Bartek85 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam. muszę kupić jakieś klocki to tarcz ATE? poleciacie ferrodo czy TRW? i jeszcze jedno pytanie. skończył mi się klocek i słychać jak trze o tarczę. a czujnik się nie zapalił? why??? z drugiej strony z kolei jeszcze jest trochę klocka. dlaczego tak nierówno się starły?
Bartoszzz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Ferodo i TRW są ok , ja bym się bardziej skłaniał ku Ferodo. Czujnik masz tylko w klocku od wewnętrznej strony, a pewnie starł Ci się od zew. i kontrolka się niestety nie zaświeciła. Zaciski (tłoczki), prowadnice oraz jarzma do wyczyszczenia i przesmarowania, coś jest po prostu zapieczone, brudne itp. dlatego nierówno ściera klocki.
Bartek85 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 kupiłem i wymieniłem na Ferodo. zobaczymy jak się spiszą Czujnik masz tylko w klocku od wewnętrznej strony, a pewnie starł Ci się od zew. i kontrolka się niestety nie zaświeciła. dokładnie taka była przyczyna. dzięki
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 prowadnice oraz jarzma do wyczyszczenia i przesmarowania, jarzm nie smaruje sie, podstawowy błąd montazowy a prowadnice owszem, syntetyczny smar, np Ate jakie oznaczenie jest tych Ferodo ? prawidlowo powinno byc FDB1717
Bartoszzz Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 mi chodziło o przesmarowanie miejsca w którym opiera się klocek o jarzmo, ale jak mówisz, że to jest źle to już na przyszłość będę pamiętał.
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 nie smaruje sie pkt styku klocka z jarzmem FDB1717 mają specjalne blaszki na których opieraja sie o jarzma nie smaruje sie z podst. powodu, smar zbiera piach i działa jak papier scierny a potem jarzmo jest wytarte i klocek stuka
dymiano Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 nie smaruje sie pkt styku klocka z jarzmem FDB1717 mają specjalne blaszki na których opieraja sie o jarzma nie smaruje sie z podst. powodu, smar zbiera piach i działa jak papier scierny a potem jarzmo jest wytarte i klocek stuka a ja zawsze tylko szczotką drucianą czyszczę i git
Kozi Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Na tarczach ATE klocki ATE bardzo mocno mi pyliły i w ostatniej fazie hamownia piszczały. Przy Ferodo wszystko jest ok - mniej pylą i nie słychać żadnych dźwięków.
piness Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wczoraj w warsztacie wymieniał mi mechanik tarcze plus klocki. W ostatniej chwili zdecydowałem komplet ATE tarcze power disc ten model z wycięciem plus klocki ATE. Mechanik słynący z bardzo dobrej pracy w moich okolicach stwierdził, że Tarcze ATE to podstawa a klocki ATE są dobre z tego względu, że niby szybciej się zużywają (pylą) ale tarczy nie niszczą jak np. Ferodo czy inne. Przetestuje się okaże.
bobusiek Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Co do klocków to ja polecam TEXTARY Ja też bym się skłaniał do TEXTAR-a, miałem w B6 i mam w B7 i jest elegancko
Bartek85 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 już założyłem Ferodo. zobaczymy co się okaże. czy to jest normalne że jak są nowe klocki to nie przylegają całą powierzchnią tylko u góry i z dołu? dopiero po jakimś czasie przylegają całą powierzchnią?
Badboy84 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam. Po przeczytaniu wielu postów zakupiłem klocki Ferodo na przód FDB1717 jak i na tył FDB1788. Na dniach będę wymieniał. Czeka mnie przeczyszczenie i nasmarowanie podzespołów bo przednie bardziej zjechały mi się od środka . Po "zabiegu" i przejechaniu kilkuset km podziele się wrażeniami .
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 na tył idzie FDB1083 i jest tańsze :decayed: a okładzina taka sama... :wink4:
rafael26 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam mnie tez czeka ten zabieg wymiany hamulców i tarcz co doradzacie za tarcze albo komplet tarcze klocki znajomy proponował tarcze brembo a klocki textar dobry zestaw albo macie coś lepszego dzięki za pomoc pozdrawiam
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Dzizassssssssssssssss !!!!!! :wallbash: :wallbash: przeciez na forum jest tego do zaje....bania. mieszkasz w DE ??? wrzucaj tarcze Otto Zimmermanna, klocki Bosch lub TRW
Badboy84 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 No właśnie: czym różnią się klocki Ferodo FDB1083 od FDB1788.... obie przeznaczone do systemu TRW (lucas)?? Zresztą kolego "devastation" poleciłeś mi na priv FDB1788 :gwizdanie:. Ale mam nadzieje obie pary podejdą. Nawet jeśli, to kupiłem po dobrej cenie więc na pewno nie straciłem
stefan1986 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sorki za odgrzanie kotleta, ale co do pytania Badboy84 właśnie jestem po wymianie klocków z tyłu otóż klocek FDB1788 ma wyprofilowaną powierzchnię ścierną natomiast FDB1083 jest prosta tzn. płaska, poza tym wymiary są identyczne, założyłem co prawda FDB1788 ponieważ takie były w katalogu do mojego auta a różnica cenowa całe 13 zł jest do przeżycia. Mam pytanie w takim razie do specjalisty kolegi devastation czemu jest ten profil na klocku i jakie ma to znaczenie w hamowaniu bo chyba bez przyczyny producent by czegoś takiego nie zrobił
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 O to musisz pytac producenta auta i klockow do FDB1788 dodatkowo sa w kpl blaszki na jarzma w FDB1083 tego nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się