Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, junior555 napisał:

Pany uruchamiał ktoś sprawdzanie poziomu oleju na wyświetlaczu w standardowym radiu concert? . Z ciekawości chciałem zobaczyć czy idzie coś takiego w concercie zrobić i w adaptacjach dodałem sprawdzanie oleju, w opcjach radia się pokazuje ale nie ma żadnej reakcji po wybraniu, opcja jest jakby nie aktywna. i teraz pytanie czy concert to w ogóle ogarnia 

Ja mam na koncercie. Więc da się. Od razu napiszę, że nie wiem jak kodować, bo było ori. 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
11 godzin temu, junior555 napisał:

Pany uruchamiał ktoś sprawdzanie poziomu oleju na wyświetlaczu w standardowym radiu concert? . Z ciekawości chciałem zobaczyć czy idzie coś takiego w concercie zrobić i w adaptacjach dodałem sprawdzanie oleju, w opcjach radia się pokazuje ale nie ma żadnej reakcji po wybraniu, opcja jest jakby nie aktywna. i teraz pytanie czy concert to w ogóle ogarnia 

Wydaje mi się że każde A4 B8 powinno mieć to uruchomione, bo jak inaczej sprawdzić poziom oleju, jeżeli nie masz miarki.

Sprawdzasz po przekręceniu stacyjki? 

Opublikowano (edytowane)

spróbuj też otworzyć i zamknąć maskę powinien pokazać się stan oleju na liczniku u mnie tak jest

Edytowane przez egon47
Opublikowano
3 godziny temu, duzy616 napisał:

Wydaje mi się że każde A4 B8 powinno mieć to uruchomione, bo jak inaczej sprawdzić poziom oleju, jeżeli nie masz miarki.

Sprawdzasz po przekręceniu stacyjki? 

Jak kupiłem auto to miało bagnet więc w razie czego tam można sprawdzić, sprawdzałem po kluczyku oczywiście, wszystkie opcje prócz oleju są aktywne. Może gdzieś jeszcze się to aktywuje, posiedzę w weekend i pokombinuje.

Opublikowano

Dobry wieczor panowie, moze ktos posluchac i powiedziec czy to moze byc sprzeglo alternatora do wymiany? Rozrzad i drugi pasek byl robiony okolo 50k temu, oprocz wlasnie tego sprzegielka bo bylo dobre a od okolo 300km halasuje tak jak na filmiku. Czy jesli halasuje to konieczna jest wymiana bo moze sie "zaciac" i zerwac pasek?

Opublikowano

Trudno z filmiku wywnioskować czy to sprzęgiełko, pierwszym objawem zacierającego się sprzęgiełka oprócz hałasu jest podskakujący pasek,  a jak się już zatrze to nic się nie stanie nie zerwie paska, tylko nie będzie amortyzacji przy obciążeniu alternatora,  szybko może się skończyć napinacz, rolka albo łożyska, 

Opublikowano

Siemano,

Panowie zastanawiam się nad zakupem akumulatorowego klucza udarowego - taki aby bez większych problemów poradził sobie ze śrubami kół. Nie planuje używac go do większych napraw. Wystarczy, jak jednorazowo machnie przekładkę kół. Możecie coś polecić?

Nie chciałbym na taką przyjemnośc wydawać milionów. Coś do max 1000 zł........

Opublikowano
16 minut temu, grzes283 napisał:

Siemano,

Panowie zastanawiam się nad zakupem akumulatorowego klucza udarowego - taki aby bez większych problemów poradził sobie ze śrubami kół. Nie planuje używac go do większych napraw. Wystarczy, jak jednorazowo machnie przekładkę kół. Możecie coś polecić?

Nie chciałbym na taką przyjemnośc wydawać milionów. Coś do max 1000 zł........

Moim zdaniem godne polecenia, tylko z baterią 5Ah

https://allegro.pl/klucz-udarowy-akumulatorowy-ryobi-r18iw3-5-0ah-i6628333021.html

Opublikowano
31 minut temu, Góral65 napisał:

dość mocno o nim myślę, ma bdb opinie, ale nie znam nikogo, kto obiektywnie by się wypowiedział.

Na forach mechanicznych raczej te akumulatorowce nie mają dobrej opnini. DeWalt - 950Nm, jako jedyny ma pozytywy, ale cena 1600 zł, wolę ręcznie kręcić ?

