l2k2 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Really? Wyciągnięcie kratki halogena i odkręcenie 2 torxów jak mówi instrukcja, gdzie masz swobodny dostęp do lampy jest bardziej pracochłonne niż grzebanie przez dziurkę między kołem i nadkolem?
komoornik Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni. I też wystarczy wykręcić dwie śrubki. Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować. Edytowane 24 Grudnia 2016 przez komoornik
Kooga Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni. I też wystarczy wykręcić dwie śrubki. Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować. Hmm, to ja nawet nie wiedzialem, ze w instrukcji jest ten drugi sposob niz wyciagniecie zarowki od nadkola Dla mnie bardzo dobry sposob jest ten od nadkola, wygodny
wrclaguna Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzeniaskładam Wszystkim serdeczne życzeniawszelkiej pomyślności, niepowtarzalnej atmosfery,ciepła oraz obfitości wszelkich dóbr.Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia,poczucie prywatnego i zawodowego spełnieniatowarzyszą wszystkim Moim znajomym przez cały Nowy Rok.Pozdrawiam wszystkich Fanów AUDI
barca8585 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 dzięki na wzajem wszystkiego najlepszego
ArkadiuS Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni. I też wystarczy wykręcić dwie śrubki. Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować. Albo zjadłem za slabe sniadanie albo u mnie kratka siedzi tak mocno. Po chwili silowania z wyrywaniem kratki przeszedłem do wariantu z odkreceniem oslony blotnika. I ten wariant polecam [emoji106] Caly ten sposób wraz z wymianą zarwoki to ok 2-3min na strone [emoji123] Efekt to nowe żarówki xtec 4300k Pierwsza na pokladzie po stronie lewej Bixenon vs stara ori zarowka Osram Bixenon vs nowa zarowka xtec Efekt koncowy Edytowane 24 Grudnia 2016 przez ArkadiuS
KoJ@K Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?
TOM3K Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?q3 mojego wujka jak i tiguan drugiego ma te problemy ale w ASO mówią ze to nie problem dla tych silników
leewang Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?q3 mojego wujka jak i tiguan drugiego ma te problemy ale w ASO mówią ze to nie problem dla tych silników To samo u mnie w CAGA, podobno norma w 2.0 TDI.
dawidg2 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ? Za ostrożnie jeździsz. Trzeba bardziej cisnąć, A tak na poważnie, u mnie ten sam problem, jak temp powietrza koło zera, to mam u mnie między 80 a 90st temperaturę.
KoJ@K Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Ale po takim dystansie to nawet przy delikatnej jezdzie AVFy w B6 mi sie grzeja spokojnie i to z wywalonymi egrami, ale mowicie, zeby sie tym nie przejmowac bo to norma? Edytowane 26 Grudnia 2016 przez KoJ@K
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Gdzies na FORUM temat był juz poruszanyhttps://a4-klub.pl/index.php?/topic/341701-problem-z-utrzymaniem-temperatury/#entry4685003 Silniki CR słabo sie nagrzewaja przy nizszych temperaturach
Yoghurt Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Panowie, dostalem uchwyt samochodowy z ladowarka indukcyjna. Chcialem sobie puscic do tego kabel na stale ale ze nie lubie platajacych sie kabli to chcialem sie wpiat w zapalniczke pod panelem kliny, za mmi i jakosc wyjsc przez ten srodkowy nawiew powietrza na przednia szybe lub przez kratke glosnika centralnego. jest tam jakies przejscie? ta sie to ogarnac bez rozbierania połowy samochodu?
czester Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 U mnie po ok 8-10 km lapie temperature 90stopni, pomogla dopiero wymiana termostatu. Nie ma opcji, zeby po 30km sie nie nagrzal, chyba ze grzanie jest na maxa caly czas. Ktos kiedys rozbieral galke na czesci pierwsze i montowal czerwonego ringa, pomoze ktos znalezc ten temat albo podpowie jak rozebrac galeczke na czesci ?
lukjar7 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam Panowie, długo mnie nie było tu na forum. Planuje kupno s4 b8, potrzebuje konkretnej wiedzy na temat silnika i skrzyni, kto na forum ma taka ese ? czy to prawda ze manualne sprzeglo 240mm na seryjnym programie nawet nie daje rady ? bo docelowo ma zagoscic w mojej przyszlej stage 3 czy s-tronic powyzej 100k rpm kazdy ma problemy ? bo tak twiedzi sportmile, naprawa ponad 13 k pln u nich. Silnik fajny bo ma potencjal, jak spalanie ? Cieknie z niego jak z prosiaka jak z tych starych V-ek ? czy kolektory mocno zarastaja sadza ?
Kooga Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 U mnie po ok 8-10 km lapie temperature 90stopni, pomogla dopiero wymiana termostatu. Nie ma opcji, zeby po 30km sie nie nagrzal, chyba ze grzanie jest na maxa caly czas. Ktos kiedys rozbieral galke na czesci pierwsze i montowal czerwonego ringa, pomoze ktos znalezc ten temat albo podpowie jak rozebrac galeczke na czesci ? Czesc, Simon sie bawil w takie rzeczy https://a4-klub.pl/index.php?/topic/274749-a4-b8-caha-by-simon-75/page-23 Strona 23 i 24
czester Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Dzieki bardzo, gdzies indziej to widzialem, ale to chyba wystarczajaco mnie zniechecilo
komoornik Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam Panowie, długo mnie nie było tu na forum. Planuje kupno s4 b8, potrzebuje konkretnej wiedzy na temat silnika i skrzyni, kto na forum ma taka ese ? czy to prawda ze manualne sprzeglo 240mm na seryjnym programie nawet nie daje rady ? bo docelowo ma zagoscic w mojej przyszlej stage 3 czy s-tronic powyzej 100k rpm kazdy ma problemy ? bo tak twiedzi sportmile, naprawa ponad 13 k pln u nich. Silnik fajny bo ma potencjal, jak spalanie ? Cieknie z niego jak z prosiaka jak z tych starych V-ek ? czy kolektory mocno zarastaja sadza ? Sportmile to się w głowie poprzewracało. 2500 netto chcą za sam program. Chyba za dużo RS6 u nich było, nic tylko szukają jeleni. Generalkę S Tronica można ogarnąć za 7k. Stage 3 czyli co? Mniejsze koło kompresora i remap na 450KM fabryczne sprzęgła S Tronica powinny ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się