McGiver Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam po dłuższej przerwie. Przedwczoraj doszła wreszcie do mnie K03 w hardcorowej hybrydzie Wydech największa K04 a ssący BV50, czyli bebechy od Porsche 997 BiTurbo bez vtg . Ma pasować ponoć na styk, tylko wylot na stronie kompresji troszkę czeba przerobić. Chłopaki mi napisali, że 1,5bara to wydmucha, ale muszę wymienić kolektor wydechowy na Hi-Flow i wydech najmniej 3", bo inaczej się zadusi i sprzęgło na zaje........spieka z podwójna sprężyną. Spool-up jest na niej ponoć taki, że kręgosłup prostuje w fotelu od 1500 obr/min. A tak poza tematem, czy poza Białymstokiem ktoś z was wdział w Polsce tajniaków z videorejestratorem Lancerem Evolution X ???????? To nie jest żart ;( ;( ;( ;( Policjanty dostali w tym tygodniu właśnie to Monstrum, qcze tym to się Mikołajki udały :decayed: :decayed: Zamontowałem na tym modzie LPG i powiem wam, że śwista ładnie. Wydatek instalacji mam na około 280-290KM przy obciążeniu stałym. Parownik wykarmia do 380KM. Bieg jałowy mam niestety na benzie do 1000obr/min, bo wtryski gazowe leją jak wściekłe na 1,6bar. (niebieska HANA2000)
Thom4s Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Do takiej mocy przydałby się jakieś większe coolery lub FMIC.
McGiver Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2011 FMIC pójdzie napewno. A przeróbka będzie w okolicach marca dopiero, bo mam do zbudowania cały silnik zakuty po zęby w E30 M42 Turbo plus zamontowanie i usprzętowienie. Miesiąc wyjęty z życia. 300-320KM docelowo ma być
alvaro Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 To kiedy montaż, korekta i hamowanie ??
McGiver Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Tak jak napisałem, najpewniej dopiero marzec. Wcześniej nie będę miał jak i kiedy swoją zrobić, tyle roboty mam już napchane. ---------- Post dopisany 16-07-2012 at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2011 at 15:56 ---------- No i wreszcie nadeszła wiekopomna chwiła Zmuszony wreszcie zaistniałą sytuacją warjacji parametrów w moim bolidzie do grubszej ingerencji w auto. Tak więc seryjna głowica poszła OUT, na jej miejsce ADR na szerokim kanale i po portingu, uszczelka pod głowie +1mm, wałki ADR, kolektor wydechowy też po lekkim skrobaniu, turbina seria K03s nowa, kolektor ssący chwilowo nowszego-wąskiego typu oryginalny ( no niestety wtryski nie pasują), jutro wymiana wydechu od S4 B6 tylko ostatnie bez środkowego, wszystkie zbędne orurkowania, odmy i podciśnienia wywalone. No teraz mam pytanko do konkretnych dłubaczy a mianowicie po odpaleniu silnika i nagrzaniu AFR stoi około 14,4 a EGT pod 450 stopni aż jest, ale jeździć się nim nie da bo EGT tak momentalnie rośnie że szok a AFR do 13,3 spada tylko i wychodzi że jest za ubogo. wcześniej na zwykłych wałkach tego nie było na tym samym programie. I teraz dwa pytania, czy jak się wymienia wałki na ADRy to napinacz zostaje z BEX z regulatorem faz czy zakładać ten od ADRów, i czy ADRowe wałki robią aż takie przepłukanie w takim razie????? ---------- Post dopisany 25-09-2012 at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2012 at 23:08 ---------- Nadeszła wiekopomna chwiła STAGE2 się zaczął <br /><br /> <br /><br /> albo taki będzie <br /><br /> jutro popstrykam wiecej fotek ---------- Post dopisany 27-09-2012 at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 21:57 ---------- a to wczorajsze
szogun0 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Oczywiście, że ADR-owe wałki zakłada się, żeby było większe współotwarcie a więc i większe przepłukiwanie cylindrów. Musisz podlać paliwem.
