Imhotet Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 a gdzie tam wywalil.. to jak wyrzucic z domu swoje dziecko
McGiver Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) timpa wywaliles? nie ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Moge powiedzieć tylko jedno GNIECIE dołem jak stary dobry TDI a góra się buntuje kapke, bo tylko i CR trza zmniejszyć jak chce sie iśc dalej, albo lać VP100. Jest bardzo bardzo miło, ale jest jeszcze troche do dopracowania detali, bo nawet ja sie zdziwiłem co się dzieje za koks. Góra 1,25 bara trzyma bez problemu na nowej gruszce. Oczywiście WIELKIE przez duże W, podziękowania dla Zaprzala z turbodiesel.pl za strojenie kolejnego setupu, mistrzowska robota jak zwykle, czapki z głów. TINP robi robote u Omena na strokerze i 23Tbędzie brak trakcji chyba w pełnym zakresie obrotów Logi będą jak Paweł pozwoli, a wykres z hamowni jak dojade do Damiana Edytowane 18 Października 2014 przez McGiver
Imhotet Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 nie planujesz LPG przebudowac zeby wyrobilo wiecej ?
McGiver Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) nie planujesz LPG przebudowac zeby wyrobilo wiecej ? generalnie to co mam teraz wyrabia do około 280KM, jak paweł dopracuje detajling gwałtowności spoolu i szatańskiego peakboostu to odpale LPG. Jak bedzie brakło gazu to ustawie dotrysk benzy, albo wogóle przełaczanie na Pb. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- no i tak jak się spodziewałem pszengło kynkło(ślizgło się) bo fantazja poniosła ale dres w bemce prawie sie osmarkał a mnie przyspieszenie z VI biegu delikatnie mówiąc zadziwiło Imho ty to już pewno rączki zacierasz ifjunołłotajmin Edytowane 15 Marca 2015 przez McGiver
Imhotet Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 oczywiscie ze wiem o co Ci chodzi rezaj rezaj bo juz mialem od AWXa kupowac
McGiver Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe
Booster Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe seryjny stopień sprężania wynosi 9,5:1 u mnie uszczelka odprężająca 2,9mm dała -0,5, seryjna ma chyba 2,2 albo 2,4mm można odprężyć silnik też tłokami z BAM-a tam jest 9,0:1
McGiver Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 Wychodzi na to, że za jednym zamachem musze machnąć kanapke 1mm, muszle 6ccm i pszengło kastomowe seryjny stopień sprężania wynosi 9,5:1 u mnie uszczelka odprężająca 2,9mm dała -0,5, seryjna ma chyba 2,2 albo 2,4mm można odprężyć silnik też tłokami z BAM-a tam jest 9,0:1 BEX i BFB mają 9,3:1 , AVJ ma tyle co AEB 9,5:1, tłoki w AVJ, BFB i BEX sa identyczne, grubość uszczelki we wszystkich 1,8T to jest dokładnie 1,22mm, różnica jest w objetości komór spalania głowicy, kanapka +1mm zbija CR w BEX do 8,55. Jako że moja głowica rezana juz najmniej z 5-6razy to tam najmniej juz 9,5, także kanapcura da jakieś 8,8 i powinno być dobrze tłoki z BAMa mają swożeń 20mm tak jak AEB; 1,8T a4 b6 mają wszystkie 19mm sworzeń
pioteros Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 ale ANB, APU tez maja korby jak AEB?
pioteros Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 tomik maja te same, cale bloki sa te same
McGiver Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 ale ANB, APU tez maja korby jak AEB? ANB, APU,ARK, AEB, AJL doły silnika są identyczne. AEB i AJL miały w korbach sputtery, nie pamietam jak z resztą No dobra zapodam conieco nie patrzcie tylko na pierwszy pomiar od góry bo coś żem namieszał jak to zgrywałem i nie wiem jak to teraz wywalić drugi pomiar III bieg do odcinki, trzeci pomiar I-IV + hamowanie silnikiem na koncu http://vaglog.pl/log_189989.html
McGiver Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Z 300 kunia będzie :kox: no nie aż tyle ale stawiam coś miedzy 280 a 290 powinno być raczej, za to niuta to grube 400+ chyba jest
wampir Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Tam gdzie turbo przez chwile dmuchnelo 1.45 to pewnie jest chwilowy duzy pik Nm Sporo masz tych g/s .. gratuluje!!!
Dev Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ???
McGiver Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Tam gdzie turbo przez chwile dmuchnelo 1.45 to pewnie jest chwilowy duzy pik Nm Sporo masz tych g/s .. gratuluje!!! żebyś ty wiedział co sie działo jak dmuchało 1,7 a g/s bedzie wiecej i boosta tysz, ale bez kanapki nie ma szansy na to, poza hajoktanfjul Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ??? jak chcesz to sie dowiem bo u nas na gminie lata jeden taki szatan o ile pamietam to k04 z golfa VI Rki po jakis tam delikatnych przeróbkach
gregor10 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Podpowiedzcie, co zamiast serii mozna zapodac P&P do B7 2.0tfsi ??? k04-530 do tfsi eot.
McGiver Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 kręcone kalkulatorem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się