Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, mam ostatnio taki objaw że jak wcisnę ostro pedał gazu na 4,5,6 przy niskich obrotach to czasami zaczyna się dusić i mulić przez chwilę po czym zaczyna przyspieszać. I kiedy tak muli to gaśnie na wyświetlaczu symbol biegu na którym jadę...co to może być?:)

A drugi problem to jakiś dziwny hałas (huczenie, buczenie czy jak to nazwać), który wycisza się po przekroczeniu magicznej granicy prędkości 140km/h. Wykluczyłem już opony, bo po zmianie na letnie jest tak samo, łożysko też chyba nie bo kiedy poruszam kierownicą to się nic nie zmienia (chyba że tylne?)

Od silnika też to raczej nie jest bo silnik słychać swoją drogą jako oddzielny dźwięk, poza tym kiedy się zatrzymam i wcisnę gaz to tego nie słychać, jedynie podczas jazdy 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zakodowalem dzisiaj TPMS i wywalalo mi błąd. W MMI nie mam jak ustawić ze ciśnienie jest prawidłowe nie mam tej funkcji. Wykodowalem ten układ i mam dalej błąd na fisie dodatkowo jest 'Störung in ESP' czyli usterka ESP a błędu w vcds nie ma. Co jest nie tak?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
SuperB 2.0 TFSI 280HP 4x4 DSG poprogramie [emoji4]
robi wrażenie [emoji4]
superB.jpg

Ile wazy taki superb?
Niezly przyrost.. tez mysle powoli o s3 z tym silnikiem.. chociaz kusi jakies v8 bo to pewnie bedzie moj ostatni spalinowy samochod..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano
28 minut temu, st4yKool napisał:


Ile wazy taki superb?
Niezly przyrost.. tez mysle powoli o s3 z tym silnikiem.. chociaz kusi jakies v8 bo to pewnie bedzie moj ostatni spalinowy samochod..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Masa własna: 1575 kg jak A4 B8 mniej więcej
Opublikowano

Znacznie mniej...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, st4yKool napisał:

Znacznie mniej...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

to porównałem do mojego FWD, faktycznie jak to porównasz do quattro to mniej. Felgi też ma węższe w standardzie. Niestety skoda ma być tania i mało palić :) i to czuć na każdym kroku w tym aucie.

Tak z innej beczki wczoraj wracałem z Warszawy A7 3.0 245KM powiem szczerze że miałem wrażenie że to auto gorzej przyspiesza niż moja A4, głośno w środku przy większych prędkościach ( chyba przez te szyby bez ramek ) ogólnie wrażenie słabe.

 

4 minuty temu, st4yKool napisał:

 

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Opublikowano

No b8 to krowa.. zreszta wiekszosc aut w prawie full opxji i z q jest ciezka.. najglupsza chyba jest roznica miedzy s3 a rs3.. ten 2x drozszy jest ciezszy.. idiotyzm.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

A7 jest ciezke i wielkie.. i halasie tez slyszalem.. w takim aucie to min 350-400 koni...

Sent from my SM-T815 using Tapatalk

Opublikowano
24 minuty temu, st4yKool napisał:

A7 jest ciezke i wielkie.. i halasie tez slyszalem.. w takim aucie to min 350-400 koni...

Sent from my SM-T815 using Tapatalk
 

Dodatkowo koła 20 cali zabiły całkowicie ten samochód do tego stopnia że nie mógł zgubić zwykłego nowego Forda Mondeo :) Co prawda gość złożył lusterka :facepalm: ale do 230km/h właściwie szedł równo

Opublikowano

No nie ma sie co dziwic.. masa i te kapcie.. q..
Ale furacz jest ladny.. sylwetka itp :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

Hej , mam sprawę bo nie mogę znaleźć działającej etki żeby znaleźć , a potrzebuje schemat na którym będzie widać rurki które przychodzą do nagrzewnicy od strony komory silnika, na ogólnym schemacie układu chłodzenia ich nie ma a potrzebuję numer jednej z 2 rurek które są ze sobą z czepione plastikowymi obejmami, bo mi puszcza właśnie w tym miejscu płyn chłodniczy , silnika 2.0tdi CGLC b8 2012rok, poratujecie coś ?

Opublikowano
Hej , mam sprawę bo nie mogę znaleźć działającej etki żeby znaleźć , a potrzebuje schemat na którym będzie widać rurki które przychodzą do nagrzewnicy od strony komory silnika, na ogólnym schemacie układu chłodzenia ich nie ma a potrzebuję numer jednej z 2 rurek które są ze sobą z czepione plastikowymi obejmami, bo mi puszcza właśnie w tym miejscu płyn chłodniczy , silnika 2.0tdi CGLC b8 2012rok, poratujecie coś ?

Tyle szukałeś a i tak coś niegra? :decayed:

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, TOM3K napisał:


Tyle szukałeś a i tak coś niegra? :decayed:

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

Nie można mieć wszystkiego :D  to pomoże ktoś ? 

Opublikowano

Panowie jak wyciagnac przycisk otwierania klapy w drzwiach kierowcy? Trzeba zdjac caly boczek czy mozna go podwazyc?

Opublikowano

jeśli dobrze pamiętam to do wymiany na poliftowy napewno nei zdejmowałem boczka więc musi dać się go podważyć :D

Opublikowano

Dzięki,  jak zawsze pomocny :D

Powiedz mi jeszcze,  jak wyciagnac  przełącznik świateł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...