RalphA4 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Elo wszystkim rezaczą Ja mam krótkie pytanko odnośnie podniesienia mocy. Na chwile obecna mam IC + Reg. BRD + Wyciety kat + Down Pipe. Wynik 197 Kunia i 417 Nm frajda z jazdy fajna ale już mi trochę brakuje szczególenie góra w tym zestawie jest słabiutka :/ i pytanko co byście mi polecali tak przyszłościowo jak turbinka w ten zestawik żeby już w koszty nie wchodzić bo troche mnie to szarpło a jednak żeby coś niecośc poprawic. Podpowiem że rezalem Q i autko sie fajnie odpycha dodatkowo zagoscila skrzynia 2,5 TDI 6biegowa wiec już baza jest niezla. ( jako info dodatkowe moge dodać że wtryski już sa słabe bo Ali z Dynosoftu mowił mi to jak ją hamował ) A drógie pytanko jest natury technicznej otoż, najprawdopodobniej wysrał mi się dwumas i auto dostaje drgań wiec gdyby doszło do jego wymiany to chciałbym wiedzieć do kupić jedni mówią że z BRD. Nie wiem czy mam szukać pod mój silnik AWX czy dwumas pod skrzynie. Dodatko wyżej przeczytalem o jakimś karbonowym sprzegle. Dajcie jakieś namiary skąd można kupić jak cenowo i co polecacie ? Pozdrawiam
dejf Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Elo wszystkim rezaczą Ja mam krótkie pytanko odnośnie podniesienia mocy. Na chwile obecna mam IC + Reg. BRD + Wyciety kat + Down Pipe. Wynik 197 Kunia i 417 Nm frajda z jazdy fajna ale już mi trochę brakuje szczególenie góra w tym zestawie jest słabiutka :/ i pytanko co byście mi polecali tak przyszłościowo jak turbinka w ten zestawik żeby już w koszty nie wchodzić bo troche mnie to szarpło a jednak żeby coś niecośc poprawic. Podpowiem że rezalem Q i autko sie fajnie odpycha dodatkowo zagoscila skrzynia 2,5 TDI 6biegowa wiec już baza jest niezla. ( jako info dodatkowe moge dodać że wtryski już sa słabe bo Ali z Dynosoftu mowił mi to jak ją hamował ) A drógie pytanko jest natury technicznej otoż, najprawdopodobniej wysrał mi się dwumas i auto dostaje drgań wiec gdyby doszło do jego wymiany to chciałbym wiedzieć do kupić jedni mówią że z BRD. Nie wiem czy mam szukać pod mój silnik AWX czy dwumas pod skrzynie. Dodatko wyżej przeczytalem o jakimś karbonowym sprzegle. Dajcie jakieś namiary skąd można kupić jak cenowo i co polecacie ? Pozdrawiam Jaką moc chcesz osiągnąć kolego? 230ps? Do tego też się idzie przyzwyczaić i to całkiem szybko.
