orzeszek75 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 witam, ktoś w okolicach Częstochowy dysponuje sprzętem i czasem żeby wypalić DPF? czy zostaje mi tylko serwis? Wejdz na Zloty Spociki nastepnie Slaskie znajdz czestochowa i jest tam wiele osob co chetnie za pare groszy ci pomoga
pieron82 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Kolego _Bumier_ obroty także spadną jak dodasz delikatnie gazu i puścisz. Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez pieron82
skrab Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 A ja zrobiłem 2tys km i nie zaważyłem wypalania filtra dpf ,może tak być? Dodam że nie jeżdżę po mieście.
pieron82 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak jezdzisz w trasie to tego az tak nie czuc wiec mozna nie zauwazyc. Dla pewnosci podepnij sobie VCDSa on prawde Ci powie bo moze go juz nie masz Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez pieron82
skrab Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 E no , wiesz tak bardzo ciemny nie jestem ,mam,mam
pieron82 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Hehe nie mialem tego na mysli sprawdz vcds'em tam sprawdzisz kiedy sie wypalal, stan zasyfienia etc
skrab Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Hehe nie mialem tego na mysli sprawdz vcds'em tam sprawdzisz kiedy sie wypalal, stan zasyfienia etc Nie dorobiłem się jeszcze vds muszę ściągnąc
_Bumier_ Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Kolego _Bumier_ obroty także spadną jak dodasz delikatnie gazu i puścisz. Czyli jeżeli spalanie spadnie do normalnych to mogę gasić ?
lukas309 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Kolego _Bumier_ obroty także spadną jak dodasz delikatnie gazu i puścisz.Czyli jeżeli spalanie spadnie do normalnych to mogę gasić ? Powinny spasc tez obroty do normalnej granicy w moim wypadku delikatnie ponad 800 rpm
pieron82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja mam i robie tak, ze jezeli dojade gdzies na miejsce, a wiem, ze dpf sie jesze wypala...czekam. Po jakims czasie slychac, ze wypalanie sie skonczylo obroty u mnie zostaja tak jak podczas wypalania, wtedy wciskam lekko gaz i wracaja tak jak Lukasz pisze - delikatnie ponad 800rpm. Trzeba sie wsluchac w swoj motor i wwzystko bedzie ok.
_Bumier_ Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Ja mam i robie tak, ze jezeli dojade gdzies na miejsce, a wiem, ze dpf sie jesze wypala...czekam. Po jakims czasie slychac, ze wypalanie sie skonczylo obroty u mnie zostaja tak jak podczas wypalania, wtedy wciskam lekko gaz i wracaja tak jak Lukasz pisze - delikatnie ponad 800rpm. Trzeba sie wsluchac w swoj motor i wwzystko bedzie ok. Kolego ale Ja identycznie zrobiłem , było "takie przejście pracy silnika" i spalanie spadło do normalnych a obroty nie więc nacisłem lekko gaz i też spadły do normalnych :wink:
PiterEL Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 A powiedzcie gdzie za pomocą VCDSa sprawdzić w silniku CAHA zapełnienie DPFa ? Które wartości sprawdzić i jakie powinny być odpowiednie wartości ?
lukas309 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 O1 SILNIK -----> MEAS. BLOCKS -----> Particle Filter mass calculated , soot mass
PiterEL Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Ale co za wartosci tam beda i jakie sa dopuszczalne ? Tylko w CR u mnie w 2010 roku juz z tego co pamiętam bloki pomiarowe nie dzialaja.
ziomek1988 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Wybierz rozszerzone bloki pomiarowe (to na pewno masz dostępne) i jak wyskoczy Ci tabelka to poszukaj numer w okolicach 160 (nie pamiętam dokładnie, który numer ale tam będzie)
PiterEL Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Ok a jak stwierdzic jaka wartosc jest ok a jaka zla ? Sprawdziłem i mam u siebie: -Zawartośc popiołu rzeczywista ok 15g - Zawartośc popiołu zmierzona też ok 15g Jak odpaliłem serwisowe wypalanie cząstek stałych to kazał mi naciskać pedały hamulca sprzęgła i gazu i na końcu był komunikat: Uruchomiony: Nie wymagany Czyli mam rozumieć że stwierdził że procedura nie jest konieczna ? Tylko te bloki MVB co są podane to w silniku CR z 2010 nie maja odwzorowania w Blokach rozrszerzonych. Tam są zupełnie pod innymi numerami... Edytowane 3 Października 2014 przez PiterEL
Moraj87 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam. U mnie dziś w drodze na.zakupy po zatrzymaniu się na światłach obroty podwyższone i spalanie również wiec pomyślałem ze to wypalanie dpf. Na parking - i kolo samochodu bylo czuć dziwny zapach jakby palony plastik. Niestety tylko po takich objawach można stwierdzić rozpoczęcie procesu? Nie czekałem długo, w tył zwrot i na autobahne. Przejechalem 15km z obrotami 2500 zatrzymałem się i obroty spadły spalanie również. Czy proces odbył się prawidłowo? Nie dysponuje kablem wiec nie jestem w stanie sprawdzić. Żadne kontrolki się nie zapaliły, zero komunikatów na fis. Fotka przed i po:
RALF76 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) U siebie też kiedyś zauważyłem taki sam objaw - tylko ze mnie akurat spotkało to w korku - po 10 min jazdy spadły obroty więc prawdopodobnie procedura została zakończona - tak samo jak u Ciebie obroty podwyższyły się do tego poziomu i potem spadły. Potem jechałem obwodnicą więc troszkę też pogoniłem po tym zajściu - nic innego nie zauważyłem więc tylko po obrotach wolnych można poznać wypalanie dpf. Zakładam że jak procedura się załączy w trasie to nawet się nie zorientujesz że wypala dpf. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez RALF76
lukas309 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 U mnie ostatnio 180 km\h na blacie zapach spalonego plastiku podobno temp. spalin wymusza takie zajawisko, Moraj jak obroty spadly i zero bledow dpf wypalil sie prawidlowo
wojcian Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Potwierdzam , jak najbardziej prawidłowe objawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się