Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, czy duzo jest rezania z PDC przod, mam okazje (chyba) kupic zderzak w kolor sline kompletny za 1300 pln (sline, grill, halogeny, maskownice halogenow, pdc, dokladka platinium, ciegna i oslona dolna, pod kswnony) swoj wlasnie troche uszkodzilem dolem przy krawezniku :/ Zamiast naprawy mysle nad uzywanym wlasnie z pdc.

Ile jest roboty z tym podlaczeniem pdc (fabrycznie mam tylko tyl)? Jakie graty potrzebne?

Hej, moduł 8kanałowy, brzęczyk, przycisk w deskę 4 czujniki i wiązkę. Koszty 500 +-, co do rezania to trochę jest....

Dzieki Pany, czujniki sa w zderzaku juz podlaczene brakuje wiec wiazki do sterownika, brzeczyk, modul i przycisk. Widzialem watek WRC i tam jest pelno plastikow do rozebrania, ehhh

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, czy duzo jest rezania z PDC przod, mam okazje (chyba) kupic zderzak w kolor sline kompletny za 1300 pln (sline, grill, halogeny, maskownice halogenow, pdc, dokladka platinium, ciegna i oslona dolna, pod kswnony) swoj wlasnie troche uszkodzilem dolem przy krawezniku :/ Zamiast naprawy mysle nad uzywanym wlasnie z pdc.

Ile jest roboty z tym podlaczeniem pdc (fabrycznie mam tylko tyl)? Jakie graty potrzebne?

Hej, moduł 8kanałowy, brzęczyk, przycisk w deskę 4 czujniki i wiązkę. Koszty 500 +-, co do rezania to trochę jest....

Wszystko zalezy za ile kupimy graty :)

Firmy biora tyle za montaz z czesciami

np.

===> http://allegro.pl/czujniki-parkowania-montaz-audi-a4-a5-b8-aps-slask-i4950497311.html

===> http://allegro.pl/system-pdc-parktronik-przod-do-audi-a4-a5-q5-i4900559698.html

Modul trzeba dac 200-250 pln , przycisk 50 pln . wiazka przod w zderzak 160-200 pln ,buzzer 30-50 pln czujniki 4 szt. 200 pln , wiazka wewnetrzna do zrobienia 150-200 pln ,mocowania w grill jak nie mamy to 100 pln

Opublikowano

Chłopaki co mają B8 Lift takie małe pytanie. Przywiozłem do kraju B8 2013r i jest tam zwykła NAVI. Chyba 3g LOW to jest bo ma zwykły Joystick. Można tam uruchomić polski język?

Opublikowano

Jak ma joystick to jest 3G high, 3G low nie ma joysticka

Opublikowano

Pany , podpowiedzcie. Mam u siebie taką kierownice ale drażni mnie ten znaczek s3. Da sie go jakos wyrwać i podmienic na logo s-line? Ile taki znaczek kosztuje oryginalny ? Bodajże u kolegi WRC jest wlasnie taki jak bym chcial miec.

5218939000_1420985698_thumb.jpg

Opublikowano

Jak ma joystick to jest 3G high, 3G low nie ma joysticka

Dokładnie LOW to jest. Mam taką płytkę do niego z różnymi językami. Jest może taka płyta do tej nawigacji z językiem Polskim? Czy trzeba spolszczyć jakoś nie oficjalnie?

Opublikowano (edytowane)

Pany , podpowiedzcie. Mam u siebie taką kierownice ale drażni mnie ten znaczek s3. Da sie go jakos wyrwać i podmienic na logo s-line? Ile taki znaczek kosztuje oryginalny ? Bodajże u kolegi WRC jest wlasnie taki jak bym chcial miec.

5218939000_1420985698_thumb.jpg

Ok 100 chyba w ASO taki kosztuje :) żeby wymienić, musisz rozebrać kierownicę

Edytowane przez proximpuh
Opublikowano (edytowane)

Jest też ta ramka w wersji full piano black, bez żadnej wstawki i oczywiście bez otworu, też dobrze wygląda ;)

Audi+A4+20+TDI+Avant+Facelift+Interior+7

Edytowane przez demas
Opublikowano (edytowane)

Demas podrzuć jakiś namiar na te ramki piano.

Edytowane przez exportsubripp
Opublikowano

Pany , podpowiedzcie. Mam u siebie taką kierownice ale drażni mnie ten znaczek s3. Da sie go jakos wyrwać i podmienic na logo s-line? Ile taki znaczek kosztuje oryginalny ? Bodajże u kolegi WRC jest wlasnie taki jak bym chcial miec.

5218939000_1420985698_thumb.jpg

ja to robilem u siebie, tez zmienialem z S3 na sline. znaczek sline ma numer 4f0 419 685 i kosztuje bez znizek w ASO ~130 pln brutto. tak jak pisal Bogdan, zeby go wydrzec trzeba wyciagnac cala "ramke" kiery i wypchnac go na zewnatrz.

Opublikowano

Dobra k....wa ale zeby kiere rozebrac to musze ja demontowac. Wiąże sie toz odpinaniem klem i jakims kodowaniem pozniej? Bo sama robota to prosta sprawa ale ja nie mam sprzetu zeby sie bawic w kodowania itp.

Opublikowano

Dobra k....wa ale zeby kiere rozebrac to musze ja demontowac. Wiąże sie toz odpinaniem klem i jakims kodowaniem pozniej? Bo sama robota to prosta sprawa ale ja nie mam sprzetu zeby sie bawic w kodowania itp.

Klemy owszem, ale kodować nic nie musisz.

Opublikowano

Ja jeszcze nigdy klemy nie zdejmowałem a poduszki odpinałem z 50 razy albo i więcej :decayed:

Opublikowano

To odważny jesteś. Ja jestem zesrany na samą myśł o odpinaniu poduchy. Zawsze ściągam klemy. :wink:

Opublikowano

trzeba tylko sobie błąd skasować po robocie i wszystko no i chociaż na zapłonie tego nie robic ;)

Opublikowano

Hehe Bogdan Ty wariacie to lepiej zacznij odpinac klemy ;)

Opublikowano

Skoro mówicie, że to takie niebezpieczne :wink: to chyba zacznę odpinać :naughty:

Opublikowano (edytowane)

Skoro mówicie, że to takie niebezpieczne :wink: to chyba zacznę odpinać :naughty:

Nic nie trzeba odpisać , ważne zeby kluczyk był wyjety a jak ktos ma key less to najlepiej w jakiejś odległości od auta ...z poducha nie ma prawa sie nic stać wtedy , nawet błędu żadnego nie bedzie ...

Edytowane przez dziadek
Opublikowano

Prosta zasada, nie ma prądu nie ma co odpalić poduch :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...