majkd Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Bardzo dobry sposób. Ja też tak zrobiłem. Tylko niestety po roku się to powtórzyło, i nie ma ratunku dla przekaźnika od kierunkowskazów (nie sprężynuje już prawidłowo). I potrzebuje pomocy. Gdzie można zdobyć sam przekaźnik? Pozdrawiam, majkd
Jacek Tokarski Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 i jak sobie poradziłeś bo mam taki sam problem w identycznym wózku
ka2zan Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witajcie Koledzy, Właśnie stałem się posiadaczem A4 1,9 TDI 90KM. No i kierunkowskazy i awaryjne przestały migać... Wszystko świeci na stałe. Z tego co wyczytałem to wersja przed liftem posiada 2 przerywacze? Czy są one schowane w przycisku awaryjnych? Dziekuje z góry za odp. PS. Nie mogę utworzyć wpisu w NEwbie... Brak ikonko NOWY POST [br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 23:57_________________________________________________Dobra trochę pogrzebałem i Newbie już był uzupełniony Teraz tylko sprawa z przerywaczem została.
zgredek27 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Po lifcie sa dwa przerywacze, osobny od kierunkow osobny od awaryjek, dlatego tez awaryjski dzialaja a kierunki się sklejają. Zeby go wyciagnac polecam, szczypce, kombinerki i pociagnac za obudowe... wychodzi normalnie. Oczywiscie wczesniej sciagnijcie sobie plastik czerwony-podważając go z boku PS. febi zamiennik okolo 120zl, albo reanimacja np z dwóch zrobić jeden (przekaznik od awaryjek w miejsce kierunkow) Kowi87, sprobuj uderzyc pięścią nad przekaźnikiem, mnie pomagało ewentualnie rozebranie i czyszczenie preparatem do elektroniki, alkoholowym.
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kowi87, sprobuj uderzyc pięścią nad przekaźnikiem, mnie pomagało ewentualnie rozebranie i czyszczenie preparatem do elektroniki, alkoholowym. Ja juz dawno zrobiony mam, miałem ten drugi typ przerywacza, którego nie dało sie zrobić według instrukcji forumowej był inny Musiałem kupic nowy w ASO za 180zł Montowany był w A4 fabrycznie wyposażonym w hak
dariodario Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 a ma moze ktos rozpiske pinow z przerywacza poliftowego? chodzi mi o bezposrednie zlokalizowanie wyjscia na kierunki lewy i prawy.
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 W warsztacie masz opis krok po kroku jak go naprawić wersja poliftowa
omzig Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam, niedawno też miałem problem z przerywaczem, kierunki w pewnym momencie w ogóle przestały świecić. Poradziłem sobie z tym problemem w następujący sposób: -wyjąć włącznik świateł awaryjnych -zdjąć przód przycisku -zdjąć obudowę włącznika ( uwaga ja połamałem wszystkie cztery zatrzaski i musiałem je później kleić) i teraz meritum sprawy po odnalezieniu cewki z uzwojeniem nad nią znajduje się ruchomy styk na ramieniu, to on był sprawca całego zamieszania ponieważ nie odbijał cala naprawa polegała na delikatnym podgięciu go w dól, na kształt banana . Zapobiegawczo spryskałem wszystko "Kontakt sprayem" i działa jak nowy. Popieram kolegę: miałem akcję typu świecące kierunki non stop i zrobiłem dokładnie to samo - podgiąłem ramię ze stykiem i wszystko śmiga aż miło. :>
albi281 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Witam, niedawno też miałem problem z przerywaczem, kierunki w pewnym momencie w ogóle przestały świecić. Poradziłem sobie z tym problemem w następujący sposób:-wyjąć włącznik świateł awaryjnych -zdjąć przód przycisku -zdjąć obudowę włącznika ( uwaga ja połamałem wszystkie cztery zatrzaski i musiałem je później kleić) i teraz meritum sprawy po odnalezieniu cewki z uzwojeniem nad nią znajduje się ruchomy styk na ramieniu, to on był sprawca całego zamieszania ponieważ nie odbijał cala naprawa polegała na delikatnym podgięciu go w dól, na kształt banana . Zapobiegawczo spryskałem wszystko "Kontakt sprayem" i działa jak nowy. Witam,miałem to samo i naprawiłem w ten sam sposób,na razie działa ;D
The a4 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Witam mam nadzieje ze ktos tu zajrzy i powie mi czy naprawial ktos moze taki po wlaczeniu kierunku klika szybko ale nie swieci zarowka a raz na 10 mrygnie i znow nie swiezi to samo sie dzieje na awaryjnych ale chodzi jak chce
Frimuś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Pany a czy takowy przerywac moze powodowac takie cus: wlaczam kierunek w prawo i napierdziela jak dziki jak by zarowka spalona ,fakt faktem nei swieci przednia ale jest dobra teraz tak asytuacje mam caly czas lecz czasem sie zdarzy ze jets wpozadku?? Niewiem czy wymieniac ten przerywacz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się