Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam odblokowanego pełnego FISA (kolorowego) ale mam tylko pokedynczy komputer, chciałem zmienić kodowanie ale nie mogę bo jak wchodzę w Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

to mam tam możliwość wpisania tylko jednej cyfry - aktualnie jest 0, a poniżej nam okienko nowa wartość i przycisk test, jeszcze niżej przycisk SAVE

czy jest możliwość, że moim samochodzie ustawienie fisa są na innym adresie?

ogólnie kodowanie mam 00100, jak zmienię na np.00200 to km mam w milach, jak zmienię na 01100 to obniża mi się wskaźniki paliwa

pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 11:08_________________________________________________generalnie spróbuj 31000 lub 31001 (jesli masz Remote clock)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kolegi z Przeworska robiłem ostatnio to poszło na kodowaniu 01000 więc tak naprawdę najważniejsze są

wartości wyboldowane przez adadura. Reszta wg uznania.

1 - Level 1 and 2

0 - DIS 1

i fis ma śmigać. Oczywiście jeszcze kodowanie w 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś dysponuje zdjęciem który dokładnie pin zmostkować w kostce licznika (usunięcie kontrolki niskiego poziomu płynu spryskiwaczy) ? Niestety manetkę ogarnę ale w kostkach itp. bzdetach wolę sam nie grzebać :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrz :) JEszcze jedno pytanko, czy jeżeli wymienię manetke (programowanie kilka dni później) czy będą działać wycieraczki i spryskiwacz przedniej szyby? W celu kodowania muszę dojechać kilkadziesiąt kilometrów do kolegi a w taką pogodę to lipa bez wycieraczek śmigać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX :)[br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 09:41_________________________________________________Ciekawi mnie czy za pomocą VAGa można zmienić ustawienie czasowych wycieraczek? pierwsza pozycja dziala po 5 sekundach a chciałbym to zmienić na 3 sekundy. Jest wogóle taka opcja? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)

W skrócie obieg wygląda tak:

z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A)

W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.

U mnie też już jest kabelek w pinie 1, jest koloru brązowego z czerwonym paskiem. Tylko nie mogę go zlokalizować dokąd on dalej biegnie. Mam pytanko, u Was jakiego koloru był ten kabelek?

Dzisiaj wymieniałem przepaloną żarówkę h7 w lewej lampie i co się okazało, po wykręceniu lampy moim oczom ukazał się czujnik poziomu wody :shocked:20120117132536.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever.

pin ma w sobie takie wglebienie i w momecie włożenia kostki z pinami w oprawke to wyprofilowany w oprawce plastik przytrzymuje piny przed wysunieciem.. kumasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale do tego trzeba oryginalny kabel z pinem, a ja takiego nie mam. Na razie chcę tylko zmasować ten pin a nie długo kupię resztę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak mam się wpiąć w ten 1 pin, wkładam tam przewód, ale wypada a nie ma nawet jak go tam zatrzasnąć, żeby to się trzymało jako tako... Jak u was to jest zrobione? Kabelek od CDROM (kabel sata/ata whatever) nie ma przecież żadnych wtyczek/wpinek, whatever.

Chodzi o kabelek audio 3-żyłowy wykorzystywany do połączenia napędu CD/DVD z kartą muzyczną na płycie głównej. Po wyjęciu pinu z wtyczki, jest on podobny bądź taki sam jak we wtyczce od zegarów. http://p.alejka.pl/i2/p_new/30/35/kabel-audio-cd-rom-cc-audio-cc-audio_0_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ratunku panowie!!! chcialem sobie polepszyc, a tylko pogorszyłem. a mianowicie zakupilem manetke kierun.+ wycieraczki aby odblokowac FIS na pełny. Wszystko było razem polaczone wraz z jednostka sterujaca kolumny kier.!!! wiec aby sie nie grzebac wymieniłem wszystko! po wymianie mialem podjechac do kolesia i mielismy robic kodowanie z adaptacja ale sprawa potoczyla sie inaczej. wszytko dzialalo poprawnie procz fis bo go jeszcze nie bylo, wyswietlal sie blad, palil sie reczny, esp, abs i napis ze musze pojechac mech. problem z abs czy cos.... ok luz jezdzilem tak od soboty do wczoraj az nagle przestaly dzialac kierunki! raz dzialaly a raz nie, deska raz podswietla sie raz nie, mruga wszystko w srodku auta,nie dzialaly wycieraczki, centralny raz zamukal tylne drzwi+bag a raz nie, klimatronik sie podswietlał jak otworzyłem drzwi... totalna masakra!!! na koncu prawie wszystko padło ale auto wciaz paliło bez problemu. wiec dlugo sie nie zastanawiajac zabralem sie za wymiane na stare manetki! po wymianie sa te same komunikaty ale cała reszta jakby działa troche lepiej, dzis juz dziala centralny na wszystkie dzrzwi, podwietlenie deski i guzikow i ogolnie wszystkiego mruga ale pali sie czesciej niz wczesniej.to wszytko wyglada jak zawirusowany program... nie wiem co robic... moze podpowiecie co jest za to odpowiedzialne... moze jakis moduł... przypuszczam ze to wszystko stało sie prze to ze tamta manetka robiła zwarcie bo to od niej zaczeły sie problemy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no tak to jest najpierw trzeba czytać a potem brać sie za robote :gwizdanie:

zmieniłeś cały moduł więc rozwaliłeś też kodowanie ABSU stąd te wszystkie błędy :confused4:

poczytaj dokładnie ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0 bierz vaga i dodzieła :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...