darioo99 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Olej zmieniony na Mobila 10W40, nie wiem jaki był wcześniej, przebieg 240kkm. Objawy są takie że silnik gdy jest zimny dość mocno klekocze, jak się nagrzeje jest OK. Podczas jazdy niezależnie czy zimny czy ciepły, TYLKO pod obciążeniem i TYLKO w okolicach 2000rpm słychać takie cykanie, które ktoś nazwał jako "potrząsanie listkiem tabletek". Poza tym nic innego się nie dzieje. Czytałem trochę postów na temat oleju do 1.8t i jedni piszą że tylko pełny syntetyk, a inni że przy dużym przebiegu lepiej wlać coś gęstszego. Bogu dzięki jeśli to tylko zły olej, ale boję się że po prostu ktoś zalał jakiegoś moto doktora przed sprzedażą i teraz dopiero to słychać
wodi87 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 za wiesz moze w ktorej okolicy silnika slychac te cykanie?
ryszard1961 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Może miałeś pełny syntetyk a teraz zalałeś półsyntetykiem a ten jest gęstszy
Buba Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 10W40 to najoptymalniejszy olej jesli nie zapiepszasz. jest cały temat o oleju do 1.8t wiec możesz poczytać.
Onkel Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 10W40 to najoptymalniejszy olej jesli nie zapiepszasz. jest cały temat o oleju do 1.8t wiec możesz poczytać. Ciężko znaleźć ten temat a sam jestem ciekaw do jakich wniosków koledzy doszli i co polecali.
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 :polew: :polew: :polew: ciezko znalesc.... Zapewne. Na forum sa dwa odrebne posty na ten temat zalej full syntetyk. 10W40 nie jest najlepszym olejem do tego silnika kompensatory hydrauliczne juz zdechly
Onkel Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Myślałem, że sa odrębne tamaty do 1.8T dlatego zapytałem. O tym podwieszonym to wiem i czytałem
kred Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 zalej full syntetyk. 10W40 nie jest najlepszym olejem do tego silnika dokładnie tak jak napisał devastation kiedy łancuch wymieniany i napinacz prawdopodobnie powoli zdychają
Kukis Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 olej za gęsty na zimno, zalej 5w40, a wcześniej jakiś preparat do udrożnienia popychaczy
Rafal-L Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Kolegę wyżej chyba poniosło, żadne preparaty czyszczące, zalej 5w40 albo 5w30 i będzie gitara
ryszard1961 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Moją niunię przed kupnem poprzedni właściciel[baran] zalał olejem mineralnym 15w40 ,obecnie zalany syntetyk 5w40 i jest ok
Kukis Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Kolegę wyżej chyba poniosło, żadne preparaty czyszczące, zalej 5w40 albo 5w30 i będzie gitara Skoro tak twierdzisz, specjalisto...
Rafal-L Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Syntetyk sam w sobie ma uzdatniacze czyszczace
devon00 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 panowie czytam i nie bradzo chce mi sie wierzyć w to co piszecie...chodzi o lanie full syntetyka do silnika 1.8 T kolega ma spory przebieg i taki olej ma uzdrowic mu silnik? ja mam u siebie 250 tys i mam 10w40 slychac lancuszek ze halasuje i co mam zmieniac olej na fulll syntetyk?
Rafal-L Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Wiesz jaka jest roznica pomiedzy olejami i kiedy zmienia sie ich gestosc??
kred Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 panowie czytam i nie bradzo chce mi sie wierzyć w to co piszecie...chodzi o lanie full syntetyka do silnika 1.8 T kolega ma spory przebieg i taki olej ma uzdrowic mu silnik? ja mam u siebie 250 tys i mam 10w40 slychac lancuszek ze halasuje i co mam zmieniac olej na fulll syntetyk? wymienic łancuch i napinacz :polew: i zmienic olej na full syntetyk. ludziska mają nakrecone po 400 tys i jezdza na full syntetyku
pioteros Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 do tego silnika audi przewidzialo tylko olej 5W40 pelny syntentyk wiec po co sie pchac w cos innego a potem sie dziwic ze cos jest nie tak a bajki o pluczeniu uszczelek, szparek itp przez rzadkie oleje to mozna se wsadzic w...
NikoA4 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 podłączę sie pod temat;ja również mam taki problem,zmieniłem olej z niewiadomego na castrol 10w40 i na zimnym[przy odpalaniu]głośno klekocze.silnik 1.8 APT.ktoś tu napisał ze szklanki sie wysrały,ale tak po wymianie oleju?jaka opcja może powodować,to klekotanie?[chodzi mi o to ze jedynie wczesniej musiał być rzadszy olej?]
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 do tego silnika audi przewidzialo tylko olej 5W40 pelny syntentyk wiec po co sie pchac w cos innego a potem sie dziwic ze cos jest nie tak do tego silnika Audi przewidziało kilka różnych rodzajów oleju-uzależnione jest to od klimatu ,w jakim auto będzie użytkowane znane są dokładnie właściwości olejów w różnych temperaturach i błędem jest generalizowanie,że TYLKO 5W40,jest proponowany przez Producenta,bo tak nie jest
Rafal-L Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Lej olej syntetyczny 5w30 lub 5w40. Moje poprzednie adui mialo nakrecone 245000 lałem do niej tylko i wylacznie full syntetyk. Silnik na nim chodzil nadal jak nowka;) zreszta zrobisz jak uwazasz;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się