austin225 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Czyli jak zdejme boczek konsoli od strony kierowcy to zeby nie wyciągać zegarów znajde ten dodany kabelek skoro ktoś go mostkował będzie się wyróżniał? dobrze myśle tylko jak go odebpne od masy to zaświeci mi się komunikat o braku płynu a czujnika jeszcze nie mam czyli na razie niech sobie tak będzie jeśli dobrze mówie. O akumulatorze to gdy przyciskam opcje CHECK na zegarach przy sprawdzaniu po koleji po którejś kontrolce jest wyświetlany żółty akumulator na żółtym tle czyli jeśli dobrze rozumuje info o słabym akumulatorze tylko czy to działa?
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Tak ściągasz boczek ten co pod nim są bezpieczniki, zaświeć sobie latarką, będzie widać niebieską kostkę wpiętą do licznika, od niej jeśli nie został jakoś schowany będzie szedł oddzielnie kabelek, jeśli ktoś wyjmował licznik to zapewne podpiął pod masę za licznikiem, a tam się nie dostaniesz bez wyjęcia licznika, chyba że ktoś robił bez wyjęcia licznika (bo się da) to masa będzie gdzieś nie daleko pod którąś ze śrubek. Ja wczoraj się nieźle wkurzyłem na brak powiadomienia o braku płynu, jadę sobie i co dwie minuty pryskam na szybę bo nic nie widać od soli (a skąd mogę wiedzieć ile płynu jeszcze mam), a tu nagle kuźwa brak płynu i nie pryska a szyba coraz bardziej biała od soli, akurat zjeżdżałem z autostrady i jadąc dalej szukając stacji kilka kilometrów prawie nic nie widziałem, więc okazuję się to czasem pomocną informacją ta kontrolka oczywiście z czujnikiem (po prostu bym bardziej oszczędzał i kupił płyn na czas). Co do wskaźnika akumulatora, to wskazuje bardzo słabe ładowanie alternatora lub brak ładowania.
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Własnie uporałem sie z montażem manetki wycieraczki do avanta i tempomatu oraz modulu. Kupilem to w komplecie na allegro. Mam problem z kodowaniem i adaptacja fisu. Wszedłem w 17-instrumenty,10- adaptacja 19 kanal i wpisałem wartość kodu 31001 (wcześniej była 30100) a tu zapaliła sie kontrolka spryskiwaczy i dzwiek .W polu kilometrów mała 2. Nie wiem co mam dalej robić, co zle zrobilem może ten vag nie odpowiedni typ vag-com 311-2. Prosze o pomoc
domin79 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Własnie uporałem sie z montażem manetki wycieraczki do avanta i tempomatu oraz modulu. Kupilem to w komplecie na allegro. Mam problem z kodowaniem i adaptacja fisu. Wszedłem w 17-instrumenty,10- adaptacja 19 kanal i wpisałem wartość kodu 31001 (wcześniej była 30100) a tu zapaliła sie kontrolka spryskiwaczy i dzwiek .W polu kilometrów mała 2. Nie wiem co mam dalej robić, co zle zrobilem może ten vag nie odpowiedni typ vag-com 311-2. Prosze o pomoc a czytałes co pisze na poczatku ?? masz zmasowac pina lub kupic czujnik poczytaj dokładnie:wink:
austin225 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Powiedzcie czy jeśli mam odblokowanego fisa zmienioną manetkę tylko brak tempomatu to czy dokupienie tempomatu i zakodowanie go uaktywni funkcje tempomatu czy trzeba jeszcze coś zmienić np moduł pod kierownicą aby było go gdzie wpiąć?
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Poczytaj to http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/
austin225 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Oki kolego pierwsze co to sprawdze vag-iem jaki mam moduł pod kiere dany dopiero będe myślał dalej widzę ze aby nawet dodać tempomat jeśli moduł obsłuży to kierownice trzeba zwalac i bawić się w rozpinanie poduchy...
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Trzeba, trzeba, ale to nic strasznego
austin225 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 chodzi mi o późniejsze błędy które wyskoczą i moze być problem z nimi po odłączeniu aku ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- i odpięciu poduchy
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak wyciągniesz kluczyk i nie będziesz odłączał aku, nie ma błędów poduchy jeśli jest dobrze wpięta. Ale jeśli wymienia się moduł kier. to trzeba liczyć się z tym że błędy jakieś będą, których trzeba się pozbyć (ale nie od poduchy).
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Domin czy przy zmianie modułu tez trzeba adoptować światła,kierunki,sygnał teraz ich nie mam, a co do czujnika to chyba mam bo jak brakuje płynu to sie zapal kontrolka.
domin79 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Domin czy przy zmianie modułu tez trzeba adoptować światła,kierunki,sygnał teraz ich nie mam, a co do czujnika to chyba mam bo jak brakuje płynu to sie zapal kontrolka. to cxzegos niepodłaczyłes skoro niemasz swiateł itd. moze kostke zle włozyłes do modułu:wink:
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 zmienilem stary modul z manetkami w standaedzie i wszystko dziala. ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:04 ---------- Mialem na mysli swiatla,kierunki
austin225 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak na razie nie mam żadnych błędów i wszystko jest oki, ale chyba nie można odłączać poduchy na podłączonym aku mimo kluczyk jest wyjęty..?
domin79 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 zmienilem stary modul z manetkami w standaedzie i wszystko dziala.---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:04 ---------- Mialem na mysli swiatla,kierunki to cos z modułem nie teges , napewno masz od a4?
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Macie Panowie jakis pomysl co zrobic z tym fisem?
domin79 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Macie Panowie jakis pomysl co zrobic z tym fisem? załóż sobie tylko manetke do sarego modułu i tez bedzie fis:wink:
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 tak od A4 z roku 2005 ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Modul ktory byl w aucie to 8e0 953 549 S bedzie pasowal do fisu i tempomatu?
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak na razie nie mam żadnych błędów i wszystko jest oki, ale chyba nie można odłączać poduchy na podłączonym aku mimo kluczyk jest wyjęty..? Można można, testowane kilka razy u mnie oraz w kilku innych A4 - zawsze zero błędów. ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ---------- tak od A4 z roku 2005---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Modul ktory byl w aucie to 8e0 953 549 S bedzie pasowal do fisu i tempomatu? Tylko FIS
kristof741 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 no tak moge sprobowac zrobic przekladke, ale tempomatu nie bedzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się