Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy kabel 11.11 poradzi sobie z kodowaniem B8 2009r czy szukac na aliexpres cos nowszego?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy kabel 11.11 poradzi sobie z kodowaniem B8 2009r czy szukac na aliexpres cos nowszego?

Da radę :)

Opublikowano (edytowane)

Orientuje się ktoś, kto tu na forum handlował/handluje wycieraczkami szyb? :decayed:

I dwa, idzie wymienić w tylnej wycieraczce sprężynę dociskającą pióro? Nie zbiera mi idealnie równo i troszkę mnie to wpienia :)

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano

Ma ktoś może założone sprężyny eibach pro-kit w b8 3.0 TDI quattro manual avant?

Oryginalnie wcześniej miałem zawieszenie 1BE i nie zmierzyłem wysokości do błotników przód i tył przed zmianą sprężyn ale wizualnie auto stało równo.

Teraz coś słabo to wyszło bo wysokość do środku rantu błotnika przód mam 65,5 cm a tył 67,5 cm co jest widoczne, że przód jest niżej.

Koła zimowe 18" 245/40 ciśnienie z przodu 2,8 z tyłu 2,5

Sprężyny dobrane wg nacisków na osie (pozycja "1-" i "2-" na tabliczce znamionowej) przez autoryzowanego dystrybutora.

Może ktoś ma możliwość zmierzenia wysokości u siebie dla porównania?

Opublikowano

Czy kabel 11.11 poradzi sobie z kodowaniem B8 2009r czy szukac na aliexpres cos nowszego?

Jeśli i tak zamawiasz, to 15.7.

Opublikowano

Ma ktoś może założone sprężyny eibach pro-kit w b8 3.0 TDI quattro manual avant?

Oryginalnie wcześniej miałem zawieszenie 1BE i nie zmierzyłem wysokości do błotników przód i tył przed zmianą sprężyn ale wizualnie auto stało równo.

Teraz coś słabo to wyszło bo wysokość do środku rantu błotnika przód mam 65,5 cm a tył 67,5 cm co jest widoczne, że przód jest niżej.

Koła zimowe 18" 245/40 ciśnienie z przodu 2,8 z tyłu 2,5

Sprężyny dobrane wg nacisków na osie (pozycja "1-" i "2-" na tabliczce znamionowej) przez autoryzowanego dystrybutora.

Może ktoś ma możliwość zmierzenia wysokości u siebie dla porównania?

W moim 2.0tdi po założeniu eibach pro kit przod i tyl mam na tej samej wysokosci 65,5cm od podloza przez środek kola az do blotnika. Również ma 1BE. Kola 225/45/18 przod i tyl mam na pompowane na 2,4.

Opublikowano

Hmm, a nie lepiej poszukać na alledrogo i dołożyć ze 150 - 200 zeta i kupić ori?

Mi udało się kupić za 800 zł + przesyłka (chyba 30zł, nie pamiętam dokładnie)

Opublikowano (edytowane)

Hmm, a nie lepiej poszukać na alledrogo i dołożyć ze 150 - 200 zeta i kupić ori?

Mi udało się kupić za 800 zł + przesyłka (chyba 30zł, nie pamiętam dokładnie)

Też jestem za ori , tylko ciekawi mnie fakt ceny w porównaniu do jakości i plug&play :)

A może ktoś testował

Edytowane przez Rlabel
Opublikowano

Grzesiu WRCLaguna ma takie moduly pod modul komfortu wpinane ;)

Gdzie Semi Dynamic pod moduł komfortu wpinasz. . .

Opublikowano

Hmm, a nie lepiej poszukać na alledrogo i dołożyć ze 150 - 200 zeta i kupić ori?

Mi udało się kupić za 800 zł + przesyłka (chyba 30zł, nie pamiętam dokładnie)

Też jestem za ori , tylko ciekawi mnie fakt ceny w porównaniu do jakości i plug&play :)

A może ktoś testował

Szkoda zachodu.

Opublikowano

Pany miał ktoś może stycznoczność z VW Phaeton-em. Znajomy chce kupić 2008r 3.0tdi a opini jak na lekarstwo. Może ktoś wie jakie są jego bolączki oprócz łańcucha rozrządu, który niby jest poprawiony w tym roczniku. Dzięki

Opublikowano

Pany miał ktoś może stycznoczność z VW Phaeton-em. Znajomy chce kupić 2008r 3.0tdi a opini jak na lekarstwo. Może ktoś wie jakie są jego bolączki oprócz łańcucha rozrządu, który niby jest poprawiony w tym roczniku. Dzięki

Elektronika siada, wszystkie sa zazwyczaj juz malowane i rzezbione (bardzo drogie czesci) i wszystkie drą przednie opony - ten typ tak ma.

