Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

Opublikowano

Lotka jest "WYJE****" :decayed:

2013-Audi-RS4-Avant-19%25255B2%25255D.jpg

Opublikowano

mi sie podoba :)

mi sie nie podoba tylko, ze jest tak malo poszerzona... mogliby ja mocniej nadmuchac

Misiek zdecyduj się :cool1::decayed:

Opublikowano

ogolnie mi sie podoba... ale jak to polak - zawsze musze sie do czegos przyczepic :decayed:

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka..............

Opublikowano

4,7 sek do setki :decayed: Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty :polew:

430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka..............

Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat :thumbdown:
Opublikowano

Za dużymi kołami znajdują się wentylowane tarcze - przednie mają 365 mm średnicy. W celu szybkiego odprowadzania ciepła, zmniejszania napięć oraz uniemożliwienia przekazywania skoków temperatur, stalowe tarcze hamulcowe, są perforowane i połączone trzpieniami z aluminiowymi piastami. Zaciski hamulcowe zostały polakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym, przednie mają po osiem tłoków oraz emblemat RS. Na życzenie, Audi montuje na przedniej osi tarcze ceramiczne o średnicy 380 milimetrów, wzmacniane włóknem węglowym oraz sześciotłokowe zaciski hamulcowe w kolorze szarego antracytu.

to, to musi hamować :gwizdanie:

http://moto.wp.pl/kat,48436,page,2,title,Audi-RS4-Avant-nowa-wersja-rodzinnego-potwora,wid,14256025,wiadomosc.html

Opublikowano

Dziadek

to, to musi hamować gwizdanie

A jak musi kosztować... :decayed::kox:

Opublikowano

Dziadek

to, to musi hamować gwizdanie

A jak musi kosztować... :decayed::kox:

ano to fakt ...tak poza tym w/g mnie przesadzili z wydechem z tyłu :confused4:

rs4120009_large.jpeg

wygląda to to trochę jak jakiś SUV - może na żywca będzie lepiej

Opublikowano

Bardzo przypomina tył z RS6 C6...

49_568_f6683967.jpg

Opublikowano

ja wolę z s4 kominy te są jakieś za duże jak dla mnie :gwizdanie:

Opublikowano

Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat :thumbdown:

:facepalm: to nie dizel, czy turbo, tylko NA :)

Opublikowano

troche ta d*pa jakos wysoko stoi ,taki duzy przeswit

Opublikowano

pupa, pupa, pupa :tongue4: tylko avant :confused4: wredni są, ale Nosb bedzie miał przez to za pare lat roboty jak sie ludziom zachce RS4 B5 w sedanie :naughty:

Opublikowano

ups :)

ciekawe czy w opcji jest taki napęd jak w nowym S5/S6 czyli "napęd quattro® z centralnym mechanizmem różnicowym i selektywnym sterowaniem momentu obrotowego dla każdego koła"

http://www.motocaina.pl/Naped_quattro_i_systemy_w_Audi_A7_Sportback_zasada_dzialania_film,1,1,5424,1.html

TorSen poszedł w zapomnienie

Opublikowano

sportmile juz pisal ze bedzie to niezla kupa :doh:

Opublikowano

Nie każdemu do szczęścia potrzebne jest T :wink:

Opublikowano

nie mowimy tu o T ,tylko o tym ,ze auto z coraz wiekszym przebiegiem bedzie tracilo moc

Opublikowano

trzeba by zaraz po zakupie wywalić odmę i montować oil catch tank

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...