Maniek Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 w B6 kolegi zrobiłem pełnego FIS-a bez problemu natomiast u siebie w B7 napotkałem problem bo miga kontrolka ciśnienia powietrza w oponach można to wyłączyć kodowaniem ??? czy po prostu wyciągnąć żarówkę o ile tam jest ??? Arek, mysle ze ten temat pomoze w rozwiazaniu Twojego problemu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t48182.0.html;highlight=czujnik+cisnienia+powietrza a jak nie to na nastepnym spocie sprobujemy VAGiem to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 temat ogarnięty metoda prób i błędów ale co dziwne poszło u mnie przy kodowaniu zegarów 21001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesiu-84 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Witam, czy ktoś może mi powiedzieć, dokładnie jaki numer gdzie wprowadzić? Wymieniłem moduł kierownicy, wraz z manetkami pod tempomat i pełny fis, ale nie działa. Nie wiem jak to zaprogramować. Będę wdzięczny za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Kolego w pierwszym poście masz wszystko na temat kodowania manetki a w drugim temacie o wymianie modułu na temat kodowania modułu. Już jaśniej się tego nie da opisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra-1313 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Mam pytanko czy normom jest po uruchomieniu fisa info o braku plynu w spryskiwaczu lub innych bledow ktorych niemozna wykasowac vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Mam pytanko czy normom jest po uruchomieniu fisa info o braku plynu w spryskiwaczu lub innych bledow ktorych niemozna wykasowac vagiem Co do płynu to wpinasz się w kostkę od licznika(pin 1),drugim końcem do masy i po płynie.Inne błędy vag-iem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Dzieki kolego jeszcze nie zamontowalem niczego bo czekam na modul, a pytam czy wyskakuje to u kazdego Bez wątpienia... No chyba,że masz czujnik w zbiorniczku płynu i podpięty pod kostkę-czego życzę....ufff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki83 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 czesc chłopaki a wiecie może czy da sie to zrobic w a4 b5 rocznik 97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerull Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 bylem dzisiaj u mechanika zalorzyc manetke. Wszystko niby oki, ale ... po zlorzeniu wszystkiego do kupy mechanik podpiol sie vagiem do kompa i okazalo sie, ze modul od wskaznikow ma kodowanie 00000 (nie wiem, ile tam zer, ale byly tylko zera ). Nie byl wstanie zakodowac tego modulu, dzwonil do jakiegos znajomego z ASO i po prowadzeniu kodu , dalej nie dzialalo. Ten drugi kolo powiedzial, ze ponoc to jest jakis tam niby nowszy komputer, ktory sie sam programuje i ze zwyklym vagiem sie nie da tego zrobic. Prawda to co oni mowia ? Bo mam zamiar sie wybrac do tego drogiego goscia ktory ma ponoc sprzet do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 bylem dzisiaj u mechanika zalorzyc manetke. Wszystko niby oki, ale ... po zlorzeniu wszystkiego do kupy mechanik podpiol sie vagiem do kompa i okazalo sie, ze modul od wskaznikow ma kodowanie 00000 (nie wiem, ile tam zer, ale byly tylko zera ). Nie byl wstanie zakodowac tego modulu, dzwonil do jakiegos znajomego z ASO i po prowadzeniu kodu , dalej nie dzialalo. Ten drugi kolo powiedzial, ze ponoc to jest jakis tam niby nowszy komputer, ktory sie sam programuje i ze zwyklym vagiem sie nie da tego zrobic. Prawda to co oni mowia ? Bo mam zamiar sie wybrac do tego drogiego goscia ktory ma ponoc sprzet do tego. coś chyba ściemniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerull Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 no dobra, skoro goscie mnie robia w blona, to oznacza to , to, ze nie moge miec w moim aucie manetki z funkcjami fis ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 byzdura. Wszyscy robią domowym Vagiem i działa. od 2001 do 2004 roku i nie ma problemów. Po prostu chcą Cie oskubać albo masz coś innego skopane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 wpadnij na spota do warszawy to ci zakodujemy :kox: :kox: w B6 wszytsko idzie zrobic bez porblemu zwykłym Vagiem za 90 zł trzeba wiedzieci poportu w które kanały wejśc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra-1313 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Mam pytanko nie rozumiem za bardzo tej instrukcji za co ona odpowiada i jak ktos podal by mi gotowy kod to bym byl bardzo wdzieczny Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji. ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active W praktyce zmienia się poz. 2 z 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 31101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Czy ktos moze mi wytlumaczyc co oznaczaja poszczegolne okreslenia i dlaczego 1 a nie 2: 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 I skoro ma dzialac FIS to dlaczego kodowanie wg tego ma byc na Highline bez DIS? A moze nikt nie zna odpowiedzi, tylko to jest stwierdzone metoda prob i bledow? Dodatlowe pytanie: Zrobilem kompletny log ze wszystkich sterownikow i pokazalo mi kodowanie sterownika 17 na 00001, mimo ze mam z fabryki zainstalowany pelny FIS z tempomatem i kolorowy wyswietlacz i dodatkowo i skala szybkosciomierza i wskazowka podswietlaja sie juz po wlaczeniu zaplonu, wiec najwyrazniej powinno byc co najmniej: 311xx1. Czy to kodowanie widac dopiero po wejsciu w adaptacje? ( skadinnad wiem, ze w CODE w tym sterowniku ustawia sie : +1 radio, +2 telefon, +4 navi a ja to wsztko mam juz zamontowane, wiec tezt troche nie tak) Dzieki Bartas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Znalazłem na allegro kilka aukcji z przełącznikami wycieraczek ze sterowaniem FIS jednak nie są to oryginały. Cena poniżej 100 złotych, moje pytanie czy ktoś to montował i jak bardzo różni się to wizualnie od oryginału? jak się sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agoonzo Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Znalazłem na allegro kilka aukcji z przełącznikami wycieraczek ze sterowaniem FIS jednak nie są to oryginały. Cena poniżej 100 złotych, moje pytanie czy ktoś to montował i jak bardzo różni się to wizualnie od oryginału? jak się sprawuje? ja montowałem i praktycznie nie różni się od oryginału,mam już od pół roku i wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam mam mały problem z kodowaniem tego FISa, wymieniłem moduł i manetke, manetke zakodowałem pod obsługe FISa ale nie moge samego FISa zakodowac. Moze robie cosik żle??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfae2dad1fcb51e7.html Bardzo prosze o pouczenie i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Tak na szybko co mi przychodzi do głowy to czy upewniłeś się aby odblokowanie FIS było przez adaptację a kodowanie samej manetki przez recode? Adaptacja 31001 a ty masz 31101 - "dzięki" temu masz jedynkę dla opcji highline without display Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się