pawel1380 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ---------- Dane z polskiego konfiguratora: Sedan 2.0 TFSI 6MT quattro - 1605 kg Sedan 3.0 TDI 6MT quattro - 1715 kg Sedan S4 S-tronic - 1780 kg To by sie zgadzało ale wtedy z palety A4 S najciezsza(mozna porownac jeszcze wszystkie z stroniciem) (pewnie RS4 jeszcze ciut ciezszy)
Yoghurt Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Turdzi a soft robiles w compsport w Krk czy Bielsku?
pawel1380 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nagralem filmik 100-200 Prowizoryczne wychodzi 14.5 sek Carlosowe 3.0 TDI troszkę ponad 15 Kuredu sedan FWD 13.1 sek Yamahy S4 sedan 12.8 sek Wychodzi na to ze 300 Km chyba troszke lepiej pomyka w benzynie wiec nie ma co narzekać Pytanie na jakich kółkach te wyniki robione..ja miedzy 17 a 20 czuje duza roznice w przyspieszeniach.
milart Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Fakt, koła robią sporą różnicę. Dla porównania nagram 100-200 w swoim wozie na zimówkach 17" i letnich 18" i zamieszczę za jakiś czas. Ale turdzi na jakich kołach byś nie jechał to nagranie robi wrażenie. Jeszcze raz gratulacje. Dla wielu jesteś teraz poważną konkurencją na autobanach:wink:
jedrekx Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? tak twierdzi jeden user z klubu A5
turdzi Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zatkało mnie :slina:W ile tak mniej więcej teraz to autko robi od 0-100km/h?? ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? tak twierdzi jeden user z klubu A5 Ano ja się boję czy serię trzyma Co do kół go yamaha na filmiku mial 245/40/18 ja mam 225/50/17 więc roznica w oponach jest ale jaka to ciężko jednoznacznie stwierdzić tak czy siak z rezultatu jestem mega zadowolony i celem nigdy nie było odbijanie do osiagow S4 bardziej traktuje ja jako jakiś tam odnośnik dynamiki.
slawek72 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? tak twierdzi jeden user z klubu A5 Też mi powoli chce się z tego śmiać , widzisz Turdzi "kupiłeś" jakieś rumaki bez rodowodu , ale co by nie mówić pomimo tego że wolę rodowodowe zwierzaki to prawdopodobnie się skuszę na te z Twojej stajni celem nigdy nie było odbijanie do osiagow S4 bardziej traktuje ja jako jakiś tam odnośnik dynamiki. No właśnie, po co Ci więcej w dupowozie do jazdy na co dzień, na tor zawsze można sobie jakieś drugie tańsze autko fajnie zestroić
Staszek20VT Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Też śledzę ten wątek tam I widzę, że historia zatacza krąg... Kiedyś była wojna Masters - Unitronic, a teraz widzę, że "przedstawiciel" Unitronica znowu zaczyna szumieć w podobną modłę. Nie powiem, miałem Leona 1.8T 180KM zrobionego w Unitronicu w 2004 chyba roku i za***rdalał zdrowo. Wyszło chyba coś koło 210KM. I nie miałem problemu z pojechaniem takiego samego Leosia zrobionego przez MTM. Ale summa summarum - każda pliszka swój ogonek chwali, tym bardziej, że od paru lat chipowanie robią prawie w każdej stodole i ceny lecą niestety w dół... A i tak się liczy to co czuje kierowca, a jak jego kreski wyglądają. A 300KM w A4 lżejszym od S4 to już coś
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wiesz Unitronic się pewnie cieszy ze maja pachołka który szczeka w ich imieniu a sami nic nie muszą mówić zresztą nie jest to nowością bo wojna czy różnica zdań między Rogalem , CS i Aligatorem a Uni była zawsze ale faktem jest ze koles jest chory nie wiem jaki motyw mu przyświeca ale jeżeli reklama własnej działalności którą rozkręca to raczej słabo mu idzie bo ja bym przysłowiowej muchy w kiblu z nim nie ubil nie mówiąc o dlubaniu w moim aucie.Wkleil ostatnio jakiś nowy wykres i zero odzewu co mówią samo za siebie
KmK Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 miałem okazję szybkiej sprawdzenia na mojej "dupohamowni" tych jak tu słyszę "skundlonych" rumaków:decayed: Jeśli ktoś twierdzi, że mają po 3 nogi, to przyznam, że gnają jakby miały co najmniej pięć tam gdzie moja a4 robi sobie sjestę, Turdziego ma jeszcze sporo pary w płucach. Moc rozwijana płynnie, nie czuć zadyszki, jestem pod wrażeniem efektu. Nie o moc chodzi i osiągi, bo to ciężkie auto, ale o naprawdę świetną górę! Nie mam zielonego pojęcia jaki jest sens istnienia v6 tdi:wink:
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Fajnie sie bylo spotkac po 2 latach Oto obiecane kreski ,
KmK Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 ostatnio jak się widzieliśmy byłeś po programie w b7 za kolejne 2 lata może będę miał się czym przystawić, chyba, że coś wymodzisz znów
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 myślę ze na ta chwilę mówię stop i jedyny mod jaki mi jeszcze chodzi po głowie to kierownica z TT S-line ale to za jakiś czas bo mam teraz inne priorytety.
szymeniu Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ziomek z A5 znowu dymi, też to śledzę ale zaczynam tracić rachubę o co komu chodzi. A najbardziej mnie "jara" te ponad 35 koła wrzucone w auto i połowa silnika przerobiona, a wynik 350PS. Nie no sorry będzie więcej bo kolejne graty płyną. Jak ja bym wyłożył jakiemuś ogarniętemu tunerowi 35 koła na modyfikację S6 to bym miał samolot 700+. Gość nie może pojąć że mniejszymi nakładami można podobne wyniki osiągnąć, ale już jest nowy temat który teraz będzie żył własnym życiem.
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Szymon szkoda nawet sobie glowe zawracac
szymeniu Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mnie tylko o chodzi o to że (znając mniej więcej Twoje koszta) masz relatywnie "tanie 2.0" które ma osiągi półkę wyżej. Aha mało się na tym znam ale rozjebał mnie wykresem gdzie ma moment o 40Nm większy niż u Ciebie, tyle że w twoim prawie stock, no to jest jakaś masakra
ohm Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 w temacie dłubanych B8, może turdzi nie obrazisz się jak tu wstawię,bo w końcu ktoś poważny się tym zajął i fajnie przedstawił. Dłubane S4 vs RS4
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Spoko dzisiaj właśnie to oglądałem S4 ma super potencjał ogólnie w wielu wzgledach to dla mnie idealny samochód na dzień dzisiejszy szkoda że poza zasięgiem Ogólnie pokazuje tendencje ze silniki doladowane to przyszłość ja się np. Bardzo cieszę że BMW zegna się z dużymi n/a i zastępuje turbo , , będzie wiecej aut do modzenia.
ohm Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 To prawda. ... nie mogę się napatrzeć na to RS4, niby taki zwykły konfig, srebrne auto, srebrne fele, ALEEEE. Ma to coś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się