sowiq Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 A co myślicie o takich , http://allegro.pl/bosch-wycieraczki-600-500mm-audi-a4-a5-a7-q5-i4669084868.html Ja używam Aero Twin i mogę polecić. Wystarczają mi mniej-więcej na rok, zawsze na wiosnę zmieniam.
mumen Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja mam wycierczki od nowości, czyli od 2008 roku . W poprzednim aucie wymieniałem co rok i za 3 miesiące były w takim stanie jak moje teraz. Nie ruszam wiec póki się nie pogorszy a jak widzialem w ASO szyte za rogiem pseudo oryginalne dywaniki z logiem S-Line oczywiście sprzedawane jako ori to już w nic tam nie wierzę więc póki co chyba idę na mega rekord hehe. Ja to diabelstwo rozbierałem na drobny mak, niestety nie bardzo pamiętam jak ale po rozebraniu to okazało sie że zębatka zmielona, obawiam się że i Ciebie czeka zakup nowej przepustnicy. Osobiście kupiłem dwie inne używki i obie były lipne. Dopiero dzięki Alvaro znalazł się sfajczony z zębatkami idealnymi, poskladałem z mojego i tego zjaranego do kupy i lata do dziś jak nówka. Generalnie jak pamiętam to nie ma zadnej filozofii, trzeba te wkrety wkoło czarnej klapki wykręcić ale nie ma tam nic co dało by sie przestawić, czy jakas wyskakująca sprezynka, więc śmiało możesz to rozkręcać. Aaaa, przepustnice pasują od innych aut, np. jakis Golf 5, Octavia itp, sa sporo tańsze niż szukając typowo do A4. odkręciłeś cały kolektor ? czy na samochodzie tylko to gówno z boku ? mnie wywaloło błąd coś tam o klapkach właśnie potem wywaliło check błąd powracał cały czas. Wziałem tak ręką poruszałem tym cięgnem psikłem tam WD40 i błąd dał się skasować i nie powrócił dopiero po jakimś czasie. Odkręcając cały kolektor nic tam nie popsuje ? uszczelka do wymiany czy można założyć starą ? Wiesz co Damian, ja szczerze to nie pamiętam ile musiałem rozkręcić, ale wiem że nie ma z tym dużo roboty. Musiał bym otworzyć machę i rzucić okiem to zaraz by mi zaświtało a tak to tyle co sie zawsze grzebie to juz pamięć zawodzi. Pamiętam tylko że po odkręceniu tej przepustnicy z cała jej obudowa taki syf był w rurze kolektora że postanowiłem zwalić cały kolektor i go wyczyścić a do tego trzeba było odkręcić przewody paliwowe. Nie wymieniłem ani jednej uszczelki. Wszystko na starych wróciło i pracuje jak na razie bez problemu.
Góral65 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali?? Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ?? według etki to nr 8T0 601 170 A OK dzięki za potwierdzenie, nie byłem na 100% pewien Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali?? Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ?? według etki to nr 8T0 601 170 A 8T0 hmm to ciekawe 8T tak do wszystkich felg19 ten sam dekielek
andynl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Najzabawniejsze że dekielki z numerem 4B0 601 170 A i 8T0 601 170 A maja takie same wymiary Podejrzewam że te 4B0 były dedykowane do A3 lub A5 Edytowane 29 Października 2014 przez andynl
proximpuh Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie, ma ktoś na zbyciu czujniki parkowania w dobrej cenie ? potrzebuję na sztukę, jako zaślepki do zderzaka w żony A3
andynl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Panowie czy ktoś z was wie czy zderzak S-line od Anglika będzie pasował P&P Chodzi mi o zderzak przód Edytowane 29 Października 2014 przez andynl
Gibons Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Wiesz co Damian, ja szczerze to nie pamiętam ile musiałem rozkręcić, ale wiem że nie ma z tym dużo roboty. Musiał bym otworzyć machę i rzucić okiem to zaraz by mi zaświtało a tak to tyle co sie zawsze grzebie to juz pamięć zawodzi. Pamiętam tylko że po odkręceniu tej przepustnicy z cała jej obudowa taki syf był w rurze kolektora że postanowiłem zwalić cały kolektor i go wyczyścić a do tego trzeba było odkręcić przewody paliwowe. Nie wymieniłem ani jednej uszczelki. Wszystko na starych wróciło i pracuje jak na razie bez problemu. Dzięki dziś albo jutro się za to zabiorę a powiedz mi jeszcze odkręcając te przeowdy paliwowe nie zapowietrze tam nic ? Edytowane 29 Października 2014 przez Gibons
wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie czy ktoś z was wie czy zderzak S-line od Anglika będzie pasował P&P Chodzi mi o zderzak przód Nie ma zadnych róznic jesli chodzi o zderzak
andynl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie czy ktoś z was wie czy zderzak S-line od Anglika będzie pasował P&P Chodzi mi o zderzak przód Nie ma zadnych róznic jesli chodzi o zderzak jbardzo mnie to cieszy :-) dzięki
livenet Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Mam gateway CAN. Potrzebuję wymienić na obsługujący ACC. Czy muszęwymienić na gateay CAN czy może być też MOST? W sensie czy ma on też wtykę zwykłą nie na światłowody?
