krokodyl1 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Ok dominikt1 i domin79, tak zrobię. Wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam.
audilover Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam, Czy ma ktoś może z was link do jakiegoś forum; ((szukałem ale nie znalazłem) więc proszę bez komentarzy typu: ) w którym znalazł bym info na temat kodowanie pełnego fis-a w audi a4 z 1996 chyba to jest też b5 ale przed liftem. Czy tam trzeba wymieniać zegary?? Jest to samochód mojego taty. Zamówiłem mu nowe przełączniki bo tempomat się popsuł. Nowe przełączniki mają tempomat plus sterowanie komputerem to taki cały kombajn. Czy jest tam w ogóle taka opcja??
bosmaneq Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam,Czy ma ktoś może z was link do jakiegoś forum; ((szukałem ale nie znalazłem) więc proszę bez komentarzy typu: szukaj) w którym znalazł bym info na temat kodowanie pełnego fis-a w audi a4 z 1996 chyba to jest też b5 ale przed liftem. Czy tam trzeba wymieniać zegary?? wallbash Jest to samochód mojego taty. Zamówiłem mu nowe przełączniki bo tempomat się popsuł. Nowe przełączniki mają tempomat plus sterowanie komputerem to taki cały kombajn. Czy jest tam w ogóle taka opcja?? z tego co sie orientuje to jeśli masz stary licznik aby mieć pełen FIS musisz niestety kupić licznik z pelnym fisem taki z cyfrowym zegarkiem oraz nie orientuje się jak kostka pinowa w b5 w liczniku oraz manetka do sterowania fis'em... o wrzuciłem hasło do szukajki i od razu znalazło: prosze: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.0;highlight=b5+pe%B3en+fis
adadur Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam, Czy ma ktoś może z was link do jakiegoś forum; ((szukałem ale nie znalazłem) więc proszę bez komentarzy typu: ) w którym znalazł bym info na temat kodowanie pełnego fis-a w audi a4 z 1996 chyba to jest też b5 ale przed liftem. Czy tam trzeba wymieniać zegary?? Jest to samochód mojego taty. Zamówiłem mu nowe przełączniki bo tempomat się popsuł. Nowe przełączniki mają tempomat plus sterowanie komputerem to taki cały kombajn. Czy jest tam w ogóle taka opcja?? drogi biznes i trochę kłopotliwy - o tyle że w przedliftowym łatwiej bo nie ma immobilsera w zegarach
Młody_drog Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jak jest z B7? Jeśli ktoś ma multifunkcje a nie ma tempomatu ani fisa to znaczy, że moduł jest od razu przygotowany pod tempo i fis?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jak jest z B7? Jeśli ktoś ma multifunkcje a nie ma tempomatu ani fisa to znaczy, że moduł jest od razu przygotowany pod tempo i fis? Dokładnie tak. W B7 spotkałem się z modułami S które nie mają nic i modułami Q które obsługują wszystko więc jeżeli jest multifunkcja to można w ciemno dokładać tempo i fis.
audilover Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam, Chyba jestem jedynym który ma ten problem. Za chiny nie mogę wypiąć kostki z licznika. Próbowałem od spodu po ściągnięciu osłony ale nie idzie boje sie ze cos wyłamie. Licznika nie mogę wykręcić bo imbus 4mm nie pasuje. Chyba mam calową śrubę bo 4mm wogóle sie nie mieści a 3mm jest za mały. Doradźcie proszę jak wyczepić tą kostkę z licznika zeby zmasować 1wszy pin??
A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam, Chyba jestem jedynym który ma ten problem. Za chiny nie mogę wypiąć kostki z licznika. Próbowałem od spodu po ściągnięciu osłony ale nie idzie boje sie ze cos wyłamie. Licznika nie mogę wykręcić bo imbus 4mm nie pasuje. Chyba mam calową śrubę bo 4mm wogóle sie nie mieści a 3mm jest za mały. Doradźcie proszę jak wyczepić tą kostkę z licznika zeby zmasować 1wszy pin?? Weź płaski śrubokręt z dosyć szeroką i cienką końcówką i podważ do fioletowe zabezpieczenie, zdejmij sobie tą półkę pod kierownicą jest na 3 śruby rozmiar 8. Jak zdejmiesz półkę będziesz miał zdecydowanie lepsze dojście do kostki. Nie bój się jak złamiesz to zabezpieczenie kostka i tak będzie siedziała w liczniku nawet bez niego.
audilover Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Z tego co zauważyłem to to moje zabezpieczenie jest czarne... Jest to możliwe, że mam inne niż wszyscy? Może uda mi się fotkę machnąć to pokaże... Ta fontanna mnie dobija... hehe
adadur Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 oczywiście zabezpieczenie jest może i czarne czarne ... ale wtyczka jest niebieska. Jak nie wyjełeś zegarów to wyjmij je znacznie wygodnie się dostać do tej wtyczki Musisz od przeciwnej strony niz wychodzą przewody podważyć/chwycić i przekręcić ten czarny plastyk prostopadle do kostki - przy tym ruchu juz automatycznie wtyczka się wysunie z gniazdka. Przy montażu odwrotnie postępujesz ... przykładasz wtyczkę ten czarny plastyk będzie miał wąsy które zahaczą się o występy w gnieździe i w momencie zamykania wtyczka sama się dociągnie/dociśnie do gniazda.
