Wandej Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 4,7 sek do setki Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty
mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 mi sie podoba mi sie nie podoba tylko, ze jest tak malo poszerzona... mogliby ja mocniej nadmuchac Misiek zdecyduj się
Flyer Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 ogolnie mi sie podoba... ale jak to polak - zawsze musze sie do czegos przyczepic
turdzi Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 4,7 sek do setki Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty 430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka..............
Wandej Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 4,7 sek do setki Czyli staje z RS4 b5 na kresce i znowu baty 430 Nm , czyli tyle ile w 2.0 TFSI po programie , nawet nie chce myslec jakie baty beda od S4 V6T z dobra mapka.............. Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat
dziadek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Za dużymi kołami znajdują się wentylowane tarcze - przednie mają 365 mm średnicy. W celu szybkiego odprowadzania ciepła, zmniejszania napięć oraz uniemożliwienia przekazywania skoków temperatur, stalowe tarcze hamulcowe, są perforowane i połączone trzpieniami z aluminiowymi piastami. Zaciski hamulcowe zostały polakierowane na wysoki połysk w kolorze czarnym, przednie mają po osiem tłoków oraz emblemat RS. Na życzenie, Audi montuje na przedniej osi tarcze ceramiczne o średnicy 380 milimetrów, wzmacniane włóknem węglowym oraz sześciotłokowe zaciski hamulcowe w kolorze szarego antracytu. to, to musi hamować :gwizdanie: http://moto.wp.pl/kat,48436,page,2,title,Audi-RS4-Avant-nowa-wersja-rodzinnego-potwora,wid,14256025,wiadomosc.html
alvaro Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dziadek to, to musi hamować gwizdanie A jak musi kosztować...
dziadek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dziadek to, to musi hamować gwizdanie A jak musi kosztować... ano to fakt ...tak poza tym w/g mnie przesadzili z wydechem z tyłu wygląda to to trochę jak jakiś SUV - może na żywca będzie lepiej
dziadek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ja wolę z s4 kominy te są jakieś za duże jak dla mnie :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Właśnie i te wartości są gdzieś przy 8k rpm a na dole pewnie dramat to nie dizel, czy turbo, tylko NA
Piotrek98igo Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 troche ta d*pa jakos wysoko stoi ,taki duzy przeswit
bezimienny Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 pupa, pupa, pupa tylko avant wredni są, ale Nosb bedzie miał przez to za pare lat roboty jak sie ludziom zachce RS4 B5 w sedanie
Dev Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 ups ciekawe czy w opcji jest taki napęd jak w nowym S5/S6 czyli "napęd quattro® z centralnym mechanizmem różnicowym i selektywnym sterowaniem momentu obrotowego dla każdego koła" http://www.motocaina.pl/Naped_quattro_i_systemy_w_Audi_A7_Sportback_zasada_dzialania_film,1,1,5424,1.html TorSen poszedł w zapomnienie
Bart-S Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Pierwszy oficjalny filmik... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ketZbfOmXo I pierwsze fotki z Genewy
Piotrek98igo Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 sportmile juz pisal ze bedzie to niezla kupa
Piotrek98igo Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 nie mowimy tu o T ,tylko o tym ,ze auto z coraz wiekszym przebiegiem bedzie tracilo moc
MASATO Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 trzeba by zaraz po zakupie wywalić odmę i montować oil catch tank
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się