biggman Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Numer jest inny. Zaczyna się na 3R0, poszukaj w wątku był podawany Edytowane 23 Lutego 2016 przez biggman
gelus Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Panowie pytanie, troche moze nie w temacie, ale czy jak do auta bez servo zaloze przekladnie z servo a jej nie podlacze to bede czul pogorszenie w prowadzeniu albo w komforcie jazdy? auto jezdzi na 235/35/19 9J i zalezy mi na stabilnym prowadzeniu sie auta
soul87 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 magiel z servo bez podlaczonej elektroniki chodzi ciezej niz zwykla maglownica
cinkers Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Ewentualnie mozna podłączyć ale przekaznik od np. S4. Twierdza tutaj ludzie ze szybciej sie utwardza od zwykłego Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
rafi10612 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 magiel z servo bez podlaczonej elektroniki chodzi ciezej niz zwykla maglownica Jezdzilem jakis czas na maglu z servo bez podlaczenia i nie polecam . Zle sie jedzie bo kierownica ciezko chodzi ,dziwne odglosy wydaje . Takze jak zmieniac to odrazu podlaczyc instalacje
awisnia Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Takie pytanie...czy do silnika 1.8t można dostać jakąś gotową wiązkę dla servotronica? Czy trzeba samemu kombinować? Jeśli można, to jaki ma numer. Aha i jeszcze jedno...bo ktoś tu pisał, że od EXEO kod zaczyna się od 3R1 a inny, że od 3R0, to jak to jest?
BeyerBrown Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Szukaj 3R1422072A BTW. Trzeci znak (cyfra) w numerze katalogowym koncernu VAG oznacza, że dana część przeznaczona jest do: 1- samochodów z kierownicą po lewej stronie 2 - samochodów z kierownicą po prawej stronie (angole) 0 - część pasująca w obu powyższych wersjach. Teraz wyobraź sobie, że masz maglownicę uniwersalną... łatwiej byłoby wywrócić hełm na lewą stronę Edytowane 18 Maja 2016 przez BeyerBrown
rafi10612 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Gotowa wiazke może ci kaju ogarnąć Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
awisnia Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Podziękował Jeszcze takie pytanie...czy można trochę (tydzień maks 2) pojeździć z tą przekładnią nie podpiętą w ogóle? Pytam bo będzie najpierw przekładnia, a potem dołożę bebechy elektryczne...
rozek Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Ciężko będzie Ci krecic. Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
biggman Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Można tylko będzie ciężej jak na zwykłym maglu
muszka76 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Witam Czy taki przekaźnik podejdzie do B7? http://allegro.pl/vw-audi-seat-4e0907307a-przekaznik-servotronic-i6352341835.html
cinkers Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam przekaznik z koncowka D i odlaczylem niedawno kabel od predkosci. Chodzi o wiele lzej takze np. Przy hamowaniu z 80 do 30 na przykład i próbie skretu. Z przekaznikiem jakos przy skrecie nadal byl utwardzony system a tutaj z racji tego że zawsze jest lekko nie ma tego problemu. W mieście o wiele lepiej mi sie tak jezdzi. Wiadomo, od pewnych predkosci to nie dosc że uciazliwe bo musisz cały czas kierownice trzymać sztywno zeby zadnych wachan nie było to wręcz niebezpieczne. Mysle też nad pstryczkiem jakims prostym i poza miastem wlaczac sygnal predkosci co by przekaznik zacząl dzialac. Ewentualnie zostaje kombinowanie z innymi przekaznikami ktore duzo pozniej utwardzaja system... Moze ten z s4? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Ściślej to przycisk z RS4 byłby idealny Da się to zrobić na przekaźniku bistabilnym, który raz by sygnał prędkości wyłączał a drugi raz by go włączał. Albo wręcz przełączałby pomiędzy dwoma sterownikami - pomiędzy takim z dużym wspomaganiem a drugim, z twardym - pro-sportowym Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez BeyerBrown
dawidoks Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam serdecznie. Nie b6/b7 ale pilne pytanie. Może ktoś się spotkał. Gdzie oryginalnie umiejscowione na wiązkach Audi są kostka z magla z jej gniazdem? Pacjent a6 c5.
golfagn Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Mój magiel cieknie i chciałem zamontować servotronic. Tylko czy jak ktoś podał na aukcji numer obudowy magla: 8E1422105D to mogę mieć pewność, że podejdzie do mojego autka? (B6 2,4). Dobrze rozumiem, że to z B7 magiel? I jeszcze jedno pytanie: pasujące przekaźniki pod magiel z B7. Czy pasują jakieś inne? Czy wystarczy, że będzie od servotronica i z numerem 640? Bo widzę, że są na allegro przekaźniki 640 za 20zł, ale to chyba do czego innego... Widziałem tez 640 servotronic ale z innym numerem seryjnym: 8E0907307D. To jak to jest? Dla potomnych: 8E0907307D też pasuje do B7, to poprzednik tego z manuala. Natomiast jak już wszystko skompletowałem i zaraz idę wszystko złożyć natrafiłem na jeden mały ale głupi problem: instalacja elektruczna. Niby dziecinnie prosta ale: nóżki 2 i 5 idą do zaworu na maglu. No i proste, na wtyczce przekaźnika jest dwójeczka, na wtyczkach też. Ale na maglu jak spojrzałem 1 i 2 jest odwrotnie w stosunku co to tego co jest na wtyczce Którym cyferkom mam zaufać? Tym z wtyczki czy z magla? Części oryginalne.
BeyerBrown Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Każdy sterownik będzie pasował, nawet ten np. z Puga, Cytryny czy VW, bo dostawcą jest niemiecki ZF. Audi jedynie modyfikowało program, czyli tzw. wsad w zal. od modelu. Na szczęście idzie go zmienić mając odpowiednie do tego narzędzia
golfagn Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Ja jestem właśnie po wymianie. Wyjęcie magla i włożenie nowego prawie nas pokonało bo ledwo co się przecisnął przy nadkolu. Ciekawe jak się go wymienia w warsztatach. No i nie miałem jak dokręcić jednego węża bo zabrakło czasu, więc jeszcze pozostało mi zalać układ i liczyć na to, że będzie szczelny Wie ktoś gdzie podłączyć kabelki do zaworu na maglu? Bo na wtyczce jest 1 i 2 a na kostce na zaworze odwrotnie. Czy po prostu przetestować jak lepiej? Ok, skończyłem instalację na amen. Kabelki od zaworka podłączyłem na chybił trafił i chyba zaskoczyło. Pierwsze spostrzeżenia: no układ pracuje zdecydowanie lżej. Wydaje mi się, że twardnieje w miarę prędkości, ale coś za mało jak na mój gust. Wie ktoś, przy jakiej prędkości twardnieje tak jak bez servotronic? Rozpędziłem się do 110 i nadal trochę za miękko. Czy możliwe, że jednak źle podłączyłem kabelki do magla? Na oko, jak bym źle podłączył to by twardniało przy niższych prędkościach a przy wyższych było bardziej miękkie. Niech ktoś mnie poprawi jak źle piszę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się