zarzyk2 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 pin zostaje tam gdzie był. Ty podłączasz do niego kabelek i ten kabelek dołączasz do masy i kontrolka powinna zgasnąć. nie wyjmujesz pinu z kostki ( jeżeli on tam jest). Jeżeli nie ma tak ja u Mnie, wkładasz pin w nr 1 - kablek z pinu do masy.
lmarrio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam, mam odblokowanego pełnego FISA (kolorowego) ale mam tylko pokedynczy komputer, chciałem zmienić kodowanie ale nie mogę bo jak wchodzę w Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 to mam tam możliwość wpisania tylko jednej cyfry - aktualnie jest 0, a poniżej nam okienko nowa wartość i przycisk test, jeszcze niżej przycisk SAVE czy jest możliwość, że moim samochodzie ustawienie fisa są na innym adresie? ogólnie kodowanie mam 00100, jak zmienię na np.00200 to km mam w milach, jak zmienię na 01100 to obniża mi się wskaźniki paliwa pomocy
adadur Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 11:08_________________________________________________generalnie spróbuj 31000 lub 31001 (jesli masz Remote clock)
miro_x Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Opublikowano 15 Listopada 2011 u kolegi z Przeworska robiłem ostatnio to poszło na kodowaniu 01000 więc tak naprawdę najważniejsze są wartości wyboldowane przez adadura. Reszta wg uznania. 1 - Level 1 and 2 0 - DIS 1 i fis ma śmigać. Oczywiście jeszcze kodowanie w 16
wotjek1303 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam. Czy ktoś dysponuje zdjęciem który dokładnie pin zmostkować w kostce licznika (usunięcie kontrolki niskiego poziomu płynu spryskiwaczy) ? Niestety manetkę ogarnę ale w kostkach itp. bzdetach wolę sam nie grzebać Pozdro
wielki1980 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Pin nr 1 na zdjęciu to ten z białym kabelkiem. Trzeba go zmostkować do masy.
wotjek1303 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mistrz JEszcze jedno pytanko, czy jeżeli wymienię manetke (programowanie kilka dni później) czy będą działać wycieraczki i spryskiwacz przedniej szyby? W celu kodowania muszę dojechać kilkadziesiąt kilometrów do kolegi a w taką pogodę to lipa bez wycieraczek śmigać :/
wotjek1303 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 THX [br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 09:41_________________________________________________Ciekawi mnie czy za pomocą VAGa można zmienić ustawienie czasowych wycieraczek? pierwsza pozycja dziala po 5 sekundach a chciałbym to zmienić na 3 sekundy. Jest wogóle taka opcja? pozdro
cin211 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 fajno!!! juz wszystko wiem :> zaraz sie zabieram do montarzu manetki. napisze czy sie udało... pozdrawiam
tomekSSK Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;) W skrócie obieg wygląda tak: z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A) W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było. U mnie też już jest kabelek w pinie 1, jest koloru brązowego z czerwonym paskiem. Tylko nie mogę go zlokalizować dokąd on dalej biegnie. Mam pytanko, u Was jakiego koloru był ten kabelek? Dzisiaj wymieniałem przepaloną żarówkę h7 w lewej lampie i co się okazało, po wykręceniu lampy moim oczom ukazał się czujnik poziomu wody
Fr0styyy. Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever. pin ma w sobie takie wglebienie i w momecie włożenia kostki z pinami w oprawke to wyprofilowany w oprawce plastik przytrzymuje piny przed wysunieciem.. kumasz??
Fr0styyy. Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 No tak, ale do tego trzeba oryginalny kabel z pinem, a ja takiego nie mam. Na razie chcę tylko zmasować ten pin a nie długo kupię resztę.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 no nie koniecznie, ja nie w licznik ale do identycznej kostki wkladalem oc cdromu i smiga az milo
tomekSSK Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever. Chodzi o kabelek audio 3-żyłowy wykorzystywany do połączenia napędu CD/DVD z kartą muzyczną na płycie głównej. Po wyjęciu pinu z wtyczki, jest on podobny bądź taki sam jak we wtyczce od zegarów. http://p.alejka.pl/i2/p_new/30/35/kabel-audio-cd-rom-cc-audio-cc-audio_0_b.jpg
Fr0styyy. Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Dobra kupiłem ten czujnik i kabelek, ale nie mogłem dostać samej wtyczki.. Czujnik 40 zł, kabelek 15 zł
cin211 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 ratunku panowie!!! chcialem sobie polepszyc, a tylko pogorszyłem. a mianowicie zakupilem manetke kierun.+ wycieraczki aby odblokowac FIS na pełny. Wszystko było razem polaczone wraz z jednostka sterujaca kolumny kier.!!! wiec aby sie nie grzebac wymieniłem wszystko! po wymianie mialem podjechac do kolesia i mielismy robic kodowanie z adaptacja ale sprawa potoczyla sie inaczej. wszytko dzialalo poprawnie procz fis bo go jeszcze nie bylo, wyswietlal sie blad, palil sie reczny, esp, abs i napis ze musze pojechac mech. problem z abs czy cos.... ok luz jezdzilem tak od soboty do wczoraj az nagle przestaly dzialac kierunki! raz dzialaly a raz nie, deska raz podswietla sie raz nie, mruga wszystko w srodku auta,nie dzialaly wycieraczki, centralny raz zamukal tylne drzwi+bag a raz nie, klimatronik sie podswietlał jak otworzyłem drzwi... totalna masakra!!! na koncu prawie wszystko padło ale auto wciaz paliło bez problemu. wiec dlugo sie nie zastanawiajac zabralem sie za wymiane na stare manetki! po wymianie sa te same komunikaty ale cała reszta jakby działa troche lepiej, dzis juz dziala centralny na wszystkie dzrzwi, podwietlenie deski i guzikow i ogolnie wszystkiego mruga ale pali sie czesciej niz wczesniej.to wszytko wyglada jak zawirusowany program... nie wiem co robic... moze podpowiecie co jest za to odpowiedzialne... moze jakis moduł... przypuszczam ze to wszystko stało sie prze to ze tamta manetka robiła zwarcie bo to od niej zaczeły sie problemy!!
domin79 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 a no tak to jest najpierw trzeba czytać a potem brać sie za robote :gwizdanie: zmieniłeś cały moduł więc rozwaliłeś też kodowanie ABSU stąd te wszystkie błędy poczytaj dokładnie ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0 bierz vaga i dodzieła
cin211 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 domin79 dzieki za podpowiedz :)no to po fakcie zjazylem ze ten caly modul jest wazny... ale nie kumam jednej zeczy... ? dlaczego wszystkie te dziwne mrugania itp zaczely dziac sie po 4 dniach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się