Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam,podepnę się pod temat kolegi ..... kupujesz goły słupek z oznaczenien BAU (bardzo trwałe silniki 2.5 stosowanie m.in. w a6 allroad) i oprzet pasuje od twojego silnika. inne 2.5 nie podejda bo mają inny stopień sprężania. Przemyśl to :-) coś to pytaj do mnie na PW napisz coś więcej ,też mam różne dziwne pomysły związane z innym 2.5 :gwizdanie:
kuba84 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 o swapie silnika BAU jest na a6-klubie wszystko dokładnie napisane
morsdicti Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4. 2.5 TDI chodzi jak agregat od klimatyzacji zamontowany za każdym Tesco przy rampie załadunków do działu mięsnego :/ Więc .... polemizowałbym czy 1.9 to aż taki klekot Taaa, 1.9 w porównaniu pracuje wręcz aksamitnie .... Kierowałeś kiedykolwiek 2.5 tdi dłużej niż 5 minut, że masz legitymację by pierd**** takie bzdury? Się w pompkę cmoknij kolego ... ja może nie mam legitymacji ale swoje wiem, jeździłem tym silnikiem już w starej "setce" potem w A6, w A4 B5 i to dość długo, jeździsz sobie B6tka z totalnie innym motorem i filozof z Ciebie wielki. 2.5 TDI to kibel - a ludzie którzy kupują takie samochody (przynajmniej tez z B5) powinni zdawać sobie sprawe, że nikt od nich tego później nie kupi. Ktoś tu jużdobrze wspomniał, ceny 2-3 tysiące niższe od podobnych aut z 1.9 TDI obojętnie jakim nawet 90 konne 1.9 są droższe od tych kiblów 2.5 TDI jeszcze tip'em to już wogóle .... niedługo za darmo będą oddawać. Taka jest niestety prawda .... każdy swoje chwali i ja Cie rozumiem ale daj się komuś wypowiedzieć a nie od razu jak cham spod osiedlowego "piwosza" ....
spetsnaz Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Się w pompkę cmoknij kolego ... ja może nie mam legitymacji ale swoje wiem, jeździłem tym silnikiem już w starej "setce" ciekawe... a ile ten silnik miał cylindrów?
morsdicti Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Się w pompkę cmoknij kolego ... ja może nie mam legitymacji ale swoje wiem, jeździłem tym silnikiem już w starej "setce" ciekawe... a ile ten silnik miał cylindrów? No rzeczywiście w setce (C4) był to pięcio-cylindrowy motor nie mniej jednak w A6 C4 (co dla mnie dalej jest "setka") były jużte motory V6 i to jedno i to samo ... wszystko dziadówa.
kubson Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jak kupywałeś zajechane motory to dziadówa :polew: żeby nie było OT. Napraw ten motor a będziesz zadowolony
andrewb25 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 najekonomiczniej to znaleźć drugi taki sam silnik w jakimś angliku lub aucie na cześci , sprawdzić go i przekładać, swap na 1.9 bez całego kompletnego dawcy nawet bym nie podchodził.
dodos27 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 panie inspektor po ile masz te głowice , w jakim stanie są osadzenia szklanek ? a mam pytanie : czym się różni afb 150 ps a akn 180 ?
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 150 to akn, afb. 180 to ake. [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 17:33_________________________________________________150 to akn, afb. 180 to ake.
arto19 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 a tak z ciekawości to jaki masz przebieg kolego ja u siebie mam 230 ttkm i smiga niezle oprócz pompy nie robiłem nic wałki ideał szklanki wymienione pestki ok koniki też bez skazy wiec albo przebieg ponad 400 450 albo odme szlak trafił i wałki sie sypneły. Ja proponuje zainwestowć w nowy silnik właśnie goły słupek BAU albo jak sie da BFC AYM to tez są dobre silniki. Apropo 1.9 to tez miałem oprócz klekotu i bezawaryjności spoko ale to nie ta bajka. V6 rządzi i niech kosztuje każda V-ka ma jakies problemy ale dzwięk jest nie do podrobienia!!!
scuzz Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Się w pompkę cmoknij kolego ... ja może nie mam legitymacji ale swoje wiem, jeździłem tym silnikiem już w starej "setce" ciekawe... a ile ten silnik miał cylindrów? No rzeczywiście w setce (C4) był to pięcio-cylindrowy motor nie mniej jednak w A6 C4 (co dla mnie dalej jest "setka") były jużte motory V6 i to jedno i to samo ... wszystko dziadówa. W A6 C4 były nadal R5 115KM i 140KM . Dopiero w C5 były V.
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Się w pompkę cmoknij kolego ... ja może nie mam legitymacji ale swoje wiem, jeździłem tym silnikiem już w starej "setce" ciekawe... a ile ten silnik miał cylindrów? No rzeczywiście w setce (C4) był to pięcio-cylindrowy motor nie mniej jednak w A6 C4 (co dla mnie dalej jest "setka") były jużte motory V6 i to jedno i to samo ... wszystko dziadówa. W A6 C4 były nadal R5 115KM i 140KM . Dopiero w C5 były V. Już nie chciałem tego pisać żeby się "koledze" jeszcze bardziej nie narazić .... Ale były V6 w A6 C4. Benzynowe ....
IDUAL Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Koledzy bo sie burdel zrobił w wątku piszecie że kup całe 1,9 zrób swapa i sprzedaj części. A może kolega mieszka w bloku i jest piekażem i nie ma garażu gdzie to ma zrobic. Ja wiem ża na forum sami fachowcy kup 2 A4 zrób z nich 1 A4 i sprzedaj częci że zarobisz na jeszcze jedną A4. Niestety kolega kupił mine i co by nie zrobił czy swap czy remont i tak około 6000 pociągnie.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 no to wybór należy do niego: 1. remont swojego 2. wstawienie innego 2,5 3. swap na 1,9 co by nie było tanio nie będzie ;(
fusse Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 w ogole co Cie podkusilo zeby kupic taki motor? przeciez to pali dosc sporo ropy, a na dodatek nie jedzie. byle jaki afn z czipem takiego 2,5tdi objeżdza, a silnik prosciutki i tani w naprawach jak naprawa cepa.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 może już nie dyskutujmy czemu taki wybrał i wyższościach jednego na drugim.. kupił ma, teraz coś trzeba z tym zrobić
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 w ogole co Cie podkusilo zeby kupic taki motor? przeciez to pali dosc sporo ropy, a na dodatek nie jedzie. byle jaki afn z czipem takiego 2,5tdi objeżdza, a silnik prosciutki i tani w naprawach jak naprawa cepa. Piertolisz jak potluczony widzę że ścigałes się z 2.5 którym jechał dziadek lub które jest dobrze rozjebane. Weź przestan głupoty gadać. Jestem pewien że ja moja seria AFB każde afn po programie robię jak chce (mówię o takim np 135 do 140ps) więc przestan piepszyc OT
Lukasz_N Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Widze ze temat przerodzil sie w watek pod tytulem: "kto kogo objezdza" A kolega dodos27 chcial tylko sie poradzic jak tanim kosztem miec sprawne autko ktorym moglby jeszcze pojezdzic :gwizdanie: P.S Dla calej reszty proponuje zalozyc osobny watek w ktorym kazdy bedzie mogl sie pochawalic ile razy i kogo objechal :polew: OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się