Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
GRZESIU na ile liczysz??

Jak tam se moge liczyć :grin:

Wszystko zalezy od satnu motorowni :wink:

Dla przypomnienia mam turbawke CAHA 170 KM oraz intercooler od CAPA

2 z przodu powinna pęknąć jak nic powodzenia życzę i czekamy na relację:wink:

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W V-Tech tez było +2.. z przodu ale podobno dymił :decayed:

Opublikowano

mam nadzieje ze 2 na przedzie bedzie bezdymnie tak jak u mnie. silnik mam troche inny ale reszta była taka jak u ciebie czyli CAHA i ic od 3.0 tdi. teraz wkładam gtb2260vk siedzi już IC od 3.0 tdi biturbo , dzisiaj składany jest wydech

zdj_cie.jpg

<br /><br />

z braku czasu bedzie zrobiony narazie do połowy rura 3 cale od samej turbiny.

Sorki za zaśmiecenie

Opublikowano

O Boziu, na taki sprzęt każdy facet bez względu na to czy w garażu trzyma fiata 126p czy Ferrari Italia reaguje drżeniem rąk :naughty:

Kawał furmanki, za 30 lat też może będę taką miał :P

Opublikowano
mam nadzieje ze 2 na przedzie bedzie bezdymnie tak jak u mnie. silnik mam troche inny ale reszta była taka jak u ciebie czyli CAHA i ic od 3.0 tdi. teraz wkładam gtb2260vk siedzi już IC od 3.0 tdi biturbo , dzisiaj składany jest wydech

http://s12.postimage.org/wqn4a6njd/zdj_cie.jpg

<br /><br />

z braku czasu bedzie zrobiony narazie do połowy rura 3 cale od samej turbiny.

Sorki za zaśmiecenie

Bedzie grubo u ciebie :naughty:

Opublikowano

zobaczymy na ile pompki pozwolą , fajne jest w tej turbinie ze jedzie do 5 tyś obecna do 4200. :wink:

Opublikowano

Wreszcie dopadłem zegary kolor pod Aktywny tempomat ACC :dancing:........... no i wizyta w ASO :wink:

zegar_ACC.jpg

Opublikowano

A były wersje zegarów z chromem wkoło i bez ?? Jaki numer licznika ?

Opublikowano

Zdam relacje co działa a co nie :wink:

Ogólnie duzym problemem jest zakodwanie ACC w silniku poniewaz sterownik nie przyjmuje kodowania. Brakuje poprostu mu takiej opcji (ACC , WEBASTO)

U mnie na szczescie kod sie zapisał metodą prób i błedów :facepalm: teraz zostanie licznik oraz Ochrona Komponentu

Mam nadzieje ze wyjade happy z serwisu :grin:

ACC.png

ACC1.png

Opublikowano

Własnie wrociłem :decayed: Juz po zabiegu :wink: Nowe zegary zalozone , dodatkowo ściagnieta OCHRONA KOMPONENTU z ACC :whistling:

Operacja trwa około 10 sec. :naughty:

licznik_1.jpg

licznik_2.jpg

licznik_3.jpg

Opublikowano

no to chyba jesteś zadowolony Grzesiu, prawda? :naughty:

Opublikowano
no to chyba jesteś zadowolony Grzesiu, prawda? :naughty:

Tak , jak uzupełniałem ANKIETE za obsługę :grin:

Ogólnie ten System w ASO (SVM ) to biurokaracja na potęge :thumbdown:

Moj licznik (kolor :decayed:) idzie do kolegi topskun :wink:

Opublikowano
Kolejny raz słowa uznania za moda :naughty:

Jutro grzebiemy przy moim furaczu :decayed:

Spoko :decayed:

A były wersje zegarów z chromem wkoło i bez ?? Jaki numer licznika ?

Tak jak widać :wink: były takie wersje i takie

Licznik to 8K0 920 930 J ---> JX - wersja z automatyczną regulacja dystansu PR- 8T4

Opublikowano

Prawie jak w B6 :decayed:

Grzes, acc dziala? Czapa z glowy, mod marzenie...

Wszystko zakodowane :wink: silnik 01 , licznik 17 , Moduł kierowniczy 16 , CONTROL HEAD - sterownik MMI 07 , GATEWAY 19 :kox:

Pozostanie tylko Kalibracja na specjalnej płycie , w Polsce jest tylko jedno takie urzadzenia i trzeba czekać na nie około 1-2 miesięcy :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...