Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1820

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Panowie, mógłby ktoś wypowiedzieć się o wynalazku o nazwie "panorama dach" ? w Co się z czym je :wink:

Filip a kiedy Ty furke zmieniłeś:shock3:

Nic mi jeszcze o zmianie nie wiadomo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip to ściemniacz. porusza się teraz mega szybkim, żółtym, 1.5dCi :grin: co do panoramy to zależy jak trafisz.. jak ja szukałem auta to 3 sztuki sprawdzane miały problem z przeciekaniem tego dachu.. :thumbdown: w historii nie zdziw się jak będzie napisane o uszczelnianiu bo to robią na każdym przeglądzie :wink: ja natomiast pamiętam historię właśnie tych 3 egzemplarzy, które sprawdzałem i jeździły kilkukrotnie na wymianę uszczelek przy dachu. ale bajer fajny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak to jest z montażem el. foteli do A5? Znajomy chcę żebym mu wymienił wnętrze w A5 na S-Linowe a teraz ma tylko grzanie d*p. To będzie tak jak w przypadku B6 że trzeba 1 przewód poprowadzić +12V do kostki, czy większa rzeźba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frosty, zobacz w "zrób to sam":wink:

Pany, dostałem rachunek, z którego wynika ze uzupełnili mi olej w silniku. Tylko ze ja mam Motula 5w40(502.00 wymieniany naturalnie w ASO), a uzupełnili "wiadomo czym" 5w30 LongLife(507.00):rant:27€ za litr:fool: To jest źle,średnio źle,czy bardzo źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro do nich idę i nie wiem co najlepiej powiedzieć:kwasny:

Wie ktoś jaki powinien być stan na bagnecie serwisowym w CDNC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak to jest z montażem el. foteli do A5? Znajomy chcę żebym mu wymienił wnętrze w A5 na S-Linowe a teraz ma tylko grzanie d*p. To będzie tak jak w przypadku B6 że trzeba 1 przewód poprowadzić +12V do kostki, czy większa rzeźba?

Ja u siebie w A4 miałem ręcznie regulowane fabrycznie, tylko była elektrycznie regulowana wypukłość pod lędźwie i grzanie, wstawiłem elektrycznie regulowane z S-Line i wszystko działa bez żadnych przeróbek kabli itp. Więc to zależy w co było to A5 wyposażone, jeśli całkowite pedały miał założone to pewnie jakieś kable trza będzie dorezać.

---------- Post dopisany at 00:49 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ----------

Panowie mam dylemat mogę mieć listwy s-line na próg w kolorze LY9Y a mój Kolor auta to LZ9Y.

Zastanawia mnie czy będzie widać tą różnicę. Oba to kolory metaliczne tylko mój z zawartością Perły.

A jaka masz alternatywę ... nie zakładać wcale bo za dużo perły, czy od razu malować ?? Ja bym założył jak jest, jeśli będzie znaczna różnica to pomalować zawsze można nawet na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frosty,

zobacz jakie ma teraz siedzenie czy z regulacją ledzwi i czy grzeje dupsko?

Klimatronik i mce tez musi być odpowiedni aby grzanie było. Jeśli chodzi o samą elektrykę jak nie ma, to jeden kabel 1,5mm do siedzenia od bezpieczników i masa od slupka...

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frosty,

zobacz jakie ma teraz siedzenie czy z regulacją ledzwi i czy grzeje dupsko?

Klimatronik i mce tez musi być odpowiedni aby grzanie było. Jeśli chodzi o samą elektrykę jak nie ma, to jeden kabel 1,5mm do siedzenia od bezpieczników i masa od slupka...

iPad Tapatalk HD

Frosty jak widać wystarczy zrobić to tak jak w b6 Podciągnąć trzeba plus od bezpieczników (który pojawia się po włączeniu zapłonu) a minus z dowolnego miejsca (przeważnie brązowy kabel)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siedzenia w wiązce bezpieczników są podłączone przed włączeniem zapłonu, po otwarciu drzwi system musi działać, a masa puszczona jest ze słupka nie z byle jakiego kabelka, bo może się przepalić czyli przekroju 1.5 mm, a do grzania 2,5mm :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siedzenia w wiązce bezpieczników są podłączone przed włączeniem zapłonu, po otwarciu drzwi system musi działać, a masa puszczona jest ze słupka nie z byle jakiego kabelka, bo może się przepalić czyli przekroju 1.5 mm, a do grzania 2,5mm :wink:

Jarek Fachura, dobrze gada :wink: Polać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stołki grzanie mają już i możliwe, że elektryczne lędźwie :wink:

To możliwie że plug and play ;)

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stołki grzanie mają już i możliwe, że elektryczne lędźwie :wink:

Tylko od razu bezpiecznik zmień na większy, do samych lędźwi jest o ile dobrze pamiętam 10A i na dłuższą metę nie wytrzyma elektryki stolków:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale dotknęła mnie klątwa zwana DPF...:kwasny: Zsunęła mi się obejma do IC i musiałem przejechać tak z nią około 25km. :facepalm: W tym czasie się prawdopodobnie zapchał DPF i wg VCDSa jest wartość 68g. Wczoraj prawie cały dzień próbowałem to wypalić na różne sposoby i nic. Czy jest możliwe, żeby DPF przy silniku CAPA w A5 się tak szybko zapchał? Czy można to jakoś wypalić? Czy po prostu wystrzelić to ustrojstwo w kosmos? Aha, na wszelki wypadek wymieniłem czujnik różnicy ciśnień i 260PLN w powietrze...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...