pawel1380 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dzięki odnosnie Nm tdi vs benzyna to pamiętajmy ze tez 600 Nm w 3.0TDI waży w kazdym nadwoziu 130-150 kg więcej. Czyli ze co motor 3.0TDI jest o 130-150kg cięższy od 2.0TFSI? Nie wiem skąd wziąłeś tak dużą różnicę według konfiguratora to ledwie 100KG. (A4 2.0TFSI quattro 6 biegów avant vs 3.0TDI 245KM quattro 6 biegów avant)
KmK Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dzięki odnosnie Nm tdi vs benzyna to pamiętajmy ze tez 600 Nm w 3.0TDI waży w kazdym nadwoziu 130-150 kg więcej. Czyli ze co motor 3.0TDI jest o 130-150kg cięższy od 2.0TFSI? Nie wiem skąd wziąłeś tak dużą różnicę według konfiguratora to ledwie 100KG. (A4 2.0TFSI quattro 6 biegów avant vs 3.0TDI 245KM quattro 6 biegów avant) ja znalazłem s4 - 1685, v6 tdi 1655, 2.0t 1495 Niemniej jednak mniejsza różnica wagowa działa "na niekorzyść" tdi, bo gdzie do cholery ten tabun Nm ginie w takim razie ?
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To nie sa prawdziwe dane na pewno nie dla S4.Masa 2.0T to pwnie dla FWD bo Quattro w sedanie to ok. 1600 kg. 3.0TDI to 1700 z groszami dla sedana i prawie 1800 lub nawet trochę ponad dla avanta. Niestety co strona i konfigurator to inne dane w kadym razie 3.0 TDI to najciezsza A4 i roznica do silników R4 jest na prawdę spora. Czuć to z pierwszym przejechanym metrem. ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ---------- Dane z polskiego konfiguratora: Sedan 2.0 TFSI 6MT quattro - 1605 kg Sedan 3.0 TDI 6MT quattro - 1715 kg Sedan S4 S-tronic - 1780 kg
milart Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a moj avant to 1630 kg ale tak jak mówisz najlepiej sprawdzić na drodze.
szymeniu Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę. A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d
milart Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę. A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach.
Pucek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę. A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach. Robiliśmy takie porównanie, diesel wyrwał do przodu ale benzyny po chwili go dojechały i na tym się skończyła przewaga +100Nm więcej na korzyść diesla, potem diesel przestał jechać (+220km/h) a PB dalej jechało od razu dodam że waga była zbliżona.
KmK Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę. A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach. był taki wątek http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/dyskusje-porownanie-osiagow-aut-136651/ generalnie ciężko wyczuć gdzie te Nm giną, poziom prędkości 100-200 daje już dobry obraz możliwości.
Carlos* Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Turdzi, zmierz po prostu, lub nagraj jak będziesz miał taką możliwość od 100 - 200 i porównamy, jest gdzieś moje nagranie na forum jak jechało moje A4 300/600 i się porówna A tak BTW gratki wyniku.
dobry1 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Profesjonalna robota ,montaż coolera lux
KmK Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Może jutro jakąś mega prowizorkę odstawimy +/- 10s
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nagralem filmik 100-200 Prowizoryczne wychodzi 14.5 sek Carlosowe 3.0 TDI troszkę ponad 15 Kuredu sedan FWD 13.1 sek Yamahy S4 sedan 12.8 sek Wychodzi na to ze 300 Km chyba troszke lepiej pomyka w benzynie wiec nie ma co narzekać
Carlos* Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 No i wszystko by się zgadzało , minimalnie mniejsza masa to i minimalnie lepszy czas
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Roznica tak mała że zmiana biegu może przewazyc ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- Najważniejsze ze nie słabnie powyżej 200.
czaro10 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Piękne auto, gratulacje za włożoną pracę. Felgi letnie jedyne słuszne, wzór RS3 i podobnych. Sam mam taki, ale mniejsze. Teraz planuje 18stki. Ty masz 18stki tak? Btw. świetnie pasują do tego auta.
turdzi Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dzięki ja mam 19 cali ---------- Post dopisany at 08:05 ---------- Poprzedni post napisany at 07:41 ---------- Wrzuciłem tez te filmiki do odpowiedniego wątku
griga-st Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Masakra się to odpycha:slina: Będę ok.9-tej w Krk wiec można by różnice nagrać w stosunku do serii+s-tronic:naughty: PS.najbardziej mi trojką zaimponowałeś
turdzi Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Chętnie ale niestety do wyjazdu mam tak wypełnione dni ze brak mi doby
KmK Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 moja seria 100-200 robi w 19s. 14-15s to już przyjemnie jedzie, nie masz wrażenia, że Ci auto zgasło, jak u mnie:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się