Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a gdzie tam wywalil.. :) to jak wyrzucic z domu swoje dziecko :D

Opublikowano (edytowane)

timpa wywaliles?

nie

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moge powiedzieć tylko jedno :radocha: GNIECIE dołem jak stary dobry TDI a góra się buntuje kapke, bo :PB98: tylko i CR trza zmniejszyć jak chce sie iśc dalej, albo lać VP100. Jest bardzo bardzo miło, ale jest jeszcze troche do dopracowania detali, bo nawet ja sie zdziwiłem co się dzieje za koks. Góra 1,25 bara trzyma bez problemu na nowej gruszce. Oczywiście WIELKIE przez duże W, podziękowania dla Zaprzala z turbodiesel.pl za strojenie kolejnego setupu, mistrzowska robota jak zwykle, czapki z głów. TINP robi robote :decayed: u Omena na strokerze i 23Tbędzie brak trakcji chyba w pełnym zakresie obrotów :kox: Logi będą jak Paweł pozwoli, a wykres z hamowni jak dojade do Damiana :wink:

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

nie planujesz LPG przebudowac zeby wyrobilo wiecej ? :)

Opublikowano (edytowane)

nie planujesz LPG przebudowac zeby wyrobilo wiecej ? :)

generalnie to co mam teraz wyrabia do około 280KM, jak paweł dopracuje detajling gwałtowności spoolu i szatańskiego peakboostu to odpale LPG. Jak bedzie brakło gazu to ustawie dotrysk benzy, albo wogóle przełaczanie na Pb.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

no i tak jak się spodziewałem pszengło kynkło(ślizgło się) bo fantazja poniosła :facepalm: ale dres w bemce prawie sie osmarkał :decayed: a mnie przyspieszenie z VI biegu delikatnie mówiąc zadziwiło :kox:

Imho ty to już pewno rączki zacierasz :wink: ifjunołłotajmin :naughty:

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

oczywiscie ze wiem o co Ci chodzi :D rezaj rezaj bo juz mialem od AWXa kupowac :)

Opublikowano

Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe :)

Opublikowano

Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe :)

seryjny stopień sprężania wynosi 9,5:1

u mnie uszczelka odprężająca 2,9mm dała -0,5, seryjna ma chyba 2,2 albo 2,4mm

można odprężyć silnik też tłokami z BAM-a tam jest 9,0:1

Opublikowano

Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe :)

seryjny stopień sprężania wynosi 9,5:1

u mnie uszczelka odprężająca 2,9mm dała -0,5, seryjna ma chyba 2,2 albo 2,4mm

można odprężyć silnik też tłokami z BAM-a tam jest 9,0:1

BEX i BFB mają 9,3:1 , AVJ ma tyle co AEB 9,5:1, tłoki w AVJ, BFB i BEX sa identyczne, grubość uszczelki we wszystkich 1,8T to jest dokładnie 1,22mm, różnica jest w objetości komór spalania głowicy, kanapka +1mm zbija CR w BEX do 8,55. Jako że moja głowica rezana juz najmniej z 5-6razy to tam najmniej juz 9,5, także kanapcura da jakieś 8,8 i powinno być dobrze :D tłoki z BAMa mają swożeń 20mm tak jak AEB; 1,8T a4 b6 mają wszystkie 19mm sworzeń

Opublikowano

ale ANB, APU tez maja korby jak AEB?

Opublikowano

nie, mają słabsze

Opublikowano

tomik maja te same, cale bloki sa te same

Opublikowano

ale ANB, APU tez maja korby jak AEB?

ANB, APU,ARK, AEB, AJL doły silnika są identyczne. AEB i AJL miały w korbach sputtery, nie pamietam jak z resztą

No dobra zapodam conieco :) nie patrzcie tylko na pierwszy pomiar od góry bo coś żem namieszał jak to zgrywałem i nie wiem jak to teraz wywalić :) drugi pomiar III bieg do odcinki, trzeci pomiar I-IV + hamowanie silnikiem na koncu :D

http://vaglog.pl/log_189989.html

Opublikowano

Z 300 kunia będzie :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Z 300 kunia będzie :kox: :kox: :kox:

no nie aż tyle ale stawiam coś miedzy 280 a 290 powinno być raczej, za to niuta to grube 400+ chyba jest :kox::kox::kox:

Opublikowano

Tam gdzie turbo przez chwile dmuchnelo 1.45 to pewnie jest chwilowy duzy pik Nm :)

Sporo masz tych g/s .. gratuluje!!! :)

Opublikowano

Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ???

Opublikowano

Frankenturbo F23L :D

Opublikowano

Tam gdzie turbo przez chwile dmuchnelo 1.45 to pewnie jest chwilowy duzy pik Nm :)

Sporo masz tych g/s .. gratuluje!!! :)

żebyś ty wiedział co sie działo jak dmuchało 1,7 :kox: a g/s bedzie wiecej i boosta tysz, ale bez kanapki nie ma szansy na to, poza hajoktanfjul :decayed:

Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ???

jak chcesz to sie dowiem bo u nas na gminie lata jeden taki szatan :) o ile pamietam to k04 z golfa VI Rki po jakis tam delikatnych przeróbkach

Opublikowano

Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ???

k04-530 do tfsi :) eot.

Opublikowano

kręcone kalkulatorem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...