Hohe Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Mam gateway CAN. Potrzebuję wymienić na obsługujący ACC. Czy muszęwymienić na gateay CAN czy może być też MOST? W sensie czy ma on też wtykę zwykłą nie na światłowody? Nie da rady w ten sposób zamienić.
mumen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Wiesz co Damian, ja szczerze to nie pamiętam ile musiałem rozkręcić, ale wiem że nie ma z tym dużo roboty. Musiał bym otworzyć machę i rzucić okiem to zaraz by mi zaświtało a tak to tyle co sie zawsze grzebie to juz pamięć zawodzi. Pamiętam tylko że po odkręceniu tej przepustnicy z cała jej obudowa taki syf był w rurze kolektora że postanowiłem zwalić cały kolektor i go wyczyścić a do tego trzeba było odkręcić przewody paliwowe. Nie wymieniłem ani jednej uszczelki. Wszystko na starych wróciło i pracuje jak na razie bez problemu. Dzięki dziś albo jutro się za to zabiorę a powiedz mi jeszcze odkręcając te przeowdy paliwowe nie zapowietrze tam nic ? U mnie się nie zapowietrzyło nic, a miałem odkręcone wszystkie przewody wysokiego ciśnienia. Potem trochę pokręcił ale odpalił i obeszło się bez procedury odpowietrzania. Prośba: Czy mógł by ktos mi sprawdzić w Etce na jaki numer wymienia się panel klimatronika 8T1820043P. Mój nie obsługuje wyświetlania wskaźnika grzania foteli i musze kupić nowszą wersję, najlepiej po 2010 roku a nie wiem jaki numer konkretnie szukać. Moja ETKA stara niestety nie ogarnia mi tego.
pocas Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Dla użytkowników 3G+ http://hazzydayz.com/mmi-3g-plus-firmware-update-for-google-earth-via-sim-and-phone-via-bluetooth-4382-p.asp to aż za update trzeba płacić?
sebek Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie mam dwa pytania, jeśli na fis nie wyświetla mi się "antenka" to co to dla mnie oznacza w praktyce? wcześniej nie zwróciłem uwagi czy była. Pytanie drugie czy ma ktoś może jakąś rozpiskę czym różnią się poszczególne wersje MMI?
wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Wiesz co Damian, ja szczerze to nie pamiętam ile musiałem rozkręcić, ale wiem że nie ma z tym dużo roboty. Musiał bym otworzyć machę i rzucić okiem to zaraz by mi zaświtało a tak to tyle co sie zawsze grzebie to juz pamięć zawodzi. Pamiętam tylko że po odkręceniu tej przepustnicy z cała jej obudowa taki syf był w rurze kolektora że postanowiłem zwalić cały kolektor i go wyczyścić a do tego trzeba było odkręcić przewody paliwowe. Nie wymieniłem ani jednej uszczelki. Wszystko na starych wróciło i pracuje jak na razie bez problemu. Dzięki dziś albo jutro się za to zabiorę a powiedz mi jeszcze odkręcając te przeowdy paliwowe nie zapowietrze tam nic ? U mnie się nie zapowietrzyło nic, a miałem odkręcone wszystkie przewody wysokiego ciśnienia. Potem trochę pokręcił ale odpalił i obeszło się bez procedury odpowietrzania. Prośba: Czy mógł by ktos mi sprawdzić w Etce na jaki numer wymienia się panel klimatronika 8T1820043P. Mój nie obsługuje wyświetlania wskaźnika grzania foteli i musze kupić nowszą wersję, najlepiej po 2010 roku a nie wiem jaki numer konkretnie szukać. Moja ETKA stara niestety nie ogarnia mi tego. AA ---> AN
sowiq Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie mam dwa pytania, jeśli na fis nie wyświetla mi się "antenka" to co to dla mnie oznacza w praktyce? Że za Twomi plecami MMI ustawia sobie godzinę na podstawie RDS
mumen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Grzesiek, czy jeden z tych będzie dobry:http://allegro.pl/a4-b8-a5-przelacznik-klimatyzacji-8t1820043an-i4737946224.htmlhttp://allegro.pl/panel-klimatyzacji-a4-b8-a5-8t1820043aa-i4701336129.html Prośba: Czy mógł by ktos mi sprawdzić w Etce na jaki numer wymienia się panel klimatronika 8T1820043P. Mój nie obsługuje wyświetlania wskaźnika grzania foteli i musze kupić nowszą wersję, najlepiej po 2010 roku a nie wiem jaki numer konkretnie szukać. Moja ETKA stara niestety nie ogarnia mi tego. AA ---> AN Jeśli tak to którą wersję lepiej AA, czy AN ? Edytowane 29 Października 2014 przez mumen
wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 AA 11/07--->05/09AN 11/07--->05/09AH 01/09 --->
sebek Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie mam dwa pytania, jeśli na fis nie wyświetla mi się "antenka" to co to dla mnie oznacza w praktyce? Że za Twomi plecami MMI ustawia sobie godzinę na podstawie RDS Rozumiem, a jak mogę to włączyć? czy nie w każdej wersji jest taka opcja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się