Sam chcialem jakis czas temu kupic Frjta, ale oo obejrzeniu kilku odpuscilem [emoji14]

Wysłane z Note 3

Opublikowano

A o 3.0 w b8 się ktoś wypowie. Patrzę na 2009 rok w automacie. Wychodziły tam 6 biegowe prawda? Nie jest to to co CDUC ale jest chyba lepszy niż ASB w b7?

Opublikowano

Pany miał ktoś może stycznoczność z VW Phaeton-em. Znajomy chce kupić 2008r 3.0tdi a opini jak na lekarstwo. Może ktoś wie jakie są jego bolączki oprócz łańcucha rozrządu, który niby jest poprawiony w tym roczniku. Dzięki

Elektronika siada, wszystkie sa zazwyczaj juz malowane i rzezbione (bardzo drogie czesci) i wszystkie drą przednie opony - ten typ tak ma.

Sam chcialem jakis czas temu kupic Frjta, ale oo obejrzeniu kilku odpuscilem [emoji14]

Wysłane z Note 3

Dzięki Kriss, czyli musi odpuścić temat.
Opublikowano

Pany miał ktoś może stycznoczność z VW Phaeton-em. Znajomy chce kupić 2008r 3.0tdi a opini jak na lekarstwo. Może ktoś wie jakie są jego bolączki oprócz łańcucha rozrządu, który niby jest poprawiony w tym roczniku. Dzięki

Elektronika siada, wszystkie sa zazwyczaj juz malowane i rzezbione (bardzo drogie czesci) i wszystkie drą przednie opony - ten typ tak ma.

Sam chcialem jakis czas temu kupic Frjta, ale oo obejrzeniu kilku odpuscilem [emoji14]

Wysłane z Note 3

Dzięki Kriss, czyli musi odpuścić temat.

No nie musi, niech zobaczy kilka ;-)

Wysłane z Note 3

Opublikowano

Ma ktoś może założone sprężyny eibach pro-kit w b8 3.0 TDI quattro manual avant?

Oryginalnie wcześniej miałem zawieszenie 1BE i nie zmierzyłem wysokości do błotników przód i tył przed zmianą sprężyn ale wizualnie auto stało równo.

Teraz coś słabo to wyszło bo wysokość do środku rantu błotnika przód mam 65,5 cm a tył 67,5 cm co jest widoczne, że przód jest niżej.

Koła zimowe 18" 245/40 ciśnienie z przodu 2,8 z tyłu 2,5

Sprężyny dobrane wg nacisków na osie (pozycja "1-" i "2-" na tabliczce znamionowej) przez autoryzowanego dystrybutora.

Może ktoś ma możliwość zmierzenia wysokości u siebie dla porównania?

Te sprężyny eibacha do quattro tak mają. Ja w 2.0D quattro mam 655 mm przód i 680mm tył

Opublikowano

Ma ktoś może założone sprężyny eibach pro-kit w b8 3.0 TDI quattro manual avant?

Oryginalnie wcześniej miałem zawieszenie 1BE i nie zmierzyłem wysokości do błotników przód i tył przed zmianą sprężyn ale wizualnie auto stało równo.

Teraz coś słabo to wyszło bo wysokość do środku rantu błotnika przód mam 65,5 cm a tył 67,5 cm co jest widoczne, że przód jest niżej.

Koła zimowe 18" 245/40 ciśnienie z przodu 2,8 z tyłu 2,5

Sprężyny dobrane wg nacisków na osie (pozycja "1-" i "2-" na tabliczce znamionowej) przez autoryzowanego dystrybutora.

Może ktoś ma możliwość zmierzenia wysokości u siebie dla porównania?

Te sprężyny eibacha do quattro tak mają. Ja w 2.0D quattro mam 655 mm przód i 680mm tył

Dzięki bardzo za twoją odpowiedź

Coś z tym udało Ci się zrobić? Czy reklamowałeś?

Opublikowano (edytowane)

Nic się z tym nie da zrobić. Eibach tak dobrał klasę wagową na tył przy quattro, że jest z zapasem. Jedyne wyjście to wkładać na tył od 2.0 tdi fwd, bo tam klasa wagowa jest jedynie trochę niższa niż podaje audi na kielichu.

Edytowane przez bodas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...