO jedno kosztuje 300 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 300 ?? to masz niezłe zniżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 no dokładnie 298 zł od tego trzeba odliczyć 5 % mojej prywatnej zniżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 panowie...podsumujmy wyniki > aby zrobic ten upgrade na 312mm potrzeba na pewno: 1. jazma 2. tarcze co z zaciskami i klockami?...bo jakoś się nie doczytałem klarownej wypowiedzi w tej kwestii... pozdrawiam [br]Dopisany: 20 Marzec 2008, 20:35 _________________________________________________...widze ze Poziek sugeruje tai sam rozmiar klocków dla 288mm i 312mm > mam rozumieć że również zaciski sa takie same (takiej samej wielkosci tloczek)? Może Adamoo się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja myśle że jak jest większa tarcza to klocki też powinny być troszke większe żeby zwiększyć siłe hamowania. Co o tym myślicie?? Powierzchnia gdzie dociskają klocki do tarczy jest taka sama, tylko odległość od środka sie zwiększa, dzięki czemu można albo mniej siły użyć do hamowania albo tak samo deptać z większym rezultatem. Tak jakby na klucz założyć kawałek rurki. Ramie jest dłuższe i lżej sie dokręca. M=F*m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 WG ETKI klocki faktycznie są takie same, ale zaciski już inne, przynajmniej po nr-ach części, może fizycznie mając je w ręku okaże się że pasują (zaciski)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Adamooo - prosimy o podpowiedz > przeciez masz takiego moda u siebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Zaciski i klocki zostają te same. Tylko jarzmo i tarcza od 312 potrzebne :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 merci monsieur takiej odp oczekiwałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Poziek mozesz jakos taniej jarzma załatwić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 http://www.a4-freunde.com/pdf/312er_eingetragen.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 a na "polski" w skrócie jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Poziek mozesz jakos taniej jarzma załatwić ?? niestety tylko szukać od nieświadomych handlarzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 ok - a jak się sprawa ma z zaciskami od S4 B6? jakie tarcze, klocki osłonki...jakie koszty zakładamy że mam już zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Polecam intercars i tarcze ATE i klocki textary Nie wiem jak wygląda sprawa jarzm os S4 B6...trzebaby przestudiowac etke jak masz zaciski to wklej fotke, możliwe że w zaciskach sa juz mocowania tak jak w zaciskach od S4 B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się