Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis czas temu wymienilem manetke, co spowodowalo, ze musialem podczas wymiany odkrecic poduszke (2 x 30torx), od tamtej pory na wiekszych wertepach slysze drżenie owej poduszki. Rozkrecilem jeszcze raz i zalozylem z powrotem, myslalem, ze pomoze.

Co to moze byc??? :wallbash:

Co moze byc przyczyna?

Mieliscie podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje nam złączyć kabelek wpięty w licznik (ten za 7 zł) z tym który idzie od czujnika. Przejście z komory silnika do środka trzeba zrobic w taki sposób żeby nie przedostawała się wilogoć. Ja przepchałem go przez gumę pod obudową komputera.

moze ktos podpowie mi jak odkrecic srobe od komputra te pod wycieraczka bo za zadne skarby nie moge sie do niej dostac :(

a pozostale czynosci mam juz wykonane tylko pozostalo polaczyc te dwa kabelki.

Pozdrawiam

myczek

PS.swietny opis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie wykręcałem kompa. Da się radę bez tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj Lukaszr wymienił u mnie manetkę , zrobił kodowanie i pupa.Wycieraczki działają normalnie , przycisk reset wyłącza FIS , ale nie działa pełen FIS.Kodowanie robiliśmy dokładnie tak jak na rozpisce na pierwszej stronie.Macie jakieś pomysły co może być nie tak , ewentulanie co jeszcze sprawdzić ?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Control Module Adaptation

Select 17 (Instrument Cluster)

Adaptation -> Function 10

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

Dokładnie tak? Przez Adaptacje, a nie przez Coding? Jaką masz tam wartość aktualną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak? Przez Adaptacje, a nie przez Coding? Jaką masz tam wartość aktualną?

Tak, dokładnie w ten sposób (w CODING się chyba nawet nic nie zmienia).

FIS pokazuje tylko ilość km pozostałych do tankowania.

Nie mam pojęcia co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo

A jaki masz teraz wlozony moduł? Chodzi o tą litere na końcu?

Z tego co pamiętam to chyba K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo

A jaki masz teraz wlozony moduł? Chodzi o tą litere na końcu?

Tak jak Łukasz napisał "K" .Może tutaj tkwi przyczyna :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to chyba K.

Hugo, wrzuc pls log z tego sterownika po zmianie. Tam bedzie ta litera i kodowanie.

BTW

Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy?

No właśnie nie wywaliło :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy?

No właśnie nie wywaliło :thumbdown:

No to na 99% kodowanie zwaliliscie towarzysze. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki klucz w końcu do odkręcenia koła kierownicy - raz napisane spline M12 a raz torx 55 (a może to to samo?:):) Ktoś wie?? interesuje mnie w b7

powinno sie uzywac m12 typu spline, zeby nie zniszczyc sruby, ale torx 55 podobno tez sie da...(nie polecam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem chyba pierwszym, którego dotyczy ten problem w modelu b7. Manetkę mam bez funkcji fis, ale kod na naklejce 9Q3 wskazuje, że ja także mógłbym zamienić manetkę i odkodować pozostałe funkcje kompa. I pytanie : z jakim kodem manetkę powinienem kupić. Czy reszta wątku o programowaniu dotyczy też i mojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno sie uzywac m12 typu spline, zeby nie zniszczyc sruby, ale torx 55 podobno tez sie da...(nie polecam)

Klusz Spline M12 - Cena 10 PLN :)

Swoją drogą TorX 55 - Cena 10 PLN

FIS Działa znakomicie. Tylko kupiłem na allegro od nieuczciwego sprzedawcy manetkę i musiałem sam wymienić mikroprzełącznik w manetce 0 ale dobrze że sprawdziłem ją przed montażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo, Łukaszr rozwiązaliście problem? Minęło już kilka miesięcy, lata ten FIS? chce się brać za upgrade u mnie, lepiej być przygotowanym na różne sytuacje

pisac pisac

ps.

manetke do avanta B6 ciezko znalezc, do sedanow dostatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...