Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czy jak rozbiorę kostkę nie wysypią mi się wszystkie inne kabelki ?

nie, kostkę jak odbezpieczysz to środek wraz z pinami się wysuwa a piny są tam twardo osadzone i żaden nie wyleci

Opublikowano

super, dzięki za pomoc, postaram się dzisiaj nie popsuć :>

daj później znać czy ogarnąłeś temat

Opublikowano

wszystko poszło bez problemów, kostkę wyjąłem pod kierownice, a tam był już pin.

raz jeszcze dzięki za pomoc :D

Opublikowano

Wszystko niby proste, ale czy ktoś w W-wie lub okolicach podejmie się wymiany tego przełącznika i odblokowanie FIS-a w B7 Avant?

Oczywiście odpłatnie.

Opublikowano

Witam Was. Mam pytanko?

Kodowanie i wymianę mam już za sobą więc pozostał montaż czujnnika poziomu płynu do spryskiwaczy.

Mam już czujnik poziomu spryskiwaczy - nr zgadza się z tym, który Mirek podał 7M0 919 376

I wtyczkę o numerze 7M0 973 202 -Mirek podał ten nr - "1J0 973 702 (numer do sprawdzenia)"

Proszę o sprawdzenie nru wtyczki.

:hi:

Opublikowano

Witam Was. Mam pytanko?

Kodowanie i wymianę mam już za sobą więc pozostał montaż czujnnika poziomu płynu do spryskiwaczy.

Mam już czujnik poziomu spryskiwaczy - nr zgadza się z tym, który Mirek podał 7M0 919 376

I wtyczkę o numerze 7M0 973 202 -Mirek podał ten nr - "1J0 973 702 (numer do sprawdzenia)"

Proszę o sprawdzenie nru wtyczki.

:hi:

kupiłem na allegro komplet i mam takie same numery zarówno czujnika jak i wtyczki tak jak ty akjam.

Opublikowano

Witam Was. Mam pytanko?

Kodowanie i wymianę mam już za sobą więc pozostał montaż czujnnika poziomu płynu do spryskiwaczy.

Mam już czujnik poziomu spryskiwaczy - nr zgadza się z tym, który Mirek podał 7M0 919 376

I wtyczkę o numerze 7M0 973 202 -Mirek podał ten nr - "1J0 973 702 (numer do sprawdzenia)"

Proszę o sprawdzenie nru wtyczki.

:hi:

kupiłem na allegro komplet i mam takie same numery zarówno czujnika jak i wtyczki tak jak ty akjam.

I wszystko hula? Montowałeś już?
Opublikowano

Hej witam mam pytanie jak mam tempomant kierwonica 4 ramienna bez obslugi radia to jakie kody musze wpisac 16 - steering wheel zeby dziala caly fis mogl by ktos opisac gdzie cos jak sie wpisuje ?? bo czytam ten temat ktorys raz i juz mi wszytsko po pier...

Dziekuje pozdrawiam

Opublikowano

Hej witam mam pytanie jak mam tempomant kierwonica 4 ramienna bez obslugi radia to jakie kody musze wpisac 16 - steering wheel zeby dziala caly fis mogl by ktos opisac gdzie cos jak sie wpisuje ?? bo czytam ten temat ktorys raz i juz mi wszytsko po pier...

Dziekuje pozdrawiam

jak nie masz manetki od wycieraczek z przełącznikiem funkcji komputera to nie będzie to działać

Opublikowano

Dzisiaj postanowiłem się pobawić z tą wymianą i muszę przyznać, że porada przygotowana jest perfekcyjnie :D no może poza tym, że manetka trzyma się na 2 śrubach T8, a nie na 4, ale to szczegół ;)

Wielkie podziękowania dla twórców wątku, niski ukłon w waszą stronę :hi:

Opublikowano

Na 2 jest skrecona zeby sie nie rozleciala a kolejne dwie trzymaja ja z modulem wiec mozna to roznie rozumiec :>