audilover Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 oczywiście zabezpieczenie jest może i czarne czarne ... ale wtyczka jest niebieska. Jak nie wyjełeś zegarów to wyjmij je znacznie wygodnie się dostać do tej wtyczki Musisz od przeciwnej strony niz wychodzą przewody podważyć/chwycić i przekręcić ten czarny plastyk prostopadle do kostki - przy tym ruchu juz automatycznie wtyczka się wysunie z gniazdka. Przy montażu odwrotnie postępujesz ... przykładasz wtyczkę ten czarny plastyk będzie miał wąsy które zahaczą się o występy w gnieździe i w momencie zamykania wtyczka sama się dociągnie/dociśnie do gniazda. Chciałem je wykręcić ale mój klucz imbus nie pasuje. Czarne śruby wyglądają na klucz 4mm ale nie chce wejśc a 3mm jest za mały. Może to są jakieś śruby calowe czy coś? Sprubuję jutro z rana jeszcze raz od spodu dojść po ściągnięciu tej półki,[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 22:35_________________________________________________Opanowałem to dziś rano. Wszytko jak licznik pokazuje jest OK! Dzięki za pomoc. Teraz i ja mogę pomóc jak co hehe...
qiuz Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Podziękowania dla bosmaneq dzięki któremu stałem się szczęśliwym posiadaczem pełnego FISa. Patrząc jak to robił stwierdzam że sam bym sobie nie poradził. Polecam go innym co nie posiadają pełnego FISa
woodzuu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jakiś czas temu przy okazji zakładania tempomatu odblokowałem sobie pełnego fisa.Założyłem czujnik przewody poprowadziłem w nadkolu przez gumę przez która przechodzi linka otwierania maski do kabiny.Przy dźwigni od maski jest śruba i tam przykręciłem mase.plus prosto do niebieskiej wtyczki,gdzie znajdował się w 1wolny pin.Bez wyciągania licznika ,jedynie odkęciłem półkę.Prosta i przyjemna robótka. Wykorzystałem pin znajdującuy sie w wtyczce związku z tym mam do opchnięcia ori przewodzik z pinami (ten sławetny za 7 złotych ,choć już podrożał kosztuje w ASO prawie 11zł) Jeszcze takie pytanko : po naciśnięciu CHECK pokazuje się kontrolka spalonych żarówek. Możliwe że to u mnie działa ? włącznik świateł mam bez żadnej literki na końcu
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jakiś czas temu przy okazji zakładania tempomatu odblokowałem sobie pełnego fisa.Założyłem czujnik przewody poprowadziłem w nadkolu przez gumę przez która przechodzi linka otwierania maski do kabiny.Przy dźwigni od maski jest śruba i tam przykręciłem mase.plus prosto do niebieskiej wtyczki,gdzie znajdował się w 1wolny pin.Bez wyciągania licznika ,jedynie odkęciłem półkę.Prosta i przyjemna robótka. Wykorzystałem pin znajdującuy sie w wtyczce związku z tym mam do opchnięcia ori przewodzik z pinami (ten sławetny za 7 złotych ,choć już podrożał kosztuje w ASO prawie 11zł) Jeszcze takie pytanko : po naciśnięciu CHECK pokazuje się kontrolka spalonych żarówek. Możliwe że to u mnie działa ? włącznik świateł mam bez żadnej literki na końcu Tutaj masz trochę na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 sprawdź jaki masz moduł centralnej elektryki i wtedy będziesz wiedział czy masz informację o przepalonych żarówkach.
alvaro Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 jak co to mam manetkę tempomatu, "fisa" dużego pod kombi i taśmę, nie mam modułu bo komplet jest z A6 C6
Magdalenah Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Podepnę się do tematu, też mam od niedawna odblokowany FIS i oczywiście wyskakuje mi błąd czujnika spryskiwaczy. Wiem, że jakoś tam można zrobić żeby się nie wyświetlał ale ja z innej beczki- co zrobić by móc go używać, chodzi o zakup części.
wielki1980 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Podepnę się do tematu, też mam od niedawna odblokowany FIS i oczywiście wyskakuje mi błąd czujnika spryskiwaczy. Wiem, że jakoś tam można zrobić żeby się nie wyświetlał ale ja z innej beczki- co zrobić by móc go używać, chodzi o zakup części. Na początku tematu masz wszystko opisane. Rozwiń zawijak.
Magdalenah Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Podepnę się do tematu, też mam od niedawna odblokowany FIS i oczywiście wyskakuje mi błąd czujnika spryskiwaczy. Wiem, że jakoś tam można zrobić żeby się nie wyświetlał ale ja z innej beczki- co zrobić by móc go używać, chodzi o zakup części. Na początku tematu masz wszystko opisane. Rozwiń zawijak. Dzięki jesteś wielki
Młody_drog Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Czyli da się sięgnąć tą kostkę niebieską bez wyciągania licznika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się