Fernando Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Witam, jak w temacie, co robicie w autku przed zimą?
OLIVER Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Kółka zimowe i gotowe smiley A może by tak jeszcze sprawdzić płyn chłodniczy ..jaka jest jego temperatura zamarzania . wymienić płyn spryskiwaczy na zimowy, Można by jeszcze sprawdzić akumulator w jakim jest stanie , ewentualnie go pod ładować prostownikiem , można by sprawdzić czy nie na zbierała się woda w filtrze paliwa...
Wojtek_A4 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Glinkowanie, czyszczenie lakieru plus twardy wosk nie zaszkodzi No i gumowe dywaniki
Mario82A4 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 U mnie wygląda to tak zmiana kół na zimówki , dywaniki gumowe , płyn do sprysków zimowy , płynu chłodniczego nie sprawdzam bo niedawno wymieniłem na nowy , filter paliwka wymieniony , jeszcze osłona pod silnik bo nie miałem i gotowe
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 wymiana filtrów i płynów kółka z zimówkami
Gracjan Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Koła zimowe, płyn do spryskiwaczy zimowy, osłona pod silnik, mycie, wymiana filtra kabinowego...
MultiPanda69 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Ja przed zimą i po zimie - wizyta w ASO - wymiana wszystkich płynów i wszystkich filtrów (nawet jak nie potrzeba to wymieniam - w końcu nie zaszkodzi) + zmiana kółek na zimowe, dywaniki gumowe jeżdżą od zeszłej zimy więc wkładanie ich mam z głowy
Skyliner89 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Zmieniam na Toyote Land Cruiser, a Audi chowam do garażu .
Armi Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 chowam audi wyciągam patrola Też mam ochotę schować audika na zimę, serce mnie boli jak patrzę jak zima na niego działa. Widzę, że sporo osób osłonę pod silnik montuje, chyba też tak zrobię. A reszta to zimówki, gwint na maksa w górę (jeszcze nie wiem jak go zabezpieczę), nowe plastikowe nadkola bo wersja letnia jest wersją letnią (i ma dziury) :> Megs-y na karoserię, boll na poszerzone nadkola (tak dla bezpieczeństwa). Dywaniki gumowe ale chyba będzie trzeba żeby szyby nie parowały. To chyba tyle
Kowi87 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 termostat swiece zarowe i akumulator to podstawa do sprawdzenia w dizlu, filtry rzecz oczywista
Gracjan Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 chowam audi wyciągam patrola Też mam ochotę schować audika na zimę, serce mnie boli jak patrzę jak zima na niego działa. Widzę, że sporo osób osłonę pod silnik montuje, chyba też tak zrobię. A reszta to zimówki, gwint na maksa w górę (jeszcze nie wiem jak go zabezpieczę), nowe plastikowe nadkola bo wersja letnia jest wersją letnią (i ma dziury) :> Megs-y na karoserię, boll na poszerzone nadkola (tak dla bezpieczeństwa). Dywaniki gumowe ale chyba będzie trzeba żeby szyby nie parowały. To chyba tyle Ja też zastanawiam się co z gwintem, myślałem żeby owinąć amory stretch-em. Co do kręcenia gwintem to zobaczę jak się będzie jeździć zimą na tej glebie która jest teraz.
Kowi87 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 A nie ma czasem w sprzedazy takich gumowych haromonijek, jakie są zakładane na golenie amortyzatorów w rowerach mysle ze taki patent by skutecznie ochronił na zime gwint
Armi Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 chowam audi wyciągam patrola Też mam ochotę schować audika na zimę, serce mnie boli jak patrzę jak zima na niego działa. Widzę, że sporo osób osłonę pod silnik montuje, chyba też tak zrobię. A reszta to zimówki, gwint na maksa w górę (jeszcze nie wiem jak go zabezpieczę), nowe plastikowe nadkola bo wersja letnia jest wersją letnią (i ma dziury) :> Megs-y na karoserię, boll na poszerzone nadkola (tak dla bezpieczeństwa). Dywaniki gumowe ale chyba będzie trzeba żeby szyby nie parowały. To chyba tyle Ja też zastanawiam się co z gwintem, myślałem żeby owinąć amory stretch-em. Co do kręcenia gwintem to zobaczę jak się będzie jeździć zimą na tej glebie która jest teraz. ja mogę dorabiać w zimę jako operator pługa Agnieszka mi opowiadała jak ostatnio jechała audikiem: jedzie jedzie, " o zabity ptaszek" To między koła. No i tam został (pewnie na rozpórce) Wypadł po kilkudziesięciu metrach
WIŚNIA Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a po co wam zimą osłona pod silnik?
I r o Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a po co wam zimą osłona pod silnik? a np. żeby się nie brudził
Mario82A4 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a po co wam zimą osłona pod silnik? Kolego po to żeby błoto i inny syf nie lecial na silnik , woda piach i inne zabrudzenia źle wpływają na paski rolki i np. alternator czy sprężarke klimy , nadodatek węże od klimy idą dardzo nisko i w zime można je łatwo uszkodzić
MultiPanda69 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 A to czemu nie używać tej osłony przez cały rok?
Skyliner89 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Ja tzw. pampersa już miałem seryjnie zamontowanego . Nie jest zamontowany o tak sobie tylko, żeby chronił silnik przed wymienionymi przez Mario82A4 czynnikami zewnętrznymi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się