Dev Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 3 godziny temu, luk330 napisał: Panowie, sprawdziłby mi ktoś w jakiś sposób czy u mnie obie poduszki silnika są identyczne? Z tego co widzę jest jeden numer dla zestawu dwóch poduszek: 8k0198381AG. Czy w tym zestawie obie poduszki są te same i obie sterowane elektronicznie? Daj VIN
luk330 Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 Godzinę temu, Dev napisał: Daj VIN WAUZZZ8KX8A030309
WojtekA6C7 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 Potrzebuje numer tego znaczka logo Audi co jest na zdjęciu zna ktoś może wiem że były w a3 8v
mariusz36 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 42 minuty temu, WojtekA4B8 napisał: Potrzebuje numer tego znaczka logo Audi co jest na zdjęciu zna ktoś może wiem że były w a3 8v 8V0 853 191
WojtekA6C7 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 21 minut temu, mariusz36 napisał: 8V0 853 191 Dzięki
EndriuGiz Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Panowie jak składujecie koła poza sezonem jezdnym? macie jakieś stojaki czy nie bierzecie do bani ?
michu93 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Panowie dalej borykam sie z problemem w 2.0 caga, podczas jazdy z jednostajna predkoscia skacza obroty i szarpie autem, po za tym wszystko jest dobrze, ma moc. Wtryski sprawdzone, wymieniony regulator cisnienia paliwa, sprawdzona pompa wysokiego cisnienia, sprawdzony egr i przepustnica, wyczyszczone choc byly w bardzo dobrym stanie. Ostatnio na trasie wyskoczyl check i vcds pokazal blad 5120 oxygen (lambda) sensor b1 s1 sygnal za wysoki, blad skasowalem i narazie nie wyskakuje. Co dalej? Nie wydaje mi sie żeby lambda powodowała szarpanie... nie mam pomysłu dalej
Góral65 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Czy to występuje na każdym biegu ? przy jakiś określonych obrotach?
KoJ@K Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Jak przy jednej prędkości skaczą Ci obroty to by wskazywało na uślizgujące się sprzęgło.
michu93 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 W zasadzie od ok 1400 do ponad 2000 glownie na zimnym. Sprzęgło to wątpię, to nie skaczą same obroty tylko szarpie autem, jeśli dam trochę gazu żeby się rozpędzał to jest wszystko ok, czuć to raczej na każdym biegu ale najmocniej 1,2,3. 20190529_182422.mp4
Norbas Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Panowie czy B8,5 i A5 8T po lifcie posiadały już adblue, jak tak to jaki tam kod jest wpisany?
KoJ@K Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 2 godziny temu, michu93 napisał: W zasadzie od ok 1400 do ponad 2000 glownie na zimnym. Sprzęgło to wątpię, to nie skaczą same obroty tylko szarpie autem, jeśli dam trochę gazu żeby się rozpędzał to jest wszystko ok, czuć to raczej na każdym biegu ale najmocniej 1,2,3. 20190529_182422.mp4 Aha, o takie skakanie chodziło, myślałem że obroty rosną i po odpuszczeniu wracają.
Góral65 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 11 godzin temu, michu93 napisał: W zasadzie od ok 1400 do ponad 2000 glownie na zimnym. Sprzęgło to wątpię, to nie skaczą same obroty tylko szarpie autem, jeśli dam trochę gazu żeby się rozpędzał to jest wszystko ok, czuć to raczej na każdym biegu ale najmocniej 1,2,3. 20190529_182422.mp4 Jeśli nie wywala żadnego błędu będzie to zgadywanie, jedyne co mi przychodzi do głowy to potencjometr na pedale przyśpieszenia, koszt 50-60 złotych można spróbować.
Langista Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Potencjometr powinno na kompie pokazać, no i byłby problem w całym zakresie obrotów. Podłączyć kompa i błędy sprawdzić bo tak to można wróżyć z fusów.
michu93 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 47 minut temu, Langista napisał: Potencjometr powinno na kompie pokazać, no i byłby problem w całym zakresie obrotów. Podłączyć kompa i błędy sprawdzić bo tak to można wróżyć z fusów. Czytałeś co napisalem? Nie ma żadnych błędów, kiedyś jak nie było szarpania jeszcze byl blad 4096, który usunąłem i tyle. Szarpie mi od ok 4000km, 500km temu na trasie wyskoczyl blad lambdy ktorego też skasowalem i jest czysto. Żądnych innych błędów nie ma
michu93 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Czy blad lambdy moze oznaczac zle ustawienie rozrzadu? Czy przez przestawiony rozrzad może też szarpać?
Langista Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Sorka, nie przeczytałem wcześniejszego postu. Błąd sondy będzie powodował problemy ale nie takie. Źle ustawiony rozrząd jak najbardziej może dawać takie oznaki, sprawdzałeś jakie ma odchylenia?
michu93 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 W weekend chce rozebrac i ustawic, faktycznie synchronizacja jest po za normą. Tylko teraz nie wiem czy nie zmienic odrazu bo juz 110 na tym jest zrobione. Czy najpierw rozebrac ustawic i zobaczyc czy w ogole cos pomoze.
KoJ@K Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Przestawienie synchro to 5-10 min roboty, wiec sprawdzic sobie mozesz czy sie po tym poprawi, ale tak czy siak przy tym przebiegu na nim kołowałbym już czesci i w wekend wymienial ? a obecnie jaką masz wartość ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się