Buba Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 ten kolektor to pod K03s? czy co tam w końcu będzie siedziec
McGiver Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 ten kolektor to pod K03s? czy co tam w końcu będzie siedziec Baranek najprawdopodobniej pod CT26, a ten krótki pod TD04HL-19T i on pójdzie do mnie, dzisiaj skończył Damian mi go spawać, jutro wiozę do wygrzania i do splanowania. ---------- Post dopisany 28-09-2012 at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany 27-09-2012 at 22:48 ---------- GORRĄCO!!!!!!!!!! ---------- Post dopisany 29-09-2012 at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 14:27 ---------- Dzisiejsze przymiarki i montaż stożka ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Kolektorek do mojej Buni po wyżarzaniu A tu skończony baranek bez flanszy jeszcze
peter22 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 nie boisz sie że stożek zaciągnie wodę w ulewne dni
McGiver Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 nie boisz sie że stożek zaciągnie wodę w ulewne dni Jest tak wbudowany że mniej zaciągnie niż seryjny, a druga sprawa to gąbkowy pippercrossa a nie bawełniak z bazaru.
Buba Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 jeden jeździ na stożku w podobnym miejscu i nie ciągnie wody wiec i tutaj nie powinno ---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- w jaka moc celujesz? bo nie widze nigdzie
McGiver Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 w jaka moc celujesz? bo nie widze nigdzie trójkę z przodu będę kombinował na bank, oby 380Nm nie przekroczyć. Na tej dmuchawce do 1,5bara da się wykręcić, czyli 350-360KM z niej się da na maxa wypompować, a nawet 380KM ale wtedy wirnik chodzi na skraju wytrzymałości (ok. 175000obr/min) i sprawność już spada i temperatura rosnąć zaczyna.
TomekTdi Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Liczę na przejażdżkę po ukończeniu prac
McGiver Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 czemu 380Nm? Bo nie chce mi się korbowodów ani panewek wymieniać za szybko ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- Liczę na przejażdżkę po ukończeniu prac Tomasz jak seryjne sprzęgło przeżyje strojonko to jesteś pierwszy w kolejce ---------- Post dopisany 03-10-2012 at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2012 at 20:42 ---------- kolektor wyszlifowany, splanowany, owinięty i zamontowany. Turbina testowa zamontowana, zawór VG przerobiony, 3mm od reflektora po skręceniu przodu i założeniu zderzaka zostało oby 0,3mm
Dev Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 ciasno, gdzie zapodasz filtr powietrza ?
McGiver Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 ciasno, gdzie zapodasz filtr powietrza ? cofnij się o stronke do tyłu to zobaczysz na fotkach "malutki" stożek pod reflektorem:) dziś mi przyszedł intercooler i łączki, potrzebowac bede jeszcze tylko alu rurek i bede montował dalej.
gregoor Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 o jaaaaa pierd.. no ładnie się zapowiada
McGiver Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Jutro rzeźby dzień kolejny, mają przyjść węże do chłodnicy oleju, zamontowac trzeba chłodniczke wspomy i olejową, zamontować icka, zamontować stożek z przepływką, zamówic orurowanie do FMICa, skończyć podłączenia i wodne doturbiny, urzeźbić DP i zmontować go z resztą wydechu, także do końca tygodnia mam co robić wieczorami a wszystko to tylko po to że jak mi się zamani to w każdej chwili będę mógł znowu zrobić z niego serie, bo ja cały czas mam zajawke na Cabrio 1,8TQ ---------- Post dopisany 09-10-2012 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2012 at 17:06 ---------- No to dzisiejsze i wczorajsze wypociny Stożek w nowym miejscu i przepływka: Chłodnica oleju zamontowana ICek przed modem ICek w trakcie moda ICek po modzie ICek zamontowany ICek + stożek Pojutrze wycinanie belki i zderzaka, potem orurowania i zamontowanie chłodniczki wspomy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się