Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Multitronic - szarpnięcie przy ruszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to Bartku jeszcze 1 pytanko, ile kosztuje wymiana ATFu (wraz z olejem) i ile trwa? Szczerze mówiąc pytałem o to 2 mechaników i powiedzieli, że te skrzynie są "bezobsługowe" dlatego nie myślałem o tym.

Nie słuchaj żadnych druciarzy! w tej skrzyni olej co 50-60tyś musi być wymieniony !!! i tylko ori !!! co około 100tyś czyszczenie filtra zewnętrznego ,weź sobie głęboko do serca wszystkie rady kolegi Bart-s bo będziesz płakał i płacił ,rekordzista wydał na naprawę 8K

Opublikowano

No to tak. Dzwoniłem do serwisu Audi (Król – Knapik Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 60 35-307 Rzeszów Tel: 178627958) który jest najbliżej mnie. Wymieniają grawitacyjnie ale podkreślają, że jest to na życzenie klienta, bo W TEJ SKRZYNI NIE WYMIENIA SIĘ OLEJU i później może szarpać ;/. Koszt to ok 700PLN. I teraz nie wiem czy czekać aż zacznie często szarpać czy jednak wymieniać. (Chyba najlepiej jest mało wiedzieć bo dopiero teraz mam dylemat). Wg Was rozumiem że mam wymieniać - tak?

Opublikowano

Odwieczny problem - zależy do jakiego serwisu trafisz. Jedni odradzają, inni zachęcają, jeszcze inni chcą wlewać do skrzyni 8L ATF i wymieniać filtr magnetyczny... Innym razem zaleją Ci olej dla tiptronika. Cuda się dzieją i naprawdę trzeba pilnować aby trafić na serwisanta, który ma pojęcie o tym co robi. Faktem jest też to , że większość aut trafiających do nas z DE ma odnotowany w historii serwisowej regularnie wymieniany ATF (i to nie na wyraźne życzenie klienta).

Pytanie komu zaufasz? Użytkownikom tej skrzyni czy serwisowi? Twoje auto i decyzję sam musisz podjąć ;)

Opublikowano

Ja rozumiem, że jakiś druciarz raz widział skrzynię automatyczną w jakimś mercedesie z lat 80-tych i tam się nie oleju nie wymieniało, a teraz przenosi tę wiedzę na m.in. Multitroniki. Ale żeby w ASO tak twierdzili, to już jest masakra - przecież nawet w książce serwisowej jest napisane, żeby to robić co 60.000km.

@luklago Ja postanowiłem na wymianę oleju pojechać do Bartka, bo wiem, że podróż zwróci się z nawiązką. Z resztą jakoś niedługo znów 4Rings Service odwiedzę w celu likwidacji szarpnięć (dwumas i pewnie sprzęgło, ale to się okaże "w praniu").

Poza tym, można się audiolką przejechać, a to w końcu czysta przyjemność :cool1:

Opublikowano

No to tak. Dzwoniłem do serwisu Audi (Król – Knapik Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 60 35-307 Rzeszów Tel: 178627958) który jest najbliżej mnie. Wymieniają grawitacyjnie ale podkreślają, że jest to na życzenie klienta, bo W TEJ SKRZYNI NIE WYMIENIA SIĘ OLEJU i później może szarpać ;/. Koszt to ok 700PLN. I teraz nie wiem czy czekać aż zacznie często szarpać czy jednak wymieniać. (Chyba najlepiej jest mało wiedzieć bo dopiero teraz mam dylemat). Wg Was rozumiem że mam wymieniać - tak?

Kolego servis Audi to jak widzi tą skrzynie to ucieka gdzie pieprz rośnie ,ja jak kiedyś w łodzi byłem w serwisie na Pabianickiej na sprawdzanie stanu oleju to miałem wielkie wątpliwości czy oni to potrafią zrobić ,dopiero jak po około 3 godzinach czekania Pan w końcu powiedział że stan oleju jest OK to się uspokoiłem ale wiesz nie tym stwierdzeniem że stan oleju jest prawidłowy a tym że tak długo czekałem bo to świadczyło że mają jakieś pojęcie że skrzynia musi wystygnąć , dopiero jak byłem u Bartka to się okazało że było o 1L za dużo oleju czyli tak do końca serwis nie sprawdził poziomu ATF .

Sprawa wygląda tak że jak cię porządnie skasują za naprawę to zrozumiesz o czym tutaj pisaliśmy no ale wybór należy do ciebie każdy ma swój rozum :hi:

Opublikowano

Kolego jestem z Łańcuta a do Knapika jeździłem często z autami swojego szefa. O D P U Ś Ć sobie ten serwis ! ! ! Nie mają kompletnie wiedzy na temat tych skrzyni. Nawet filtr paliwa do 1.8T nie mają u siebie tylko na zamówienie! :wallbash: Nie wspomnę o obsłudze...

W naszych okolicach nie ma speców od MULTI. Dzwoniłem kiedyś do Sędziszowa, gdzie "szpec" się chwalił na stronie naprawą multitroniców ale jak popytałem go o kilka rzeczy to się oburzył bo on może jedynie zlać i wlać olej. :disgust: Jeżeli nie znasz się na tych skrzyniach to wydatek kilkuset zł na paliwo do 4rings do Wrześni warto poświęcić.

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Sterownik skrzyni został wyjęty i oddany do elektronika, który coś tam polutował. Od tamtego czasu (ok. 3 lat) zero problemów!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...