Opublikowano

Ktoś ma pewne spolszczenie do b8 mmi 2g high? Miałem na kompie i gdzieś mi wcieło a na serwerach już nie ma 

Opublikowano (edytowane)

Panowie i Panie w nowszych audi 3 stop jest na cała tylna szybe i strasznie mi się to podoba pytanie mam ktoś coś próbował robić z tym w b8 ? ? 

zastanawiam się nad usunięciem aktualnego całkiem i założeniem czegoś w tym stylu co o tym sądzicie ? ?

 

Stop

Edytowane przez GrzegorzSi
Opublikowano
5 godzin temu, GrzegorzSi napisał:

Panowie i Panie w nowszych audi 3 stop jest na cała tylna szybe i strasznie mi się to podoba pytanie mam ktoś coś próbował robić z tym w b8 ? ? 

zastanawiam się nad usunięciem aktualnego całkiem i założeniem czegoś w tym stylu co o tym sądzicie ? ?

 

Stop

Nie widzę info w aukcji jaka to ma długość... Jeśli by było na całą szerokość szyby to być może wyglądałoby ciekawie....

Opublikowano
Godzinę temu, lapidem napisał:

Nie widzę info w aukcji jaka to ma długość... Jeśli by było na całą szerokość szyby to być może wyglądałoby ciekawie....

Na tej akurat nie ma ale większość co patrzyłem to maja 91 cm co jest praktycznie na cała szybe 

Opublikowano
W dniu ‎27‎.‎10‎.‎2018 o 09:05, Góral65 napisał:

Trudno z filmiku wywnioskować czy to sprzęgiełko, pierwszym objawem zacierającego się sprzęgiełka oprócz hałasu jest podskakujący pasek,  a jak się już zatrze to nic się nie stanie nie zerwie paska, tylko nie będzie amortyzacji przy obciążeniu alternatora,  szybko może się skończyć napinacz, rolka albo łożyska, 

Teraz zaczal pasek piszczec przy skrecaniu ?

Opublikowano
53 minuty temu, Kooga napisał:

Teraz zaczal pasek piszczec przy skrecaniu ?

Sprawdź to sprzęgiełko jeśli jest zatarte, to przy jego wymianie wymień też pasek, powinno pomóc  

Opublikowano
5 godzin temu, Góral65 napisał:

Sprawdź to sprzęgiełko jeśli jest zatarte, to przy jego wymianie wymień też pasek, powinno pomóc  

Ogolnie zywotnosc tych paskow jest krotsza niz rozrzadu? Ten przejechal okolo 50k

Opublikowano

Ja mam to samo, mechanik powiedział, że ten pasek wymienia się zazwyczaj dwa razy zanim wymieni się rozrząd. Mnie też przy mocnym skręcaniu w miejscu zaczyna piszczeć i szykuje się wymiana tego dziadostwa.

Opublikowano

Wiem że temat przerabiany ale możecie mi powiedziec jaki jest orientacyjny koszt regeneracji/wymiany  pompy olejowej w 2.0 caga ? Czy wystarczy wymiana słynnego imbusa?  na co jeszcze zwrocic uwage przy tych silnikach z 2008r ?  Poprostu mam okazje zakupic taki samochód na dniach i chciałbym mała pigułkę  informacji :D

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, forman napisał:

Wiem że temat przerabiany ale możecie mi powiedziec jaki jest orientacyjny koszt regeneracji/wymiany  pompy olejowej w 2.0 caga ? Czy wystarczy wymiana słynnego imbusa?  na co jeszcze zwrocic uwage przy tych silnikach z 2008r ?  Poprostu mam okazje zakupic taki samochód na dniach i chciałbym mała pigułkę  informacji :D

Jeśli gniazdo nie jest wyrobione co rzadko się zdarza do wymiany jest tylko imbus koszt to coś około 20zł, drugą bolączką tych silników jest zacierająca się pompa paliwa, też potrafi nabić kosztów, tu masz temat

 

Edytowane przez Góral65
Opublikowano
20 godzin temu, Góral65 napisał:

Sprawdź to sprzęgiełko jeśli jest zatarte, to przy jego wymianie wymień też pasek, powinno pomóc  

Wiesz moze czy do wymiany paska potrzebny jest ten trzpien blokujacy? (zdjecia) czy mozna obejsc sie bez?

 

IMG_20181030_113937.jpg

IMG_20181030_113951.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...