Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] RS4 juz jezdzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

Opublikowano

Lotka jest "WYJE****" :decayed:

2013-Audi-RS4-Avant-19%25255B2%25255D.jpg

Opublikowano

mi sie podoba :)

mi sie nie podoba tylko, ze jest tak malo poszerzona... mogliby ja mocniej nadmuchac

Misiek zdecyduj się :cool1::decayed:

Opublikowano

ogolnie mi sie podoba... ale jak to polak - zawsze musze sie do czegos przyczepic :decayed:

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka..............

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka..............

Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat :thumbdown:
Opublikowano

Za dużymi kołami znajdują się wentylowane tarcze - przednie mają 365 mm średnicy. W celu szybkiego odprowadzania ciepła, zmniejszania napięć oraz uniemożliwienia przekazywania skoków temperatur, stalowe tarcze hamulcowe, są perforowane i połączone trzpieniami z aluminiowymi piastami. Zaciski hamulcowe zostały polakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym, przednie mają po osiem tłoków oraz emblemat RS. Na życzenie, Audi montuje na przedniej osi tarcze ceramiczne o średnicy 380 milimetrów, wzmacniane włóknem węglowym oraz sześciotłokowe zaciski hamulcowe w kolorze szarego antracytu.

to, to musi hamować :gwizdanie:

http://moto.wp.pl/kat,48436,page,2,title,Audi-RS4-Avant-nowa-wersja-rodzinnego-potwora,wid,14256025,wiadomosc.html

Opublikowano

Dziadek

to, to musi hamować gwizdanie

A jak musi kosztować... :decayed::kox:

Opublikowano

Dziadek

to, to musi hamować gwizdanie

A jak musi kosztować... :decayed::kox:

ano to fakt ...tak poza tym w/g mnie przesadzili z wydechem z tyłu :confused4:

rs4120009_large.jpeg

wygląda to to trochę jak jakiś SUV - może na żywca będzie lepiej

Opublikowano

Bardzo przypomina tył z RS6 C6...

49_568_f6683967.jpg

Opublikowano

ja wolę z s4 kominy te są jakieś za duże jak dla mnie :gwizdanie:

Opublikowano

Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat :thumbdown:

:facepalm: to nie dizel, czy turbo, tylko NA :)

Opublikowano

troche ta d*pa jakos wysoko stoi ,taki duzy przeswit

Opublikowano

pupa, pupa, pupa :tongue4: tylko avant :confused4: wredni są, ale Nosb bedzie miał przez to za pare lat roboty jak sie ludziom zachce RS4 B5 w sedanie :naughty:

Opublikowano

ups :)

ciekawe czy w opcji jest taki napęd jak w nowym S5/S6 czyli "napęd quattro® z centralnym mechanizmem różnicowym i selektywnym sterowaniem momentu obrotowego dla każdego koła"

http://www.motocaina.pl/Naped_quattro_i_systemy_w_Audi_A7_Sportback_zasada_dzialania_film,1,1,5424,1.html

TorSen poszedł w zapomnienie

Opublikowano

sportmile juz pisal ze bedzie to niezla kupa :doh:

Opublikowano

Nie każdemu do szczęścia potrzebne jest T :wink:

Opublikowano

nie mowimy tu o T ,tylko o tym ,ze auto z coraz wiekszym przebiegiem bedzie tracilo moc

Opublikowano

trzeba by zaraz po zakupie wywalić odmę i montować oil catch tank

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...