grzes283 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Panowie, czy tj właściwe kodowanie? Bosch 105ah agm 000915105CF VAO 4L0915105F a6c6 3.0 cdya
krystiano91 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Panowie, Podpowiedzcie proszę w co celować/wymienić. Po włączeniu świateł (bixy) jedna strona świeci czasami około 5 - 20min i gaśnie. Problem będzie w żarniku czy przetwornicy? Nie miałem kiedy zamienić stronami - liczę, że podpowiecie.
Góral65 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 2 godziny temu, krystiano91 napisał: Panowie, Podpowiedzcie proszę w co celować/wymienić. Po włączeniu świateł (bixy) jedna strona świeci czasami około 5 - 20min i gaśnie. Problem będzie w żarniku czy przetwornicy? Nie miałem kiedy zamienić stronami - liczę, że podpowiecie. Moim zdaniem żarnik pada, tak u mnie było.
KoJ@K Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Ale najlepiej będzie podmienić żarniki/przetwornice, by być pewnym.
Zyklone Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Hej, wie ktoś ile wynosi moment dokręcenia śrub mocujących separator oleju(odme) do pokrywy wałków rozrządu w 1.8tfsi CDHB? Wszędzie jest napisane żeby dokręcić i tyle, ale jak mocno to nigdzie. Chce to zrobić jak należy. 1
grzes283 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 Panowie, potrzebuje coś na zasadzie vcdsa, ale do opla - tam chyba sprawdza się opcom. Może ktoś z Was namiar na sprzedawce bez ściemy? ;-)
Zyklone Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 15 godzin temu, Langista napisał: Dzięki, ale ta tabela nic nie mówi kompletnie, nie wiadomo jakie są klasy wytrzymałości śrub no i inne są momenty dokręcania w zależności od materiału.
Norbas Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 3.11.2019 o 22:44, Dev napisał: 6 Dev jakiś patent na obracanie dwumasem aby sruby wkręcić? Tylko za pomocą wału idzie go ruszyć ? Patrze na rozpiskę części i pobrane 6 a skręcone na 3 Edytowane 16 Listopada 2019 przez Norbas
Rabbi Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Panowie wie ktoś czy maska a A4 B8 jest alu czy stal? I czy jest taka sama maska w Allroad i normalnym A4 B8 ? Edytowane 17 Listopada 2019 przez Rabbi
mariusz36 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 1 godzinę temu, Rabbi napisał: Panowie wie ktoś czy maska a A4 B8 jest alu czy stal? I czy jest taka sama maska w Allroad i normalnym A4 B8 ? Stal , jest taka sama . Lift , przed lift jest różnica . 1
Osiollekk Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Jak w VCDS sprawdzić klapy wirowe w kolektorze? 2.0 tfsi polift
mlody020 Opublikowano 18 Listopada 2019 Opublikowano 18 Listopada 2019 W dniu 4.11.2019 o 22:27, Dev napisał: https://allegro.pl/oferta/zestaw-czujnik-zegarowy-statyw-magnetyczny-fv-6008087652 Dobra, temat drążymy dalej ile może być dopuszczalna odchyła na piaście? Czy ma być idealnie prosta ? (Wydaje mi się, że powinna być idealnie prosta, czy się mylę?)
Zyklone Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 W dniu 17.11.2019 o 11:31, Osiollekk napisał: Jak w VCDS sprawdzić klapy wirowe w kolektorze? 2.0 tfsi polift Dołączę się do pytania.
Zyklone Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Z tego co mi sie udało zorientować to robisz pomiar klap za pomocą vcds. W sterowniku silnika w adv. measuring blocks wybierasz aktualną pozycję klap i zadaną pozycje klap na wyłączonym silniku klapy powinny być w położeniu 0%, a na włączonym i obrotach w okolicy 3k dla benzyny powinny się otwierać na 100%. Jeżeli tak się nie dzieje to jest problem, jakaś odchyłka od tych wartości jest dopuszczalna. U mnie na postoju klapy są w pozycji 23%, jak dam ognia to 98% i zastanawiam się co mogło się tam wydarzyć, dźwignia na miejscu nie ma żadnych luzów, podejrzewam, że na czujniku jest wyrobiony element łączący z klapami, ale żeby to sprawdzić to trzeba zwalić kolektor. Jakiś pomysł jak to sprawdzić bez demontażu? Edytowane 20 Listopada 2019 przez Zyklone
Dev Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Potrzebne do polifta w sedanie: przednie lampy bix bez AFS Tylne lampy led 2
Wihajster Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 3 minuty temu, Dev napisał: Tylne lampy led praktycznie w tej chwili nie do zdobycia
WydRos Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 14 minut temu, Dev napisał: Potrzebne do polifta w sedanie: przednie lampy bix bez AFS Tylne lampy led Mijałem za 1599 na all komplet Z Europy zerknij 1
Dev Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 4 godziny temu, WydRos napisał: Mijałem za 1599 na all komplet Z Europy zerknij Daj link
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się