przem8 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Godzinę temu, NelsonPL napisał(a): Nie pytam czy kupic nowe tylko czy warto ladowa w auto 10-15 tys w naprawę silnika gdy wartość rynkowa auta to 20tys Ta naprawa wyjdzie o wiele więcej. Nowy rozrząd, okular, pewnie wałek z wariatorem, a gdzie obróbka głowicy? Same części wyjdą z dyche albo lepiej. Jak chcesz tym jezdzic jeszcze z 5 lat to sprawa do przemyślenia. Osobiście bym tego raczej nie naprawiał ale to moje prywatne zdanie. Oceń najpierw straty i niech ktos wyceni dokładnie robotę i potem myśl co dalej.
przem8 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Nie istnieje coś takiego jak tfsi i pewny używany słupek
NelsonPL Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Nie zgadzam się , że wartość 5 tys jeśli jest uszkodzone to raczej wartość większa, połowa ceny auta... Tym bardziej , że jest trochę doposażone.. Ten rocznik jest wyceniany obecnie na 20-22 tys zł Wrzucam oferty na neta.. Moja cena 10 000
NelsonPL Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego (edytowane) Cylinder 4 nie ma kompresji... Zmieliło klapę z kolektora. Ślady opiłków plastiku na świecy. Edytowane 11 Lutego przez NelsonPL
pelonek1 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego 46 minut temu, NelsonPL napisał(a): Ten rocznik jest wyceniany obecnie na 20-22 tys zł To @Dev Ci dobrze proponował, zastanów się dobrze.
NelsonPL Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Dobre żarty Za 2000 to moge mu sprzedać ale choinke zapachową z ULTRY
Langista Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego 2 godziny temu, przem8 napisał(a): Nie istnieje coś takiego jak tfsi i pewny używany słupek Nie wiem czemu ciągle myślałem że on ma 2.0 TDI 😅
NelsonPL Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego (edytowane) Ciekawi mnie tylko czy plastikowa klapa kolektora przy tak dużym ciśnieniu i prędkości auta ile wyrządziła szkody w cylinrze.. Plastik przy takich temperaturach raczej chyba rozsypał się w pył i stopił.. Mam rację? To nie metal by coś porządnie porysował itd Jednak skoro podobno nie ma kompresji to na bank jest coś uszkodzone? Zgadza się? Czy może tak być , że głowica będzie ok i wystarczy tylko coś przepłukać itp i bedzie kompresja? Nie znam sie na mechanice za bardzo...Jak możecie oświećcie mnie o co tam dokładnie biega. Co taki plastik mógł zrobić ? Edytowane 11 Lutego przez NelsonPL
Langista Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) To nie jest zwykły plastik a tworzywo termo utwardzalne, i tak, potrafi narobić bardzo dużo szkód, bo wystarczy że wpadnie mały kawałek i przyczepi się do przylgni zawora, ten się zamknie i go skrzywi. Najprawdopodobniej u Ciebie jest taki przypadek. Musi dojść do demontażu i oceny strat, bo możesz być w czepku urodzony, i może być tylko głowica do roboty (hociaż jak tyle rozbebeszone to nie wymienić pierścieni przy takiej robicie to grzech) co znacznie zmniejsza koszta. Edytowane 12 Lutego przez Langista
NelsonPL Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Rozumiem... Czy takie sprawdzenie kamerka endoskopową które będę miał robione w piątek wszystko pokaże? Czyli przy odrobinie szczęścia, mogą nie być koszta tak wysokie jak pisałem powyżej? Zaznaczam tez ,że .moje auto jest z tą slynną wadą olejową... .Ma przebieg 208 tys km Dziekuje , że mi to dokładnie opisałeś.. Na czym polega to sprawdzanie kamerką endeskopową? Bardziej mi chodzi ile muszą rozebrać by się tam dostać? Czy sam kolektor czy jeszcze coś? Proszę o dokładny opis co muszą zdemontować... Edytowane 12 Lutego przez NelsonPL
Hugo Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego @NelsonPL nie czekaj na gotowe, tylko otwórz Google, wpisz co szukasz i znajdziesz bez problemu filmiki.
Dev Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego 13 godzin temu, NelsonPL napisał(a): Nie zgadzam się , że wartość 5 tys jeśli jest uszkodzone to raczej wartość większa, połowa ceny auta... Tym bardziej , że jest trochę doposażone.. Ten rocznik jest wyceniany obecnie na 20-22 tys zł Wrzucam oferty na neta.. Moja cena 10 000 no dobra, czekamy na rozwój sytuacji 13 godzin temu, NelsonPL napisał(a): Ten rocznik jest wyceniany obecnie na 20-22 tys zł mów o realnych cenach a nie o takiej która sobie wymysliłes
Langista Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego Bardzo dużo nagrań z wady tego silnika (i jej późniejszej naprawy oraz wyceny) ma Coobcio Garage na YouTube. W zasadzie na tym zdobył popularność. Silniki oddaje do SzczepanVAG, który zna je jak własne kieszenie, przez co też robota jest pewna i z sensowną gwarancją. Co do sprawdzania kamerą, wystarczy zdemontować cewki zapłonowe i wykręcić świece. 1
NelsonPL Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Langista co ty byś zrobił jakby to było Twoje auto? Ładował kase w naprawe czy sprzedal? Edytowane 12 Lutego przez NelsonPL
Langista Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego Ja jestem w stanie zrobić sobie taką naprawę sam, zlecając komuś, koszta rosną trzy krotnie, co mija się w ogóle z sensem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się