Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3.0 tdi jeżeli chcesz pojeździć a nie tylko się toczyć :)

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, Dariusz30 napisał:

1. Silniki Benzynowe odpadają jeżeli myślimy o dobrym spalaniu ? 

W 2.0TFSI średnie spalanie przy quattro i automacie będzie na poziomie 10l

Opublikowano
9 minut temu, Hugo napisał:

W 2.0TFSI średnie spalanie przy quattro i automacie będzie na poziomie 10l

Haha chyba w snach ;) średnie spalanie to tak bardziej 12l a teraz jak zimno to 15, wiem bo mam a nie kolega kolegi opowiadał ;)

Opublikowano
16 godzin temu, PIXI napisał:

Spoko, dam znać :)

Nie dostałem nadal żadnej odpowiedzi więc własnie nastukałem maila bezpośrednio do konkretnego Pana z servisu. Ciekawe kiedy odpisze :)

Opublikowano
13 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Haha chyba w snach ;) średnie spalanie to tak bardziej 12l a teraz jak zimno to 15, wiem bo mam a nie kolega kolegi opowiadał ;)

Ja też kolegów nie pytam :decayed:

Opublikowano

Może to zabrzmieć jak nie lada poemat :D

Jeździłem B6 1.9 AVF manual po modzie 190km 400nm w napędzie quattro-rozmiar opon 225/45R17. Ewidentnie napęd dosłownie zabijał ten sinik, uważam jeśli silnik 4-cylindrowy to musi być mocny plus dobra skrzynia z odpowiednimi przełożeniami np. s-tronic inaczej sam napęd generował duże obciążenie i auto jechało dużo słabiej niż taki sam silnik w ośce plus oczywiście spalanie duże w koło komina minimum 9 a w trasie w męczarniach i bardzo lekkim operowaniu gazem do 120 udało się zejść do 6,5.

Jeździłem B7 3.0 ASB manual po modzie 300km 600nm oczywiście w quattro-rozmiar opon 235/40R18. Auto jechało z dużą lekkością i nie czuło w ogóle oporu napędu quattro mega elastyczne i szybkie. Spalanie kiedyś na siłę udało się zejść w trasie do 7.2 a normalne to w koło komina 11 trasa 8,5.

Jeździłem B7 2.0 BKD manual po modzie 210km 450nm FWD-rozmiar opon 225/40R18. Bardzo przyjemne połączenie, auto na co dzień bardzo elastyczne jedynie czasami brakowało trakcji quattro. Spalanie najmniejsze względem poprzedników  w trasie na spokojnie można osiągnąć 6 litrów i mniej natomiast w koło komina paliło tylko 7,5.

Teraz Jeżdżę B8 3.0 CCWA manual(wiem lepszy i praktyczniejszy byłby w automacie) po modzie 310km 650nm quattro-rozmiar opon 235/40R19. Auto jest najlepszym połączeniem wszystkich poprzednich moich audików A4 elastyczność, płynność jazdy, dynamika plus przyspieszenie do tego odpowiednie spalanie. Generalnie im dalej jedziesz tym mniej pali jak się dobrze rozgrzeje (trasa powyżej 100km) to nie problem w trasie przy spokojnej jeździe do 120 zejść do poziomu 6,2 litra, dynamiczna jazda w trasie 7,2-7,5 litra, ogień w trasie 9 itrów, normalna jazda w koło komina trasy ok. 10 km 8.5-9 litrów  samo miasto 10-12 litrów. Reasumując generalnie u mnie średnia z tankowania trochę trasy trochę w koło komina i miasta wychodzi zimą ok. 8,5 litra latem ok. 7,5 litra

To by było na tyle :D

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Jakie ledy zakładanie w podsufitke cis konkretnego polecacie? Interesują mnie tylko te w podsyfitke [emoji16]

Opublikowano
20 minut temu, fafnasty napisał:

Jakie ledy zakładanie w podsufitke cis konkretnego polecacie? Interesują mnie tylko te w podsyfitke emoji16.png

20180129_173902-600x787.png

Zrobię zdjęcie jutro wieczorem.. Ale jest ok. 

Opublikowano
6 godzin temu, reikeb napisał:

Nie dostałem nadal żadnej odpowiedzi więc własnie nastukałem maila bezpośrednio do konkretnego Pana z servisu. Ciekawe kiedy odpisze :)

?