Opublikowano

witam kupilem manetke tempomatu wraz z modulem ale zamontowalem sama manetke i kod nie chcial wejsc, nastepnie zmienilem modul to nic nie dzialalo,ani wycieraczki, ani kierunki i auto nie chcialo odpalic. podejrzewam ze to sprawa immobilisiera tak?? co trzeba zrobic zeby dzialal tempo

Opublikowano

witam kupilem manetke tempomatu wraz z modulem ale zamontowalem sama manetke i kod nie chcial wejsc, nastepnie zmienilem modul to nic nie dzialalo,ani wycieraczki, ani kierunki i auto nie chcialo odpalic. podejrzewam ze to sprawa immobilisiera tak?? co trzeba zrobic zeby dzialal tempo

a robiles kodowanie w Engine (trzeba wlaczyc tempomat) ??

Opublikowano

Witam wszystkich śledzących temat pełnej obsługi fis,mam namiar na taki przełącznik /manetka tempomatu bez literki na końcu,manetka wycieraczek z literką C /avant/,moduł z literką Q / nie współpracuje z kier.multi /

Przełącznik pochodzi z audi 2.0 tdi 2007r / moja audi jest z 2004r.nr mojego modułu z literką S

W zasadzie to tylko jest problem z manetką fis /czy powinna być z literką C ,pozostałe podzespoły chyba ok./? bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję,

Pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

Witam wszystkich śledzących temat pełnej obsługi fis,mam namiar na taki przełącznik /manetka tempomatu bez literki na końcu,manetka wycieraczek z literką C /avant/,moduł z literką Q / nie współpracuje z kier.multi /

Przełącznik pochodzi z audi 2.0 tdi 2007r / moja audi jest z 2004r.nr mojego modułu z literką S

W zasadzie to tylko jest problem z manetką fis /czy powinna być z literką C ,pozostałe podzespoły chyba ok./? bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję,

Pozdrawiam. :hi:

wyraźnie napisane w wątku:

skoro masz Avanta to C

Opublikowano

Od dziś jestem posiadaczem pełnego komputra :kox: i od razu pytanie, czy tak ma być że przyciskiem reset przechodzimy z poziomu 1 na 2 a nastepne przyciśnięcie powoduje całkowite wyłączenie FIS? szczerze mówiąc myślałem, że wyłączenie pozostawi chociać temperaturę na zewnątrz. A co będzie jeśli wyłączę fis a zacznie się rezerwa paliwa albo ostrzeżenie o jakimś problemie typu płyn do sprysków?

Opublikowano

Błędy ci wyświetli chyba chociaż nie sprawdzałem tego.

Opublikowano

Witam , ja juz odblokowalem sobie FISa jakis czas temu ale ostatnio robiac pewna rzecz w Audi B7 z 2005r. u kumpla zauwazylem , ze podczas przechodzenia z pamieci 1 do 2 na FISie i dalej zamiast czarnego pola jak u mnie B6 , u niego jest mozliwosc zmiany jezyka menu , zmiany mil na km/h , temperatury z Farenhajta na Celcjusza itp za pomoc manetki od kompa (wycieraczek) i moje pytanko czy w modelach B6 jest mozliwosc zaprogramowania FISa aby pokazywal takie rzeczy?

Podejzalem kodowanie za pomoc VAGa i bylo 31300 lecz moj komp takiego kodowania nie przyjmuje i pokazyje "ERROR" podczas proby jego wpisania.

Dziekuje :hi:

Opublikowano

Witam,zakupiłem ten kabelek od czujnika poziomu płynu ale o nr.000 979 133 E długość tego przewodu to ok.50 cm. zakończony z dwóch stron pinami.jedna strona kabelka to : czujnik - kostka pod zegarami / trochę krótki ten kabel ? natomiast zostaje nam jeszcze jeden wolny pin w czujniku,który trzeba połączyć z masą,wszystko wskazuję na to że potrzebne są dwa takie przewody,chyba że ja coś pomieszałem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...