daniels Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Elo wszystkim rezaczą Ja mam krótkie pytanko odnośnie podniesienia mocy. Na chwile obecna mam IC + Reg. BRD + Wyciety kat + Down Pipe. Wynik 197 Kunia i 417 Nm frajda z jazdy fajna ale już mi trochę brakuje szczególenie góra w tym zestawie jest słabiutka :/ i pytanko co byście mi polecali tak przyszłościowo jak turbinka w ten zestawik żeby już w koszty nie wchodzić bo troche mnie to szarpło a jednak żeby coś niecośc poprawic. Podpowiem że rezalem Q i autko sie fajnie odpycha dodatkowo zagoscila skrzynia 2,5 TDI 6biegowa wiec już baza jest niezla. ( jako info dodatkowe moge dodać że wtryski już sa słabe bo Ali z Dynosoftu mowił mi to jak ją hamował ) A drógie pytanko jest natury technicznej otoż, najprawdopodobniej wysrał mi się dwumas i auto dostaje drgań wiec gdyby doszło do jego wymiany to chciałbym wiedzieć do kupić jedni mówią że z BRD. Nie wiem czy mam szukać pod mój silnik AWX czy dwumas pod skrzynie. Dodatko wyżej przeczytalem o jakimś karbonowym sprzegle. Dajcie jakieś namiary skąd można kupić jak cenowo i co polecacie ? Pozdrawiam sprzęgło zapodaj od BRD dwumas jest ten sam co AVF
RalphA4 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 myślałem coś ok 220 i lepszym nitonku, ale pytanie czy motor nie dostanie w dupe? ---------- Post dopisany at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:38 ---------- szlszalem ze juz i po 260 bylo 1.9 ale musialo byc dlubany slupek, a to juz raczej wieksze koszta. nawet sie nie orientuje
juby_p Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 co byście mi polecali tak przyszłościowo jak turbinka w ten zestawik żeby już w koszty nie wchodzić bo troche mnie to szarpło a jednak żeby coś niecośc poprawic. Było od razu kłaść GTB i musisz wtryski wymienić wiec koszty nabędą mniejsze
RalphA4 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 a macie jakieś namiary na dobre wtryski ? Może ALki ale chyby znaleźć dobre to ze swieca no ale może ktoś ma jakiś pomysł
Blachu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 a macie jakieś namiary na dobre wtryski ? Może ALki ale chyby znaleźć dobre to ze swieca no ale może ktoś ma jakiś pomysł Wyjmij pompki z swojego auta, wyślij do Nadarzyna. Tam zmienią Ci końcówki pompek na AL (wydajnościowo na tym samym poziomie co ori AL).
RalphA4 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 a macie jakieś namiary na dobre wtryski ? Może ALki ale chyby znaleźć dobre to ze swieca no ale może ktoś ma jakiś pomysł Wyjmij pompki z swojego auta, wyślij do Nadarzyna. Tam zmienią Ci końcówki pompek na AL (wydajnościowo na tym samym poziomie co ori AL). Nadarzyna? Kolego jakieś bardziej konkretne info ? bo to mi nic nie mówi
Blachu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wpisz w google "nadarzyn bogdan podkowiński". Możesz też uderzyć do "Cowboy'a" z forum vwgolf.pl (u nas też go widziałem na forum). Też zajmuje się tymi rzeczami - podobno lepiej niż Podkowiński. Wpisz w google "cowboy vwgolf.pl" - szukaj jego tematu z rozpiską dotyczącą wstawiania innych końcówek do pompek. Wstawiłbym Ci gotowe linki, ale korzystam obecnie z telefonu
dejf Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 wtryski 205/216/230/260, pompowtryski hybrydowe AL, RACE783 : Oferty specjalne - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
krzysiek23 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 auto po korekcie ale bez wykresu, Robert mowil ze jest zdrowe 190-195ps i 430nm przy doladow..1.7bar, gtb wstaje jak pojeb.....
caro86wlkp Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 gtb2056vl VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM może być?
juby_p Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 gtb2056vl VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMmoże być? tak sobie trzeba popracować nad softem;)
krystian821 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 auto po korekcie ale bez wykresu, Robert mowil ze jest zdrowe 190-195ps i 430nm przy doladow..1.7bar, gtb wstaje jak pojeb..... Ciesze sie że jesteś zadowolony,szkoda że nie masz wykresu. ---------- Post dopisany at 10:49 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- gtb2056vl VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMmoże być? Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje.
juby_p Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje. Sztangę to się ustawia raz przy przeróbce turbo a potem się jej nie dotyka
juby_p Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 No ładnie;) tylko dałbym tak ze smarowanie było by bardziej w pionie.
krystian821 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje. Sztangę to się ustawia raz przy przeróbce turbo a potem się jej nie dotyka Tyle że tutaj zbyt dobrze ustawiona nie jest,pozatym ja doregulowuje jeszcze na aucie zeby bylo ok. ---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:40 ---------- foto mojej GTBhttp://s13.postimage.org/kfxc0i6lv/DSC05310.jpg http://s14.postimage.org/v577d5vd9/DSC05311.jpg http://s9.postimage.org/hblmjrvl7/DSC05313.jpg Jak wrażenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się