Opublikowano

Kupiłeś w PL czy w krainie ryżu ?

Opublikowano
2 minuty temu, wikary napisał:

Kupiłeś w PL czy w krainie ryżu ?

W DE, 65euro.. 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, fafnasty napisał:

Jakie ledy zakładanie w podsufitke cis konkretnego polecacie? Interesują mnie tylko te w podsyfitke emoji16.png

Napisz do kolegi Tomnik na forum :)

 

 

Czy oslona silnika ze zderzakiem s-line jest inna niz przy zwyklym zderzaku?
Zastanawiam sie nad tym czy trzeba oslone zmienic przy wymianie zderzaka :eusathink:

Edytowane przez Kooga
Opublikowano
2 godziny temu, Kooga napisał:

Napisz do kolegi Tomnik na forum :)

 

 

Czy oslona silnika ze zderzakiem s-line jest inna niz przy zwyklym zderzaku?
Zastanawiam sie nad tym czy trzeba oslone zmienic przy wymianie zderzaka :eusathink:

Jest inna ale mozna ja przerobic do tej s-line (troche podciac)

Opublikowano
4 minuty temu, Gibons napisał:

Jest inna ale mozna ja przerobic do tej s-line (troche podciac)

Ok dzieki, moja ze zwyklego zderzaka i tak nadaje sie do wymiany wiec wymienilbym na nowa pod s-line :)

Opublikowano

Teraz te oslony nie sa drogie wiec nie ma problemu

Opublikowano

Panowie co mogło się stać, kiedy rozkładają się lusterka, to prawe nie zatrzymuje się tak jak powinno, tylko odchyla się na maxa w stronę maski :kwasny:

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Hugo napisał:

Panowie co mogło się stać, kiedy rozkładają się lusterka, to prawe nie zatrzymuje się tak jak powinno, tylko odchyla się na maxa w stronę maski :kwasny:

Silnik lusterka, zdarza sie dosyc czesto, mozliwe, ze to tylko przez mrozy wariuje :)

 

Ps. wiecie moze jaki nr czesci ma duzy glosnik w drzwiach kierowcy?

Edytowane przez Kooga
Opublikowano

A to nie jest problem z tą blokadą? Jak podczas rozkładania lusterka, przytrzymam ręką, aż rozłoży się do końca to nie zablokuje się w odpowiedniej pozycji?

Zrobiłem tak jak napisałem powyżej i jest dobrze :decayed:

Opublikowano

Panowie,
wracając wczoraj z Zakopca dopadł mnie dziwny problem.
Zaczęło się od tego, że przy utrzymywaniu stałej prędkości coś szarpnęło, tak jakby przerwało.
Po chwili nie dało się już jechać ze stałą prędkością bo mocno szarpało całym autem, silnik jakby przerywał.
Przy przyspieszaniu i przy puszczonym gazie było wszystko ok, moc była, ale reakcja na gaz była opóźniona, po wcisnieciu gazu reakcja byla tak po 1-2 sekundach.
Zatrzymałem się, nieszczelności nie było, wycieków nie było, temperatura w normie, silnik chodził na jałowych równo i cicho, ale obroty były podwyższone - zakładam, że zaczął się wypalać DPF - nie gasiłem tylko sprawdziłem błędy w sterownikach (żadnego nie było) pojechałem dalej. Ze 20km moja jazda wyglądała niestety tak, że co chwilę przyśpieszałem i zwalniałem - tak dało się jechać. Po tym czasie wszystko przeszło i wygląda na to, że już jest ok (dziś przejechałem 360km do Wrocławia i auto zachowuje się już całkiem normalnie).
Wczoraj po wszystkim celowo trochę zapomniałem o 6 biegu i trochę go przegoniłem i w ogóle samochód jakiś żwawszy się zrobił. 
Co to mogło być? DPF już kilka razy się wypalał ale nigdy nie było szarpania przy jednostajnej jeździe - może to sugeruje coś innego? Niestety nie mam teraz pod ręką VCDS, żeby to posprawdzać, jutro wracam do Warszawy dopiero.

Co to może być?

Opublikowano

Panowie w 3.0 tdi w budzie b8 tez był problem z lejącymi wtryskami ? Jak coś to wymienia się wszystkie czy można pojedynczo ? :hi: 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...